• 7
  • 8
2006-09-07, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Knulla sin moster, det här kan inte va seriöst

Välkommen till Flashback!
Citera
2006-09-07, 18:51
Medlem
Kicker.s avatar
Jadu, kan känna igen mig lite i detta. fast min kompis morsa och lillesyrra. Lite läskigt jag vet, men wtf!

Jag skulle; gå fram och verka ara fett seriös och säga som det var. Sen om hon reagerar på fel sätt så säger du bara "april april", eller jag och några polare slog vad. Och ännu bättre- OM hon skulle ge dig en örfil så kan du ju börja gråta och säga att du skojade. Och sedan få som tröst lite knull...kan funka!

Har inte orkat läsa alla svar i tråden, men tror starkt på mitt. SÄG HUR DU GÅR TILL VÄGA SEN!!!!!

kul tråd btw!
//Kicker
Citera
2006-09-08, 15:38
Medlem
haha va fan grabben e ju bara 18år, klart han e kåt på allt då ju. sup din moster full som fan o kläm lite lr när ni träffs "råka" komma emot hennes rumpa etc med handen osv o när hon tittar på dig ler du bara o säger förlåt de va inte meningen med värsta glimten i ögat :P
you´re soo screwed dude
Citera
2006-09-08, 20:39
Medlem
TimeWarps avatar
Jag kan testköra din moster så kan jag berätta om det var värt det
Citera
2024-08-20, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wingless
Du ska få två goda råd av mig:

Råd 1. Glöm det! Sannolikheten att hon skulle nappa på idén är skrämmande liten! (Förutsätter att det är en biologisk moster nu)
Betänk detta: Du är hennes systers barn! För så gott som varje normalt funtad kvinna skulle enbart tanken på att ha sex med sin systerson/dotter kännas incestuöst! Skulle du vilja ha sex med ett syskons barn? Jag hoppas verkligen inte det. Tycker inte ens att det är värt att vidareutveckla svaret- Glöm och dröm!

Råd 2: Se över hur du använder ordet "dem" om du vill göra dig förstådd och framstå som de 18 år du säger dig vara!

Ta det försiktigt när du går framåt, ge beröm, snygg kjol eller blus passar till byxorna, säg att gillar blusen då den framhäver hennes fina bröst, fråga om hon fortfarande bor ensam eller hon träffade någon kille, om inte så kanske man skulle kunna få en underbar kram,
Citera
2024-08-25, 00:05
Medlem
Snacka om ett sent råd si så där 18år senare...
Citera
2024-08-25, 04:20
Medlem
Pungsvings avatar
Sätt på henne ordentligt och skriv om det här.
Citera
2024-10-07, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Sätt på henne, men räkna med att avkomman blir kurdiskt influerad!

Jag hade i ungdomens dagar ihop det med min moster, var ca. 19 och hon omkring 40 , efter jag kört henne hem raggade hon på mig, vi träffades varje vecka och hon sög och särade på benen en gång i veckan vi låg ofta i bilen och då på platser vi båda hittade. Vi höll på i många år så att få ligga och spruta i henne var ok, hon kunde inte få barn.
Så kör på tror du lyckas få henne att ge dig tillträde till hennes fitta med mera efter en tid.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in