Citat:
Ursprungligen postat av
.ANDERS
Absolut inte. Du ser ju hur det går för han på anrika Lunds universitet. Så dåligt att man måste göra en tråd på Flashback att man inte kan hitta en snygg tjej. Att plugga på högskola är inget bevis på intelligens eller att slutföra sina mål. Läs TS trådar dem senaste 3 åren så inser du att han är för dum för att förstå varför han inte kan skaffa en partner som är ”snygg och bra”.
Haha, kul att du tror att du kan drömma någon utifrån trådar på ett forum där hälften av allt antingen skrivs för att väcka reaktioner eller för underhållning. Jag ska summera mitt liv här nu, då du verkar älska att stoppa ner folk i olika fack utifrån vad du själv uppfattar från deras texter, som egentligen är frågor om något helt annat och ingen självbiografi.
Jag har haft flertal sexpartners, I syfte med att vara ONS. Jag har även dejtat ett flertal, vissa gånger har såklart tjejen inte varit intresserad men i majoriteten av fallen har det varit jag då jag känt att vi inte klickat perfekt, kanske har jag fel och är för petig, vem vet, kan ju vara det. Att plugga på högskola är en väldigt stor hjälpande faktor i att generellt bedömma hur någon är funtad att slutföra mål och hur smarta dom är, om du mäter snitt IQ-poängen på någon av Sveriges främre universitet med snitt IQ-poängen på all kassapersonal eller asfaltsläggare finns det förmodligen en rätt så stor skillnad, skulle gissa på minst runt 20-30 IQ. Ger du samma testpersoner rutiner att hålla och stora uppgifter att slutföra kommer också högskolegruppen garanterat klara av dom bättre och snabbare än den praktiska gruppen.
Jag föraktar inte någon som inte pluggar, har själv jobbat mycket praktiskt och har många vänner som gör det, alla har sitt kall, men det förändrar inte fakta. Jag behöver inte hjälp att få tjejer, jag kan få tjejer. Jag sitter inte och skriver på flashback för att jag inte kan få en tjej, utan jag gillar att diskutera och prata med människor och få objektiva svar. Jag behöver inte hjälp eller assistans med någonting förutom det jag efterfrågar,
Var hittar man snygga och bra tjejer?