2022-06-19, 17:39
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Hon är väl rätt fin så länge hon håller håret långt
Ja kort stubbigt hår kan göra vem som helst ful. Då ser det ut som en pojke.
Citera
2022-06-19, 17:52
Medlem
AngieDs avatar
kan hålla med lite, fulsnygg typ
nej usch, tar tillbaka efter googling, hon inte sexig
Citera
2022-06-19, 18:08
Medlem
Förstår att ni gillar svenska tjejer nu. Om man kan tycka att den här är snygg så ligger man med vad som helst.

Att en sån dam kan få penis innebär att vem som helst i Sverige kan få det.
Citera
2022-06-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Hon utstrålar självgodhet. Hon är en ful och värdelös människa
Exakt!
Jag brukar vara snäll, men Cissi Wallin verkar vara/ser ut som en skräcködla.
Citera
2022-06-19, 18:26
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armashellkovaara
Kanske inte lönt att länka till bilder då alla vet hur hon ser ut men just det nedgångna crack-pundar utseendet hon har på den bilden är min smak.
https://veckorevyn.com/wp-content/up...i-1152x720.jpg
Hoppas hon googlar sig själv och kommer hit och inser att det finns fjortisar som tycker hon ser ut som en crackpundare

Har inget till övers för henne, vare sig på det ena eller andra sättet!
Citera
2022-06-19, 20:50
Medlem
C.B.G.s avatar
Jag har aldrig funnit kvinnor med s k stockholmsutseende vara särskilt attraktiva. Dom ser ytliga och blaserade ut.
Citera
2022-06-19, 21:09
Medlem
Europes avatar
Jag är medveten om att smaken är olika, men förvånas över hur många tycker hon är het. Verkligen? Jag kan inte alls se det. Hon ser ut ungefär som jag hade gjort om jag hade spacklat mig i hennes ålder. Förutom att jag hade varit snyggare. Och ja, jag är man. Och nej, jag tycker inte jag är värst snygg. Men samtidigt ser inte mina ögon ut att smälta och börja rinna längs sidorna ned mot hakan. Och inte ens nu, en bra bit in i medelåldern, har jag en så kraftig kran.
Senast redigerad av Europe 2022-06-19 kl. 21:15.
Citera
2022-06-19, 21:48
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Cissi Wallin är en rikskändis och vill så vara så hon måste tåla att det diskuteras om henne, även sexuellt.
Min åsikt om Cissi Wallin är att det lyser porr om henne. Hennes röda hår, små tuttar, slanka ben och mage samt näsan och hennes finlemmade ansikte är också attraktiva.

Det kanske finns en tråd om Cissi Wallin i ämnet (i så fall ursäkta). Hon är bannemej porrig. Vad tycker ni?
Är du störd, osexigaste som finns, strålar hat, Magica de Hex.
Citera
2022-06-19, 22:20
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Är du störd, osexigaste som finns, strålar hat, Magica de Hex.
Hmmm.. Kanske därför jag gillar henne. Kanske även därför jag alltid ska ha magra tjejer.

(faktiskt inte tänkt just på det förrän nu)
Citera
2022-06-19, 22:22
Medlem
Jag tycker hon är skitful. Sedan är hennes åsikter så korkade så det gör inte saken bättre. Ett riktigt bottennapp är hon.
Citera
2022-06-19, 22:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Hoppas hon googlar sig själv och kommer hit och inser att det finns fjortisar som tycker hon ser ut som en crackpundare
Som dessutom uppfattar det som positivt.
Citera
2022-06-19, 23:02
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Cissi Wallin är en rikskändis och vill så vara så hon måste tåla att det diskuteras om henne, även sexuellt.
Min åsikt om Cissi Wallin är att det lyser porr om henne. Hennes röda hår, små tuttar, slanka ben och mage samt näsan och hennes finlemmade ansikte är också attraktiva.

Det kanske finns en tråd om Cissi Wallin i ämnet (i så fall ursäkta). Hon är bannemej porrig. Vad tycker ni?

Jo jag tycker att Cissi Wallin är supersexig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in