2022-06-12, 15:22
Medlem
.ANDERSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
Vad är det för intressen du själv tycker är bra då? Det är ju sällan intressen som gör personen intressant utan personligheten i sig. Har varit på dejt med några tjejer som inte hade några intressen annat än att plugga och träna, och de var verkligen jättetrevliga ändå, sen om man ska tvinga på sig intressen så blir det nog bara artificiellt, jag är nöjd med mina och tråden handlar inte om att tjejer dissar mig för att jag är tråkig, utan att jag letar efter ställen där man kan hitta de tjejer jag söker efter, vilken få verkar vara läskunniga till att förstå
Du tror alltså att du ska komma in i det akademiska och kulturella finrummen med ditt hockey och vinintresse där dem ”snygga och bra tjejerna” finns. Du måste inse att du själv bara är en i mängden såsom kassörskan på ICA eller frisören. En utbildning från skithålet Uppsala kommer inte hjälpa dig att hitta någon partner. Du är som en brud som har för höga förväntningar på killar.
Citera
2022-06-12, 15:40
Medlem
tomyhockeys avatar
är du själv positiv så kommer snygga brudar till dig . Det är enkelt snygga brudar väljer vem vill de knulla med .
Citera
2022-06-12, 15:41
Medlem
Denoms avatar
På flashback går det att hitta många fina tjejer.
Citera
2022-06-12, 16:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbanii
Kvinnor på krogen är inte det han letar efter. Kvinnor på krogen är äckliga drägiga horor som legat med fler män än en prostituerad från 1800talet..

Nja, svarar vi på den. Skulle nog vilja säga att du kan hitta allt där.

Men funkar det verkligen så som ni verkar tro att det ute i samhället finns kvinnor som är välutbildade, oskuld, snygga och som bara sitter hemma på kammaren och väntar på en A-man?
Citera
2022-06-12, 16:56
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Dum fråga kanske men fungerar det inte att leta kvinnor på krogen längre?
Kanske vill man inte träffa kvinnor som är ute på krogen stup i kvarten.
Citera
Medlem
styckets avatar
Citat:

Men funkar det verkligen så som ni verkar tro att det ute i samhället finns kvinnor som är välutbildade, oskuld, snygga och som bara sitter hemma på kammaren och väntar på en A-man?
Det finns några få
Citera
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Du tror alltså att du ska komma in i det akademiska och kulturella finrummen med ditt hockey och vinintresse där dem ”snygga och bra tjejerna” finns. Du måste inse att du själv bara är en i mängden såsom kassörskan på ICA eller frisören. En utbildning från skithålet Uppsala kommer inte hjälpa dig att hitta någon partner. Du är som en brud som har för höga förväntningar på killar.

Det akademiska och kulturella finrummet har oftare med släkter att göra tror jag, efternamn osv, finns ju mycket brudar som inte är adliga som ändå har pluggat på Lund/Uppsala, gymmar på fritiden och klär sig fint, de behöver ju inte tillhöra Hovet för det. Har inte sagt att jag söker någon tronföljare eller lundsbergsavkomma utan bara en snygg akademisk brud med lite stil. Man behöver inte spela polo och ha en yacht i Italien för att få dom. Frågan är fortfarande VART DOM FINNS och inte varför mina hobbies inte räcker till. Jag vet att jag har vad som krävs, men jag vet inte vart jag ska leta.
Citera
2022-06-12, 17:04
Medlem
Citat:

Ja skulle säga att en knarkande hippie brud är bättre än en alkohoe. Jag tror inte på enhörning men krogen kvinnor är dom äckligaste typen.
Citera
2022-06-12, 21:05
Medlem
Idumeas avatar
Tycker också det är ett mysterium att du inte hittar någon ärligt talat. Du verkar ju vilja ha en vanlig svennig tjej som gillar studentlivet. De finns på tinder och på nationerna. Du kommer aldrig ha så goda chanser att träffa nån som nu.
Citera
2022-06-12, 21:08
Medlem
YP4XQs avatar
Skit i internet skulle jag säga men då får du också komma på sätt hur man charmar folk utanför internet. Med folk menar jag både killar och tjejer det funkar ungefär likadant med charm!
Citera
2022-06-12, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Tycker också det är ett mysterium att du inte hittar någon ärligt talat. Du verkar ju vilja ha en vanlig svennig tjej som gillar studentlivet. De finns på tinder och på nationerna. Du kommer aldrig ha så goda chanser att träffa nån som nu.
På nationer är ju alla fittor. De går ut med sitt sällskap och är blind för nya kontakter. Folk är fittor i Sverige. Sociala klimatet är röv. Människor är skräp.
Citera
2022-06-12, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Är det predikan av Jantelagen nu? Eller är du bara sjukt bitter?

Det är väl inget fel med att hitta en partner på universitet? Dels förutsätter det någon form av intelligens och vilja samt förmåga att slutföra sina mål, och dels ger det i regel högre lön när man är färdig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in