2006-07-25, 03:21
Medlem
"When in doubt: Fuck!"
Citera
2006-07-25, 04:00
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aslund
Okej, detta kanske låter lite konstigt. Men har tillbringat midsommarhelgen tillsammans med min släkt, då inkl min moster. Insåg då att min moster är en "milf", snygg, sexig och vacker. Lite bakgrund då. Jag är 18 år, hon är typ 35-39. Har 2 barn, en flicka på 9 år, en kille på 13 år. Hon har precis skiljt sig med sin man, och dem har erkänt att dem inte haft de så bra dem 4 senaste åren.. men låtsas som inget för barnens skull. Nu till saken, jag tänder på henne... och undrar om ni tror att jag har någon chans på denna kvinna? hon kanske inte fått ligg på länge...(vem vet).

Men hur ska jag gå till väga? Det är ju inte bara att gå fram och säga "Tja, ska vi dra en snabbis i kväll eller?" till saken hör att hon bor gatan bredvid mig, så ett kk förhållande hade jag ju inte bangat på. Hur tror ni denna kvinna skulle ställa sig om jag gick fram och sa så? Om hon säger nej, tror ni då att hon kommer berätta detta för resten av släkten? hur tänker ni kvinnor om denna?

Tack på förhand!

OBS. Svar av mogna kvinnor tas tacksamt emot.

Eh...

Jadu, jag är nog i din mosters ålder, och jag har en systerson som är i din ålder.

OM han skulle göra en sådan påstötning tror jag att:

1. Jag skulle börja asskratta, utan att kunna hejda mig.

2. När jag lyckas sluta skratta, se till att ta dig till en psykolog. Och om du / han var en snäll pojke så skulle jag inte säga något till min syster.

Alltså; Nej. Glöm iden. Och glöm den NU.
Citera
2006-07-27, 06:48
Medlem
Brillans avatar
Jag har en moster som är lika gammal som mig. Hon är väldigt attraktiv och jag har aldrig umgåtts med henne. När jag var på väg till en släktmiddag åkte vi förbi henne och jag tänkte att där gick en riktigt snygg brud (kände inte igen henne). Efter ett tag kom hon fram och det gick upp för mig att jag hade spanat in min egen halvmoster (eller vad det heter). Måste faktiskt säga att jag blev äcklad av mig själv men å andra sidan var det ett ärligt misstag. Du kan tycka att din moster är attraktiv utan för att den delen vilja ha sex med henne. Jag tycker du ska försöka konstatera detta och konstatera att en moster är en stor no-no.
Citera
2006-08-14, 14:25
Bannlyst
Såsom lagklok kan jag meddela att numera är bara äktenskap i rätt nedstigande led samt mellan syskon förbjudna. Så du kan alltså inte pippa eller gifta dig med din mor, mormor eller farmor, om du nu skulle tända på någon av dem, samt inte heller med ditt barn eller barnbarn.

Däremot kan du GIVETVIS pippa och även gifta dig med din moster (eller faster om det skulle vara ett häftigare parti!)). Så om du är så tänd på det så bör du, som så mycket annat på den här avdelningen om alternativ sexualitet, framställa det som både högst normalt och önskvärt samt att alla som inte tycker så är inte så litet efter!!! Kanske kan du f.ö. också få din mamma att inse detta så hon hjälper till, om det nu skulle behövas (?!) att handgripligen lägga ner sin syster. Lycka till!
Citera
2006-08-14, 14:38
Medlem
Fekkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The guide
Däremot kan du GIVETVIS pippa och även gifta dig med din moster (eller faster om det skulle vara ett häftigare parti!)).

Så om hans morsa och moster är enäggstvillingar så kan han i princip skaffa barn med sin moster som blir som om han skaffat barn med sin mor
Citera
2006-08-14, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fekke
Så om hans morsa och moster är enäggstvillingar så kan han i princip skaffa barn med sin moster som blir som om han skaffat barn med sin mor
Ja, ett sätt att förbehålla sin eminenta begåvning sina närmaste släktingar...
Citera
2006-08-14, 14:56
Medlem
Byfnaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Eh...

