2022-06-12, 21:13
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sokcrates
På nationer är ju alla fittor. De går ut med sitt sällskap och är blind för nya kontakter. Folk är fittor i Sverige. Sociala klimatet är röv. Människor är skräp.

Jaså? Ja, jag har aldrig festat på nation, så jag gissar mest. Har alltid fått intrycket av att det fanns en raggig stämning där. En massa kalvar ute på grönbete som nyss flyttat hemifrån liksom.
Citera
2022-06-12, 21:16
Medlem
Det är väl väldigt vanligt med singelmamz som inte är flyttbara o
de bor inte heller så bra att man vill flytta till dom.

O merparten av männen bor väl inte så att de kan inhysa mamz med två barn
Citera
2022-06-12, 21:18
Medlem
idiamindadas avatar
På jobbet. Där är det fullt med snygga och vettiga kjoltyg.
Citera
2022-06-12, 22:57
Medlem
.ANDERSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Är det predikan av Jantelagen nu? Eller är du bara sjukt bitter?

Det är väl inget fel med att hitta en partner på universitet? Dels förutsätter det någon form av intelligens och vilja samt förmåga att slutföra sina mål, och dels ger det i regel högre lön när man är färdig.
Absolut inte. Du ser ju hur det går för han på anrika Lunds universitet. Så dåligt att man måste göra en tråd på Flashback att man inte kan hitta en snygg tjej. Att plugga på högskola är inget bevis på intelligens eller att slutföra sina mål. Läs TS trådar dem senaste 3 åren så inser du att han är för dum för att förstå varför han inte kan skaffa en partner som är ”snygg och bra”.
Senast redigerad av .ANDERS 2022-06-12 kl. 23:08.
Citera
2022-06-12, 23:20
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
Hitta någon du känner att du vibar med i konversation ute medans du lever livet. Like attracts like tänker jag. Man kan bli förvånad helt plötsligt av någon man minst förväntar det ifrån. Jag fokuserar på mig själv så länge och på att bli den bästa versionen av mig själv så jag kan ge min gåva till världen och andra och sen när jag ser människan då vet jag och hon kommer känna likadant.
Citera
2022-06-12, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Absolut inte. Du ser ju hur det går för han på anrika Lunds universitet. Så dåligt att man måste göra en tråd på Flashback att man inte kan hitta en snygg tjej. Att plugga på högskola är inget bevis på intelligens eller att slutföra sina mål. Läs TS trådar dem senaste 3 åren så inser du att han är för dum för att förstå varför han inte kan skaffa en partner som är ”snygg och bra”.
Det har funkat för mig åtminstone. Visserligen höll det inte för evigt men vad gör det?

Viss sollning måste man ändå säga att det blir. Jag utesluter inte att det finns intelligenta eller mer drivna på andra ställen, men en examen kräver sin man. Eller kvinna.

Frågan är väl vad själva syftet är med trådstarten. "Snygg" och "bra" (till vad?) kan ju vara ett one-night lika väl som en livskamrat. Oförmåga att formulera en distinktion får mig att tänka att TS kanske aldrig varit i ett förhållande?
Citera
2022-06-13, 00:23
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:

Haha, kul att du tror att du kan drömma någon utifrån trådar på ett forum där hälften av allt antingen skrivs för att väcka reaktioner eller för underhållning. Jag ska summera mitt liv här nu, då du verkar älska att stoppa ner folk i olika fack utifrån vad du själv uppfattar från deras texter, som egentligen är frågor om något helt annat och ingen självbiografi.

