2006-07-22, 12:33
Medlem
GSE_s avatar
Undra hur snevridna era barn hade blivit?

Btw, update tack.
Citera
2006-07-22, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aslund
Okej, detta kanske låter lite konstigt. Men har tillbringat midsommarhelgen tillsammans med min släkt, då inkl min moster. Insåg då att min moster är en "milf", snygg, sexig och vacker. Lite bakgrund då. Jag är 18 år, hon är typ 35-39. Har 2 barn, en flicka på 9 år, en kille på 13 år. Hon har precis skiljt sig med sin man, och dem har erkänt att dem inte haft de så bra dem 4 senaste åren.. men låtsas som inget för barnens skull. Nu till saken, jag tänder på henne... och undrar om ni tror att jag har någon chans på denna kvinna? hon kanske inte fått ligg på länge...(vem vet).

Men hur ska jag gå till väga? Det är ju inte bara att gå fram och säga "Tja, ska vi dra en snabbis i kväll eller?" till saken hör att hon bor gatan bredvid mig, så ett kk förhållande hade jag ju inte bangat på. Hur tror ni denna kvinna skulle ställa sig om jag gick fram och sa så? Om hon säger nej, tror ni då att hon kommer berätta detta för resten av släkten? hur tänker ni kvinnor om denna?

Tack på förhand!

OBS. Svar av mogna kvinnor tas tacksamt emot.
Vem vet? Din moster kanske tänder på dig med Jag tycker att du ska knulla henne och filma, sen lägga ut det på nätet så att vi på Flashback kan få lite underhållning. Du skulle bli världskänd, speciellt med tanke på att du knullar din egen moster
Citera
2006-07-23, 00:55
Medlem
zewmahs avatar
Istället för att tjöta och säga som alla andra att "lägg det på hyllan, ingen bra idé" tycker jag vi kan fråga trådskaparen;

Vill du få ditt nylle visat i nästa South Park film tillsammans med en sång som lyder: "Shut your fucking face, auntie-fucker.." ??
Citera
2006-07-23, 01:14
Bannlyst
moster

Jag tror du är ung å nyfiken helt enkelt, din moster känner du å även om hon är vacker som du säger så handlar det mest om dina sexuella fantasier, att tända på nära anhöriga är inte konstigt i din ålder, dessutom kan det förbjudna locka dej. Försök att inte ta så allvarligt på dina känslor till henne utan se dej omkring på alla snygga tjejer i ungefär din egen ålder
Citera
2006-07-23, 01:23
Medlem
Truxas avatar
Har inte morsan några snygga väninnor?
Säg att du och dina polare gärna ställer upp och serverar på någon "tjejmiddag".

Säg att eventuell betalning skall gå till någon skolresa eller skit, men egentligen så har du helt andra dunklare motiv... :evil:
Citera
2006-07-23, 01:29
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinxen85
ja kan säga en sak... du är inte frisk!!!

Därför att? Kan vi nu få se en korrekt underbyggd anledning till din inställning?

Citat:
Ursprungligen postat av sinxen85
å du är fan lika sjuk som trådskaparen!

Därför att? Kan vi nu få se en korrekt underbyggd anledning till din inställning?

Citat:
Ursprungligen postat av TawnyRoberts
Om jag hade haft en bror hade jag nog knullat med han åxå.

Det är bra att se att det finns fler människor med sunda åsikter. Tråkigt att det finns så många inskränkta människor. Glad att de åtminstonde börjat acceptera homosexualitet mer och mer, om några år får vi förhoppningsvis se en mer positiv syn på de resterande alternativa sexualiteter. Det verkar helt klart gå framåt.
Citera
2006-07-23, 02:24
Medlem
det borde fungera. MILF-hunter visar hur lätt det är att ragga upp en snygg MILF varje dag och trycka kuken i dom
Citera
2006-07-23, 05:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Har inte morsan några snygga väninnor?
Säg att du och dina polare gärna ställer upp och serverar på någon "tjejmiddag".

Säg att eventuell betalning skall gå till någon skolresa eller skit, men egentligen så har du helt andra dunklare motiv... :evil:

Detta är ett förslag jag tror på. Det borde resultera i "nuppning" på ett sätt eller ett annat. Kan man dessutom tillägga att man kan köra väninnorna hem finns stor chans till att man kan få hänga med upp en "stund"..
Citera
2006-07-23, 17:16
Medlem
Jag skulle itne själv vilja ha sex med en så pass nära släkting, men om du nu verkligen vill detta, så är det väl upp till dig.

Men jag måste, såsom många andra här i tråden, avråda dig från att göra det.
För det första så är chansen att det skulle bli något av det hela mycket liten.
Och om det skulle bli något så finns alla riskerna med att bli påkommna och allt vad det innebär.

Jag skulle istället rekomendera tjejmiddag-varianten som någon föreslog, ställ in dig lite hos hennes vänninor istället. Där har du antagligen lite större chans, men tänk även då på att din moster kommer att få reda på alla detaljer vid nästa tjejmiddag...

Men om du nu väljer att strunta i alla varningar och avrådningar som du fått, och ändå bestämemr dig för att göra det, så tror jag du har störst chans om du kör julaftonsmodellen som någon skrev om tidigare... Elelr någt liknande scenario.

Hoppas att du ger fan i det, din släkt är antagligen inte redo att acceptera er relation.
Citera
2006-07-24, 00:46
Medlem
Alonens avatar
Testa!

Äru sprängkåt på moster så får du väl sätta in en sedvanlig stöt, sitta nära, ta i henne, etc, etc.

Men betänk FÖRE på hur du vill hantera situationen om nu moster hugger på din agnade krok! Pallar du en klockren knullrelation med din egen moster Vad säger släkten?

Samtidigt kanske du får dig en åktur som heter duga, hon kanske tillfredställer drömmar du inte ens visste att du hade!

Hur du än gör - tänk efter - FÖRE!

Lycka till!
Citera
2006-07-24, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billy-Boy
det borde fungera. MILF-hunter visar hur lätt det är att ragga upp en snygg MILF varje dag och trycka kuken i dom

Eftersom milf hunter VERKLIGEN är 100% real och inget skådespel
Citera
2006-07-24, 08:07
Medlem
Trollishs avatar
Eftersom det är din mammas syster så kanske du borde fråga din mamma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in