Jadu, jag är nog i din mosters ålder, och jag har en systerson som är i din ålder.

OM han skulle göra en sådan påstötning tror jag att:

1. Jag skulle börja asskratta, utan att kunna hejda mig.

2. När jag lyckas sluta skratta, se till att ta dig till en psykolog. Och om du / han var en snäll pojke så skulle jag inte säga något till min syster.

Alltså; Nej. Glöm iden. Och glöm den NU.

Men om din systerson hade vart heeet som tusan ?
Citera
2006-08-14, 16:28
Medlem
Osunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aslund
Okej, detta kanske låter lite konstigt. Men har tillbringat midsommarhelgen tillsammans med min släkt, då inkl min moster. Insåg då att min moster är en "milf", snygg, sexig och vacker. Lite bakgrund då. Jag är 18 år, hon är typ 35-39. Har 2 barn, en flicka på 9 år, en kille på 13 år. Hon har precis skiljt sig med sin man, och dem har erkänt att dem inte haft de så bra dem 4 senaste åren.. men låtsas som inget för barnens skull. Nu till saken, jag tänder på henne... och undrar om ni tror att jag har någon chans på denna kvinna? hon kanske inte fått ligg på länge...(vem vet).

Men hur ska jag gå till väga? Det är ju inte bara att gå fram och säga "Tja, ska vi dra en snabbis i kväll eller?" till saken hör att hon bor gatan bredvid mig, så ett kk förhållande hade jag ju inte bangat på. Hur tror ni denna kvinna skulle ställa sig om jag gick fram och sa så? Om hon säger nej, tror ni då att hon kommer berätta detta för resten av släkten? hur tänker ni kvinnor om denna?

Tack på förhand!

OBS. Svar av mogna kvinnor tas tacksamt emot.

Jag tycker du ska se till att sätta på en annan MILF först, så kanske du släpper idén om mostern sen. Det kanske inte är just henne du vill ha, utan bara nån MILF - egentligen...
Citera
2006-08-14, 16:36
Medlem
Haecceitys avatar
Verkar som om TS glömt tråden iaf. Kanske han ligger i höstacken med sin moster och tycker att alla här är miffon som ine förstår. Eller så ligger han i en madrasserad cell på inrådan från mostern
Citera
2006-08-15, 12:35
Medlem
comendantes avatar
Aslund, skulle du kunna tänka dej att knulla din systerdotter? (om du hade nån), när du tänker på det borde du förstå hur sjukt det är. Men men, who am i to judge, använd kondom!
Citera
2006-08-27, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The guide
Såsom lagklok kan jag meddela att numera är bara äktenskap i rätt nedstigande led samt mellan syskon förbjudna. Så du kan alltså inte pippa eller gifta dig med din mor, mormor eller farmor, om du nu skulle tända på någon av dem, samt inte heller med ditt barn eller barnbarn.

Däremot kan du GIVETVIS pippa och även gifta dig med din moster (eller faster om det skulle vara ett häftigare parti!) ------------------
Lugn, bara lugn. Den GROVA ORÄTTVISA som alltså fortfarande finns kommer vår folktillvända regering snart att avhjälpa!

Så efter valet och sedan lagstiftaren alltså rensat ut det sista jämlikhetshindret för homosexuella/lesbiska, kan alltså farbror-brorson, faster-systerdotter o.s.v. också bli äkta par!

Låtom oss fröjdas över denna oundgängliga och stora reform!!
Citera
2006-09-07, 13:56
Medlem
Qwislings avatar
jag tror att alla ni som kritiserar sjukhuvet, igentligen vill ni också ha sex med eran moster men tanken på att hon är så ful överväger idén.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in