Citat:
Ursprungligen postat av Aslund
Okej, detta kanske låter lite konstigt. Men har tillbringat midsommarhelgen tillsammans med min släkt, då inkl min moster. Insåg då att min moster är en "milf", snygg, sexig och vacker. Lite bakgrund då. Jag är 18 år, hon är typ 35-39. Har 2 barn, en flicka på 9 år, en kille på 13 år. Hon har precis skiljt sig med sin man, och dem har erkänt att dem inte haft de så bra dem 4 senaste åren.. men låtsas som inget för barnens skull. Nu till saken, jag tänder på henne... och undrar om ni tror att jag har någon chans på denna kvinna? hon kanske inte fått ligg på länge...(vem vet).
Men hur ska jag gå till väga? Det är ju inte bara att gå fram och säga "Tja, ska vi dra en snabbis i kväll eller?" till saken hör att hon bor gatan bredvid mig, så ett kk förhållande hade jag ju inte bangat på. Hur tror ni denna kvinna skulle ställa sig om jag gick fram och sa så? Om hon säger nej, tror ni då att hon kommer berätta detta för resten av släkten? hur tänker ni kvinnor om denna?
Tack på förhand!
OBS. Svar av mogna kvinnor tas tacksamt emot.
Eh...
Jadu, jag är nog i din mosters ålder, och jag har en systerson som är i din ålder.
OM han skulle göra en sådan påstötning tror jag att:
1. Jag skulle börja asskratta, utan att kunna hejda mig.
2. När jag lyckas sluta skratta, se till att ta dig till en psykolog. Och om du / han var en snäll pojke så skulle jag inte säga något till min syster.
Alltså; Nej. Glöm iden. Och glöm den NU.