2006-07-07, 16:57
Medlem
Laurentiuss avatar
Kan inte trådskaparen slänga upp lite bilder på den beryktade mostern så att vi andra kan avgöra om tilltaget är värt riskerna.
Citera
2006-07-08, 17:10
Medlem
Dra ditt arsle till närmsta Livsmedels affär, köp ett 10pack kondomer varefter du sticker hem till kvinnan och överraskar henne med byxorna nere och kondomerna i högsta hugg, samtidigt som du Norges nationalsong i falsett
Citera
2006-07-09, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Brudar har en förmåga att inte reagera förrän de känner sig hotade. Gör henne svartsjuk genom att ragga upp din mamma och arbeta fram ett kk-förhållande till henne.

Snart kommer Gördis (Vi kan kalla din moster för Gördis va?) tänka "Ååååhh.. Där hade jag chansen till lite härligt familjesex! Jag måste vinna Glenns gunst!" (Vi kan kallar dig Glenn sålänge, för diskussionens skull).

Snart kommer Gördis göra allt i sin makt för att få dig i säng! Efter ett decennies härligt sex kan ni gifta er och skaffa barn. Fina barn. Dom har ju fått dom bästa generna utan inblandning utifrån. Om ytterligare 15år kan dom gå på balen tillsammans och du kan fortsätta vara lugn över att dina gener inte sprids utanför familjen:

http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/finabarn.jpg
HAHA
Citera
2006-07-13, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aslund
Okej, detta kanske låter lite konstigt. Men har tillbringat midsommarhelgen tillsammans med min släkt, då inkl min moster. Insåg då att min moster är en "milf", snygg, sexig och vacker. Lite bakgrund då. Jag är 18 år, hon är typ 35-39. Har 2 barn, en flicka på 9 år, en kille på 13 år. Hon har precis skiljt sig med sin man, och dem har erkänt att dem inte haft de så bra dem 4 senaste åren.. men låtsas som inget för barnens skull. Nu till saken, jag tänder på henne... och undrar om ni tror att jag har någon chans på denna kvinna? hon kanske inte fått ligg på länge...(vem vet).

Men hur ska jag gå till väga? Det är ju inte bara att gå fram och säga "Tja, ska vi dra en snabbis i kväll eller?" till saken hör att hon bor gatan bredvid mig, så ett kk förhållande hade jag ju inte bangat på. Hur tror ni denna kvinna skulle ställa sig om jag gick fram och sa så? Om hon säger nej, tror ni då att hon kommer berätta detta för resten av släkten? hur tänker ni kvinnor om denna?

Tack på förhand!

OBS. Svar av mogna kvinnor tas tacksamt emot.

ja kan säga en sak... du är inte frisk!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Duppy
Har dottern potential att bli lika snygg som sin mor?
Isf kan du ju vänta några år på henne och hugga henne precis när hon blommar ut.

å du är fan lika sjuk som trådskaparen!
Citera
2006-07-13, 12:40
Medlem
Bä$tuzs avatar
Risken för ett nej är antagligen större än ett ja men helt omöjligt borde det ju inte vara att hon tänder på förslaget så gör hon dig tillräckligt kåt tycker jag helt klart att du ska köra på! De dåliga oddsen uppvägs ju av att konsekvenserna av ett dåligt resultat förmodligen inte skulle vara lika illa som det vore positivt om du istället fick som du ville.
Citera
2006-07-13, 13:06
Medlem
Aquarellos avatar
"hur tänker ni kvinnor om denna?"

Detta tyder på att du kommer från Iran.
Ni kallar inte enbart släktingar för moster utan även nära vänner till familjen.
Är hon din riktiga moster eller din mammas brors ex?
Whatever:
I Iran är det andra regler som gäller... slit av henne slöjan o visa flöjten!
Citera
2006-07-13, 14:52
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquarello
I Iran är det andra regler som gäller... slit av henne slöjan o visa flöjten!
Sign
Citera
2006-07-13, 20:51
Medlem
GSE_s avatar
Ja du måste väl inse att du inte har en chans?

Det är din egen moster.. chansen att hon är lika snevriden och sjuk som du är ju så jävla liten så den finns knappt. Nej, ta och fixa ett ligg emd nån i din egen ålder.
Citera
2006-07-20, 02:18
Medlem
Glorfindels avatar
Du skall icke blotta din moders systers eller din faders systers blygd. Ty den så gör avtäcker sin nära blodsförvants blygd; de komma att bära på missgärning. (3 Mos 20:19)
Citera
2006-07-20, 13:25
Medlem
VampireQueens avatar
Efter ha följt tråden något sånär så vill jag bara tilllägga, om du nu skulle lyckas få ihop det med mostern, om det på något sätt kommer ut till resten av släkten, skulle du kunna se dem i ögonen? Tänk efter sj vad riskerna är och om de är värda det, trots allt så känner du din familj bäst och vet hur de skulle reagera. För min egen del så låter det motbjudande att sätta på en släkting men smaken är som baken?
Citera
2006-07-20, 14:13
Medlem
k4r4t3k4n4k4ss avatar
Jag vill ha en statusuppdatering!
Citera
2006-07-20, 14:35
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Stofil
Låter som ett typiskt fall av http://sv.wikipedia.org/wiki/Oidipuskomplex

Hur ser ditt förhållande till din mor ut?
Ordningsfråga! Legenden om Oidipus har inget att göra med incest. Den handlar bara om att man inte kan sätta sig upp mot sitt öde.

MVH
/Herr Lindholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in