• 1
  • 2
2022-06-13, 10:37
Bannlyst
Vad tycker ni hr de hemma hr? r de som oss eller ett frmmande folk, hur ser ni flashbackare p katoliker egentligen?

Kan en svensk patriot verkligen vara prokatolsk eller r man en frrdare d, vad anser ni?

Jag anser att katoliker r farliga fr de drar med sig prster och jesuiter med sig och allt prsterna ser och hr rapporteras till Rom, s de utgr ju en skerhetsrisk eftersom de tillhr frmmande makt med fientlig historia bakom sig mot Sverige. Och jag anser drfr att Spo borde registrera katoliker som ett skerhetshot.
Citera
2022-06-13, 10:42
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XfileDK
Vad tycker ni hr de hemma hr? r de som oss eller ett frmmande folk, hur ser ni flashbackare p katoliker egentligen?

Kan en svensk patriot verkligen vara prokatolsk eller r man en frrdare d, vad anser ni?

Jag anser att katoliker r farliga fr de drar med sig prster och jesuiter med sig och allt prsterna ser och hr rapporteras till Rom, s de utgr ju en skerhetsrisk eftersom de tillhr frmmande makt med fientlig historia bakom sig mot Sverige. Och jag anser drfr att Spo borde registrera katoliker som ett skerhetshot.
Jag ser muslimerna som ett strre hot n katolikerna.
Citera
2022-06-13, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Jag ser muslimerna som ett strre hot n katolikerna.

Men om det r katolikerna som tagit hit muslimerna d?
Citera
2022-06-13, 10:45
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Men om det r katolikerna som tagit hit muslimerna d?
Nej det r judarna som ligger bakom den muslimska invandringen i Europa.
Citera
2022-06-13, 10:56
Bannlyst
Citat:
Nej det r judarna som ligger bakom den muslimska invandringen i Europa.

Nej du ljuger det r katolikerna. De ligger ven bakom massinvasionen i USA.. judarna har inte lika mnga flyktingorganisationer som katolikerna och lgger sig inte heller i politik p samma stt. Det r katolikerna som r globalisterna..
Senast redigerad av XfileDK 2022-06-13 kl. 10:59.
Citera
2022-06-13, 11:00
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Nej du ljuger det r katolikerna. De ligger ven bakom massinvasionen i USA.. judarna har inte lika mnga flyktingorganisationer som katolikerna och lgger sig inte heller i politik p samma stt. Det r katolikerna som r globalisterna..

Nmn ngra namn p dessa katoliker du pratar om!
Citera
2022-06-13, 11:04
Bannlyst
Citat:
Mmm

Ja. Bibeln fresprkar inte nationalism den fresprkar en teokratisk ordning. Globalisterna fljer Bibeln och vill trycka p deras religsa fundamentalism p andra som i USA t ex. Dr de vill ta bort abortrtten och vapen fr folk fr att de str s i bibeln.

De befinner sig p frmmande territorium men ska nd tvinga p sin religion p amerikanarnas kultur. Helt sjukt r det
Citera
2022-06-13, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Nmn ngra namn p dessa katoliker du pratar om!

Francis o gnget , Biden , Boris Jonson och mnga fler... bst r att alltid googla p folks religsa bakgrunder fr att veta om de r katoliker eller ej. Sk p valfri offentlig person och sen "catholic" eller katolik.

Hr r ngra namn p katolska kndisar i USA https://www.ranker.com/list/catholic...elebrity-lists

Hollywood r fullt av katoliker
Citera
2022-06-13, 11:45
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Francis o gnget , Biden , Boris Jonson och mnga fler... bst r att alltid googla p folks religsa bakgrunder fr att veta om de r katoliker eller ej. Sk p valfri offentlig person och sen "catholic" eller katolik.

Hr r ngra namn p katolska kndisar i USA https://www.ranker.com/list/catholic...elebrity-lists

Hollywood r fullt av katoliker

Haha du r ju slut. De du nmner r ju marionettdockor
Citera
2022-06-13, 12:04
Bannlyst
Citat:
Haha du r ju slut. De du nmner r ju marionettdockor

Marionettdockor till Satan ja. Katolska kyrkan = Satans kyrka. Till och med katoliker sjlva sger ju det. Church Militant bjd ju in MTG som sa att deras kyrka r besatt av ondska och det r allmnt vlknt att s r fallet.

https://youtu.be/DlLkUzTPm6E

Globalism r ondska och katolikerna r 1,3 miljarder och judar 15 miljoner jag tror inte judarna har de resurser fr att skapa kriser och ta ver folks regeringar som katolikerna gjort. Katolikerna har de resurserna och de styr protestantiska lnder nu vilket betyder att de r ansvariga fr vldet och kade splittringar som sker i alla de lnder de infiltrerat i - vilket de gr i samband med invandringen. De r extremt smygfientliga och deras ml verkar vara att skapa inbrdeskrig s att de kan infiltrera ngon sida och ta ver nnu mer.
Citera
2022-06-13, 12:11
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Marionettdockor till Satan ja. Katolska kyrkan = Satans kyrka. Till och med katoliker sjlva sger ju det. Church Militant bjd ju in MTG som sa att deras kyrka r besatt av ondska och det r allmnt vlknt att s r fallet.

https://youtu.be/DlLkUzTPm6E

Globalism r ondska och katolikerna r 1,3 miljarder och judar 15 miljoner jag tror inte judarna har de resurser fr att skapa kriser och ta ver folks regeringar som katolikerna gjort. Katolikerna har de resurserna och de styr protestantiska lnder nu vilket betyder att de r ansvariga fr vldet och kade splittringar som sker i alla de lnder de infiltrerat i - vilket de gr i samband med invandringen. De r extremt smygfientliga och deras ml verkar vara att skapa inbrdeskrig s att de kan infiltrera ngon sida och ta ver nnu mer.

Jag tror du r jude
Citera
2022-06-13, 12:17
Bannlyst
Citat:
Jag tror du r jude

Betyder det att du tror att jag r katolik? Fr det kan jag lova dig att jag aldrig i hela mitt liv skulle bli.

Katoliker r religsa fundamentalister som r inkompatibla med modern vsterlndsk kultur. De 2 gr helt enkelt inte ihop
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in