2022-09-08, 15:57
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja. Från Östersund till Chelsea på 4 år. Inte illa.

Ja. Han har på något vis lyckats få ut resultat av sina idéer även fast han gått upp flera nivåer. Från allsvenskan till Championship till PL. Hela tiden får han in rätt spelare som köper hans gameplan, som presterar i systemet. Ett system som funkat från lilla allsvenskan till PL. Nu är frågan om det funkar lika bra i toppen av PL med världsklass-spelare, som det gjorde i mindre klubbar med sämre spelare?

Med förbehåll att jag inte studerat Potters lag SÅ noga att jag vet ifall han ändrat på saker beroende på vad han haft till sitt förfogande.
Citera
2022-09-08, 16:53
Medlem
Drickbacks avatar
Officiellt klart nu

Chelsea Football Club is delighted to welcome Graham Potter as our new Head Coach! 🤝
Citera
2022-09-08, 17:21
Moderator
zanteras avatar
Roligt för Potter! Så länge det inte går för bra och Chelsea plockar titlarna framför Man U så önskar jag honom ändå all lycka.
Citera
2022-09-08, 17:34
Medlem
Imbazs avatar
Tuchel var otroligt överskattad, har sagt det sedan starten av förra säsongen, kul att fler förstår nu.

Vad är oddsen att Didierdrogba02 haft Potter på affischen hemma i pojkrummet hela tiden ?

Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Officiellt klart nu

Chelsea Football Club is delighted to welcome Graham Potter as our new Head Coach! 🤝

Fan va sjukt , jag borde inte kunna citera dig då du anmälde mig för 'regelbrott', ha en fin kväll kompis.
Senast redigerad av Imbaz 2022-09-08 kl. 17:37.
Citera
2022-09-08, 17:39
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Nu när drottningen verkar sjunga på sista versen. Det är väl inte några fåniga bestämmelser om att ingen sport går av stapeln under sorgeperioden (läste att den ska vara 10 dagar)?

M.a.o, skulle helgens omgång ställas in om hon kolar ikväll eller imorgon?

Då får hon vackert kämpa på fram till måndag då. 😉

Vore ju annars typiskt efter en hård arbetsvecka, att man inte ens kan få njuta av lite fotboll.
Citera
2022-09-08, 17:57
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Då får hon vackert kämpa på fram till måndag då. 😉

Vore ju annars typiskt efter en hård arbetsvecka, att man inte ens kan få njuta av lite fotboll.

Kärringjäveln få ta och bita i fram tills landslagsuppehållet.
Citera
2022-09-08, 18:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Kärringjäveln få ta och bita i fram tills landslagsuppehållet.
Nej nej nej, Liverpool behöver en månads vila och det är brådskande 🤣😜
Citera
2022-09-08, 18:19
Medlem
Säg att Potter förlorar de första fem matcherna. Kommer han få sparken då? Under Abramovich hade han fått sparken men undrar om de har råd med det nu när de skrivit ett femårskontrakt.

I alla fall, min poäng är egentligen bara att den här affärsmodellen som de stora klubbarna har är en självmotsägelse och ohållbar i längden. Graham Potter har alla skäl i världen att vilja få sparken så snart som möjligt.
Citera
2022-09-08, 18:22
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Säg att Potter förlorar de första fem matcherna. Kommer han få sparken då? Under Abramovich hade han fått sparken men undrar om de har råd med det nu när de skrivit ett femårskontrakt.

I alla fall, min poäng är egentligen bara att den här affärsmodellen som de stora klubbarna har är en självmotsägelse och ohållbar i längden. Graham Potter har alla skäl i världen att vilja få sparken så snart som möjligt.

Vi vet ju inte vad det finns för klausuler i hans kontrakt direkt, kanske finns ett kryphål för ägarna där.

Men ser det inte som trovärdigt när det gäller dessa ägare, det känns som de kör Fifa haha.
Citera
2022-09-08, 18:47
Medlem
Väntat ,många klubbar styrelser ångrar sig inte gått för Potter,otroligt spännande se vad han kan göra,vilka summor kommer han få i vinter,ska han få forma sitt lag?eller e det vad han får ta över han får leka med?
Citera
2022-09-08, 19:37
Medlem
Drickbacks avatar
Drottning Elizabeth II har avlidit, vila i frid.
Citera
2022-09-08, 19:37
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Drottning Elizabeth II har avlidit, vila i frid.

är det bekräftat nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in