2022-08-17, 17:44
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Pure BS. Däremot så har gjort klart o tydligt för dig att läget kring Sol’s flytt till Arsenal 2001 var helt annorlunda än vad Ashley Cole’s övergång till Chelski 2006 var.

Och nej, jag har aldrig blivit motbevisad av ngn här inne.

Haha, tro det själv du😂 Det är stensäkert att Tottenham hade aldrig klarat av att ta fjärdeplatsen om vi hade haft Tierney och/eller Partey skadade. När det gäller NLD i våras, så har du glömt glömt bort att Tottenham hade domaren på deras sida från start till slut i den där matchen, och ”domarens” insats var fotbollsvärlden stora snackis i veckor i efterhand av matchen.

Lika säkert som att United skulle vunnit om Varane hade druckit pepsi innan en match.

Du bidrar fan i mig med inget. Du har låst in dig på att arsenal hade vunnit om si och så. När Liverpool förlorade titeln den säsongen Vvd var skadad grät du om ”Liverpool fansen tror verkligen dom hade vunnit om det inte vore för VVD”.

Ingen tycker det är kul och skriva med dig för du har alltid låst dig in på ”jag kan aldrig ha fel”. När du blivit motbevisad, för det har du, kör du din taktik med ”Ja men OM….”

Du är en tonåring på twitter som tävlar i vem som kan vara mest dryg.
Citera
2022-08-17, 17:58
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
För att återgå till tråden.

Manu ger sig in i kampen om aubameyang

Källa : Gerard Romero t1 Barcelona
Citera
2022-08-17, 18:05
Medlem
bagarn29s avatar
United engagerar verkligen men på fel sätt.

Citat:
Vukile Nkomo i Zimbabwe blev mördad efter Brentford–Manchester United.

Ett bråk uppstod i samband med matchen och när Manchester United hade förlorat gick mördaren hem och hämtade sin machete.

31-åringen blev liggande i en pöl av blod.

AB
Citera
2022-08-17, 19:48
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Skrev tidigare om att låna ut Harry till Roma. Nu kommer det uppgifter om att VNL ska lånas ut till just Roma.

: Fotbollskanalen
Citera
2022-08-17, 20:02
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Skrev tidigare om att låna ut Harry till Roma. Nu kommer det uppgifter om att VNL ska lånas ut till just Roma.

: Fotbollskanalen

Vänta tills Mourinho gör VNL till en världsback eller åtminstone en av de bästa backarna i Serie A.

Har ju verkligen fungerat briljant med att låna ut spelare som anses vara skit och utvecklas till monster senare. Alltså för klubben som tar emot den utlånade spelaren vill det säga.
Citera
2022-08-17, 20:11
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Vänta tills Mourinho gör VNL till en världsback eller åtminstone en av de bästa backarna i Serie A.

Har ju verkligen fungerat briljant med att låna ut spelare som anses vara skit och utvecklas till monster senare. Alltså för klubben som tar emot den utlånade spelaren vill det säga.

Tror Italienska ligan passar honom bättre. Titta på Smalling tex
Citera
2022-08-17, 20:21
Moderator
zanteras avatar
Tror typ minst hälften av Man United hade gjort det bättre i andra klubbar. Oavsett vilka 'problem' man vill lyfta som de västa så har Man United blivit något av en soppa med för många ingredienser som inte går ihop och även om det finns bra saker i där så är resultatet bara en sörja.
Citera
2022-08-17, 21:33
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Lika säkert som att United skulle vunnit om Varane hade druckit pepsi innan en match.

Du bidrar fan i mig med inget. Du har låst in dig på att arsenal hade vunnit om si och så. När Liverpool förlorade titeln den säsongen Vvd var skadad grät du om ”Liverpool fansen tror verkligen dom hade vunnit om det inte vore för VVD”.

Ingen tycker det är kul och skriva med dig för du har alltid låst dig in på ”jag kan aldrig ha fel”. När du blivit motbevisad, för det har du, kör du din taktik med ”Ja men OM….”

Du är en tonåring på twitter som tävlar i vem som kan vara mest dryg.
Couldn’t care less.

Men jag känner själv att jag är bland de vettigaste användarna här på forumet, och skälet till att varför jag aldrig har fel, är kort o gott pga att jag alltid förhåller mig till fakta innan jag skriver ngt öht.

Jag var under 19/20 ganska så klar på att Man City’s skadebekymmer var helt avgörande för att Liverpool vann titeln, eller iaf med såpass stor marginal som de gjorde det. Liverpool-fansen hade dock en helt annan uppfattning om läget, de är världens bästa lag, och oljearabernas skadeproblem hade ingen betydning öht, det var dock en helt annan ton från maffian under 20/21, när van Dijk var borta för de i majoriteten av säsongen. Dubbelmoral kallas det för.

Annars så hävdade jag aldrig att Arsenal hade vunnit titeln förra säsongen, men att vi att vi hade helt klart tagit 4:e platsen. Imponerande att du inte klarar av att se skillnaden på det.
Citera
2022-08-17, 21:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tror typ minst hälften av Man United hade gjort det bättre i andra klubbar. Oavsett vilka 'problem' man vill lyfta som de västa så har Man United blivit något av en soppa med för många ingredienser som inte går ihop och även om det finns bra saker i där så är resultatet bara en sörja.
Av ren nyfikenhet, vilka spelare syftar du på? Ärligt talat, så känns det som att typ 70% av MUs nuvarande trupp är medioker som bäst.
Citera
2022-08-17, 22:05
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Av ren nyfikenhet, vilka spelare syftar du på? Ärligt talat, så känns det som att typ 70% av MUs nuvarande trupp är medioker som bäst.
Det är väl bara att titta på de spelare United köpt under senare år som varit fantastiska i de klubbar de lämnat, men som slutar spela så snart de anländer till Old Trafford.
Citera
2022-08-17, 22:22
Medlem
TilhelmWells avatar
Nu har Sir Jim Ratcliffe äntligen bestämt sig. Förhoppningsvis.

Sir Jim Ratcliffe confirms he wants to buy Manchester United
https://www.manchestereveningnews.co.uk/all-about/manchester-united-fc

Storbritanniens rikaste vill köpa Manchester United: "Rätt tid för ett omtag"
https://www.fotbollskanalen.se/england/storbritanniens-rikaste-vill-kopa-manchester-united-ratt-tid-for-ett-omtag/
Citera
2022-08-17, 22:32
Medlem
Citat:
Tror Italienska ligan passar honom bättre. Titta på Smalling tex
Det är världens chans för VNL om han nu på allvar är intresserad av att utveckla sin fotbollskarriär, vilket jag inte är helt övertygad om. Många i United som insett att de aldrig kommer att bli superstjärnor är fullt tillfreds med att sitta på bänken och lyfta monsterlöner.

Men om man verkligen vill uträtta något på fotbollsplanen så måste man lämna United. Det är en klubb som gör hyfsade fotbollsspelare till amatörer på nolltid. Elanga måste också ta varje chans att fly om han ska ha någon framtid som fotbollsspelare. Kanske är det redan för sent för hans del. Vet ingen klubb utanför Allsvenskan som skulle kunna vara intresserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in