Jag har haft flertal sexpartners, I syfte med att vara ONS. Jag har även dejtat ett flertal, vissa gånger har såklart tjejen inte varit intresserad men i majoriteten av fallen har det varit jag då jag känt att vi inte klickat perfekt, kanske har jag fel och är för petig, vem vet, kan ju vara det. Att plugga på högskola är en väldigt stor hjälpande faktor i att generellt bedömma hur någon är funtad att slutföra mål och hur smarta dom är, om du mäter snitt IQ-poängen på någon av Sveriges främre universitet med snitt IQ-poängen på all kassapersonal eller asfaltsläggare finns det förmodligen en rätt så stor skillnad, skulle gissa på minst runt 20-30 IQ. Ger du samma testpersoner rutiner att hålla och stora uppgifter att slutföra kommer också högskolegruppen garanterat klara av dom bättre och snabbare än den praktiska gruppen.

Jag föraktar inte någon som inte pluggar, har själv jobbat mycket praktiskt och har många vänner som gör det, alla har sitt kall, men det förändrar inte fakta. Jag behöver inte hjälp att få tjejer, jag kan få tjejer. Jag sitter inte och skriver på flashback för att jag inte kan få en tjej, utan jag gillar att diskutera och prata med människor och få objektiva svar. Jag behöver inte hjälp eller assistans med någonting förutom det jag efterfrågar, Var hittar man snygga och bra tjejer?
Senast redigerad av druiddance1337 2022-06-13 kl. 00:25.
Citera
2022-06-13, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Om killen vill ha kvalitet så kanske han borde regga sig på Elitsinglar. Detta är en dejtingsida som riktar in sig på snygga och välutbildade. Gymnasiekompenets kan TS glömma då. Rekommenderas!
Sannerligen övervärderar eller ljuger en del så att de passar in...
Det avser bägge könen.
Citera
2022-06-13, 05:36
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Sannerligen övervärderar eller ljuger en del så att de passar in...
Det avser bägge könen.
Har du testat sajten? Jag har några välutbildade vänner som testat och sa att det var positiv respons. Själv har jag tyvärr bara en lägre högskoleutbildning och inte superhög lön så jag har aldrig vågat testa elitsinglar.
Citera
2022-06-13, 05:40
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Absolut inte. Du ser ju hur det går för han på anrika Lunds universitet. Så dåligt att man måste göra en tråd på Flashback att man inte kan hitta en snygg tjej.
Det är själva grejen med Flashback att man ska kunna ställa alla frågor el önskningar, även om det bryter mot normer. Du missar kärnan nu kompis, bättre upp.
Citat:
Att plugga på högskola är inget bevis på intelligens eller att slutföra sina mål. Läs TS trådar dem senaste 3 åren så inser du att han är för dum för att förstå varför han inte kan skaffa en partner som är ”snygg och bra”.
Nä så kanske det inte är, men just nu var det vad TS efterfrågade, partners med stil och klass. Var nu inte så jantig..!
Citera
2022-06-13, 05:46
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
På dejtingappar verkar de flesta tjejerna vara rätt så konstiga, klart det finns en del guldkorn men majoriteten är ju småfula, besitter ingen högskoleutbildning (inget krav såklart, men ändå) eller bildning, verkar knappt jobba lr så kämpar dom i kassan på ICA, inget ont men jag personligen hade gärna velat ha en brud man kunde ha lite trevliga samtal med, dricka trevligt rödvin och resa med, någon som gärna pluggat och har en karriär inom någon som kräver akademisk bakgrund, klär sig trevligt och fint, sköter om sig och är mån som sin hälsa och kropp. VART FAN finns dessa personer? Är så less på Tinder, jag får absolut en del matchningar, men det är väldigt sällan som jag alls känner mig sugen att gå på dejt med någon då vi lever i helt olika världar. Har ni tips på vart man kan hitta dessa kvinnor? Är det utanför apparnas värld?

Fan vad ytligt skrivet. Tror du på fullaste allvar att dom småfula inte kan föra trevliga samtal, dricka vin, klä sej trevligt, sköta om sej å är måna om sin hälsa?

Om du är less på Tinder. Testa nån annan app då eller bege dej ut i verkliga livet å ragga.
Citera
2022-06-13, 08:18
Medlem
Matsu-sans avatar
De är redan tagna 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in