2006-06-28, 17:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snajper
"JAG MÅSTE FÅ TAG I SÄPOCHEFEN" Ulf Ekberg från Ace of Base festade med Axl Rose. När Aftonbladet nådde Ekberg i går var han skakad över att Rose gripits. "Jag måste få tag i Säpochefen. Han kan lösa det här", säger han.

Your honor, I rest my case.
Fuck vilken patetisk människa, förresten så har jag förnedrat honom verbalt. Detta gjordes i samband med min yrkesutövning, det var sjukt kul.....

/Snajper

Var det därför han blev släppt igår kväll?

Efter förhör erkände sångaren. I går kväll släpptes han. Under gårdagen undersöktes vaktens bitmärke av läkare.
- Det smärtar och har blivit en blodblåsa, men det gick inte hål, säger en källa till Aftonbladet.
Enligt uppgifter överväger den bitne vakten att via sitt juridiska ombud polisanmäla Guns N' Roses-sångaren.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...848444,00.html
Citera
2006-06-28, 18:23
Medlem
[quote=Snajper]"JAG MÅSTE FÅ TAG I SÄPOCHEFEN" Ulf Ekberg från Ace of Base festade med Axl Rose. När Aftonbladet nådde Ekberg i går var han skakad över att Rose gripits. "Jag måste få tag i Säpochefen. Han kan lösa det här", säger han.

Det här ju fan sjukt. Hur pinsam får man bli. Ha ha ha ha
Citera
2006-06-28, 18:29
Medlem
hallaballas avatar
Colatorsk

Är dem bägge två, tydligen
Citera
2006-06-28, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallaballa
Är dem bägge två, tydligen

Axl måste väl vara mer än Colatorsk eller? Uffe är deff Colatorsk han verkar vara den typen! Och en sak är säker. Ace of Bace var lyssningbara men det fanns deff många bättre band på den tiden.
Citera
2006-06-28, 23:58
Medlem
eastwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lab-one
Det var Jonas Berggren som gjorde det..

Killen som kan vissla med stängd mun?
Citera
2006-06-29, 00:52
Medlem
KönsKlass avatar
Man kan säga att hela Ace of Base sålde sina själar till djävulen. De förnedrade sig något så fruktansvärt med sin musik och jag undrar om det verkligen är värt det för alla de pengar de fick. det skulle ju i alla fall kännas lite skönare om man kunde känna att man verkligen gjort sig förtjänt av dom och att man skapade sig ett namn som blev respekterat, men de blev bara en massa falsksjungandes jönssar som inte kunde skapa ordentlig musik.
Citera
2006-06-29, 01:03
Medlem
Snajpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eastwood
Killen som kan vissla med stängd mun?

Det var det sjukaste jag läst på galet länge men visst.......det är han.

/Snajper
Citera
2006-06-29, 08:56
Medlem
Nihilists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snajper
"JAG MÅSTE FÅ TAG I SÄPOCHEFEN" Ulf Ekberg från Ace of Base festade med Axl Rose. När Aftonbladet nådde Ekberg i går var han skakad över att Rose gripits. "Jag måste få tag i Säpochefen. Han kan lösa det här", säger han.

Your honor, I rest my case.
Fuck vilken patetisk människa, förresten så har jag förnedrat honom verbalt. Detta gjordes i samband med min yrkesutövning, det var sjukt kul.....

/Snajper

Det där måste fan bli årets citat!!!
Jag tror precis han klev förbi Olinda på prispallen över dumma uttalanden.

Snälla säg hur du förnedrade honom. Vill onanera till det
Citera
2006-06-29, 09:43
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
Uffe går på riktigt många kändisfester både i Sverige och internationellt.
Ace of Base är fortfarande ett namn i stora delar av världen, trots att vi i Sverige har en förmåga att glömma fort.

Appropå AoB, 1992euro,asia/1994usa släppte dom sitt debutalbum, sålde 25 miljoner ex. Det är enormt mycket. Inte många skivor som sålt mer, över huvud taget.

1995 släpptes nästa album. Även det en succe.

1998 kom nästa album, även det sålde miljoner. 2002 kom floppen, Da capo. Så jag vet inte hur många patetiska comebackförsök dom gjort?

Härom året spelade dom på Night of the Proms, och var huvudnummer, det kom 16000 personer, 18 gånger. Av 18.

En eller två hits? Dom har sålt 47 miljoner skivor.
Så, jag frågar igen, hur många patetiska comebackförsök har dom gjort? JAg får det till ett.

Edit: Jag gillar inte AoB. Tycker bara det ska vara sakligt.

Mycket bra info får jag säga! Hur kan det var att du är så insatt om du inte tycker om dom? Kan det vara så att du är lite smyggroupie kanske?
Citera
2006-06-30, 13:13
Medlem
freeplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnie
Uffe och hans och hans gäng var riktigt ökända i Gbg när det begav sig. Läste en gammal intervju med honom, där han berättade att han under sina ungdomsår ofta drack 2-3 liter starkaprit på en kväll, han berättade även att han tyckte att det var olustigt att åka till Sverige p.g.a att det var riktigt farliga killar här som hatade honom mördare osv.
Han fick väl en del fiender när han gjorde ofentlig avbön för sina ungdomsåsikter.

Så farligt var det inte, han var en liten wannabe med lite naziåsikter. Men inte tillhörde han något farligt gäng eller liknande. Han och hans nassepolare höll sig mest ute i frölunda med omnejd. Men när dom kom in till stan så åkte dom mest på däng! Polarens lillebror umgicks mycket med honom.
Citera
2006-06-30, 14:35
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaydeCaca
Mycket bra info får jag säga! Hur kan det var att du är så insatt om du inte tycker om dom? Kan det vara så att du är lite smyggroupie kanske?
Du får inte säga något till någon. Det får bli en hemlighet, oss emellan.Okej?

Det verkar inte som dom satsat på plastikoperationer iaf; http://www.acerdom.de/images/notp/notp_24.htm
http://www.acerdom.de/images/notp/notp_40.htm

Och det är väl bra att alla inte försöker att se ut som 22-åringar, förutom Uffe, kanske.
Citera
2006-06-30, 15:23
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
Du får inte säga något till någon. Det får bli en hemlighet, oss emellan.Okej?

Det verkar inte som dom satsat på plastikoperationer iaf; http://www.acerdom.de/images/notp/notp_24.htm
http://www.acerdom.de/images/notp/notp_40.htm

Och det är väl bra att alla inte försöker att se ut som 22-åringar, förutom Uffe, kanske.
Trevligt att alla inte har ett behov av att se ut som varandras kloner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in