• 1
  • 2
2022-06-13, 10:37
Bannlyst
Vad tycker ni hör de hemma här? Är de som oss eller ett främmande folk, hur ser ni flashbackare på katoliker egentligen?

Kan en svensk patriot verkligen vara prokatolsk eller är man en förrädare då, vad anser ni?

Jag anser att katoliker är farliga för de drar med sig präster och jesuiter med sig och allt prästerna ser och hör rapporteras till Rom, så de utgör ju en säkerhetsrisk eftersom de tillhör främmande makt med fientlig historia bakom sig mot Sverige. Och jag anser därför att Säpo borde registrera katoliker som ett säkerhetshot.
Citera
2022-06-13, 10:42
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XfileDK
Vad tycker ni hör de hemma här? Är de som oss eller ett främmande folk, hur ser ni flashbackare på katoliker egentligen?

Kan en svensk patriot verkligen vara prokatolsk eller är man en förrädare då, vad anser ni?

Jag anser att katoliker är farliga för de drar med sig präster och jesuiter med sig och allt prästerna ser och hör rapporteras till Rom, så de utgör ju en säkerhetsrisk eftersom de tillhör främmande makt med fientlig historia bakom sig mot Sverige. Och jag anser därför att Säpo borde registrera katoliker som ett säkerhetshot.
Jag ser muslimerna som ett större hot än katolikerna.
Citera
2022-06-13, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Jag ser muslimerna som ett större hot än katolikerna.

Men om det är katolikerna som tagit hit muslimerna då?
Citera
2022-06-13, 10:45
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Men om det är katolikerna som tagit hit muslimerna då?
Nej det är judarna som ligger bakom den muslimska invandringen i Europa.
Citera
2022-06-13, 10:56
Bannlyst
Citat:
Nej det är judarna som ligger bakom den muslimska invandringen i Europa.

Nej du ljuger det är katolikerna. De ligger även bakom massinvasionen i USA.. judarna har inte lika många flyktingorganisationer som katolikerna och lägger sig inte heller i politik på samma sätt. Det är katolikerna som är globalisterna..
Senast redigerad av XfileDK 2022-06-13 kl. 10:59.
Citera
2022-06-13, 11:00
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Nej du ljuger det är katolikerna. De ligger även bakom massinvasionen i USA.. judarna har inte lika många flyktingorganisationer som katolikerna och lägger sig inte heller i politik på samma sätt. Det är katolikerna som är globalisterna..

Nämn några namn på dessa katoliker du pratar om!
Citera
2022-06-13, 11:04
Bannlyst
Citat:
Mmm

Ja. Bibeln förespråkar inte nationalism den förespråkar en teokratisk ordning. Globalisterna följer Bibeln och vill trycka på deras religösa fundamentalism på andra som i USA t ex. Där de vill ta bort aborträtten och vapen för folk för att de står så i bibeln.

De befinner sig på främmande territorium men ska ändå tvinga på sin religion på amerikanarnas kultur. Helt sjukt är det
Citera
2022-06-13, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Nämn några namn på dessa katoliker du pratar om!

Francis o gänget , Biden , Boris Jonson och många fler... bäst är att alltid googla på folks religösa bakgrunder för att veta om de är katoliker eller ej. Sök på valfri offentlig person och sen "catholic" eller katolik.

Här är några namn på katolska kändisar i USA https://www.ranker.com/list/catholic...elebrity-lists

Hollywood är fullt av katoliker
Citera
2022-06-13, 11:45
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Francis o gänget , Biden , Boris Jonson och många fler... bäst är att alltid googla på folks religösa bakgrunder för att veta om de är katoliker eller ej. Sök på valfri offentlig person och sen "catholic" eller katolik.

Här är några namn på katolska kändisar i USA https://www.ranker.com/list/catholic...elebrity-lists

Hollywood är fullt av katoliker

Haha du är ju slut. De du nämner är ju marionettdockor
Citera
2022-06-13, 12:04
Bannlyst
Citat:
Haha du är ju slut. De du nämner är ju marionettdockor

Marionettdockor till Satan ja. Katolska kyrkan = Satans kyrka. Till och med katoliker själva säger ju det. Church Militant bjöd ju in MTG som sa att deras kyrka är besatt av ondska och det är allmänt välkänt att så är fallet.

https://youtu.be/DlLkUzTPm6E

Globalism är ondska och katolikerna är 1,3 miljarder och judar 15 miljoner jag tror inte judarna har de resurser för att skapa kriser och ta över folks regeringar som katolikerna gjort. Katolikerna har de resurserna och de styr protestantiska länder nu vilket betyder att de är ansvariga för våldet och ökade splittringar som sker i alla de länder de infiltrerat i - vilket de gör i samband med invandringen. De är extremt smygfientliga och deras mål verkar vara att skapa inbördeskrig så att de kan infiltrera någon sida och ta över ännu mer.
Citera
2022-06-13, 12:11
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Marionettdockor till Satan ja. Katolska kyrkan = Satans kyrka. Till och med katoliker själva säger ju det. Church Militant bjöd ju in MTG som sa att deras kyrka är besatt av ondska och det är allmänt välkänt att så är fallet.

https://youtu.be/DlLkUzTPm6E

Globalism är ondska och katolikerna är 1,3 miljarder och judar 15 miljoner jag tror inte judarna har de resurser för att skapa kriser och ta över folks regeringar som katolikerna gjort. Katolikerna har de resurserna och de styr protestantiska länder nu vilket betyder att de är ansvariga för våldet och ökade splittringar som sker i alla de länder de infiltrerat i - vilket de gör i samband med invandringen. De är extremt smygfientliga och deras mål verkar vara att skapa inbördeskrig så att de kan infiltrera någon sida och ta över ännu mer.

Jag tror du är jude
Citera
2022-06-13, 12:17
Bannlyst
Citat:
Jag tror du är jude

Betyder det att du tror att jag är katolik? För det kan jag lova dig att jag aldrig i hela mitt liv skulle bli.

Katoliker är religösa fundamentalister som är inkompatibla med modern västerländsk kultur. De 2 går helt enkelt inte ihop
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in