• 1
  • 2
2022-06-19, 16:35
Cissi Wallin är en rikskändis och vill så vara så hon måste tåla att det diskuteras om henne, även sexuellt.
Min åsikt om Cissi Wallin är att det lyser porr om henne. Hennes röda hår, små tuttar, slanka ben och mage samt näsan och hennes finlemmade ansikte är också attraktiva.

Det kanske finns en tråd om Cissi Wallin i ämnet (i så fall ursäkta). Hon är bannemej porrig. Vad tycker ni?
Citera
2022-06-19, 16:47
Citat:
Ursprungligen postat av armashellkovaara
Cissi Wallin är en rikskändis och vill så vara så hon måste tåla att det diskuteras om henne, även sexuellt.
Min åsikt om Cissi Wallin är att det lyser porr om henne. Hennes röda hår, små tuttar, slanka ben och mage samt näsan och hennes finlemmade ansikte är också attraktiva.

Det kanske finns en tråd om Cissi Wallin i ämnet (i så fall ursäkta). Hon är bannemej porrig. Vad tycker ni?

Inte med det jävla rosa håret.
Citera
2022-06-19, 16:48
Medlem
MamaRoachs avatar
Hon är oerhört attraktiv och vass, men porrig? Nä det tycker jag inte
Citera
2022-06-19, 16:50
Medlem
Fråga Virtanen.
Citera
2022-06-19, 16:51
Citat:
Ursprungligen postat av MamaRoach
Hon är oerhört attraktiv och vass, men porrig? Nä det tycker jag inte
Aja, smaken är ju delad som baken men för mig ser hon ut som en riktig bitch. En hynda.
Citera
2022-06-19, 16:53
Medlem
TheJackets avatar
Hon utstrålar självgodhet. Hon är en ful och värdelös människa
Citera
2022-06-19, 17:04
Medlem
Jo hon är snygg.
Tror hon har haft sex med många för att ta sig upp i medievärlden och sen ångrat sig och då blivit lite av en feminist. Liksom som att försöka glömma alla killar på vägen upp.
Nu har hon en stabil plats i lilla Sverige då är det dags att leka lite fin.
Finns säkert många som går den vägen.
Citera
2022-06-19, 17:16
Medlem
Citat:

Hon BLEV sexig när hon slutade hyckla om sitt feminism trams dravel och växte upp och blev en kvinna.

Nu är hon super sexig, för hon blev mer "mogen" efter en natt typ och tokvände. Det förändrade hennes ögon och glittret kom fram.

Förstår inte att inte fler kvinnor fattar att ju mer "manliga" kvinnor blir och sluta tramsa och växer upp och blir KVINNOR och lämnar flickidealet bakom sig, ju mer attraktiva blir dom.

Det är universellt att finna attraktion i beskaffenhet. Hur mogen man är.
Citera
2022-06-19, 17:19
Teddyrosevelt: Feministiska värderingar och politik tycker inte jag har med sexighet att göra. Det är ju inte så att man tänder på en sverigedemokrat bara för att hon är högerpopulist.
Citera
2022-06-19, 17:20
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:

Nä mer lik en sådan svamp i något smurf avsnitt
Citera
2022-06-19, 17:33
Kanske inte lönt att länka till bilder då alla vet hur hon ser ut men just det nedgångna crack-pundar utseendet hon har på den bilden är min smak.
https://veckorevyn.com/wp-content/up...i-1152x720.jpg
Citera
2022-06-19, 17:37
Medlem
Smugumins avatar
Hon är väl rätt fin sålänge hon håller håret långt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto