• 1
  • 2
2022-06-11, 19:41
Medlem
druiddance1337s avatar
På dejtingappar verkar de flesta tjejerna vara rätt så konstiga, klart det finns en del guldkorn men majoriteten är ju småfula, besitter ingen högskoleutbildning (inget krav såklart, men ändå) eller bildning, verkar knappt jobba lr så kämpar dom i kassan på ICA, inget ont men jag personligen hade gärna velat ha en brud man kunde ha lite trevliga samtal med, dricka trevligt rödvin och resa med, någon som gärna pluggat och har en karriär inom någon som kräver akademisk bakgrund, klär sig trevligt och fint, sköter om sig och är mån som sin hälsa och kropp. VART FAN finns dessa personer? Är så less på Tinder, jag får absolut en del matchningar, men det är väldigt sällan som jag alls känner mig sugen att gå på dejt med någon då vi lever i helt olika världar. Har ni tips på vart man kan hitta dessa kvinnor? Är det utanför apparnas värld?
Citera
2022-06-11, 19:48
Medlem
Beckombergalandets avatar
Dom är upptagna såklart.
Citera
2022-06-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
På dejtingappar verkar de flesta tjejerna vara rätt så konstiga, klart det finns en del guldkorn men majoriteten är ju småfula, besitter ingen högskoleutbildning (inget krav såklart, men ändå) eller bildning, verkar knappt jobba lr så kämpar dom i kassan på ICA, inget ont men jag personligen hade gärna velat ha en brud man kunde ha lite trevliga samtal med, dricka trevligt rödvin och resa med, någon som gärna pluggat och har en karriär inom någon som kräver akademisk bakgrund, klär sig trevligt och fint, sköter om sig och är mån som sin hälsa och kropp. VART FAN finns dessa personer? Är så less på Tinder, jag får absolut en del matchningar, men det är väldigt sällan som jag alls känner mig sugen att gå på dejt med någon då vi lever i helt olika världar. Har ni tips på vart man kan hitta dessa kvinnor? Är det utanför apparnas värld?

Du verkar vara väldigt fixerad vid deras utseende samt deras utbildning.

Jag träffade en tjej genom en app. Hade ingen akademisk utbildning då men just nu studerar jag på universitet.

Har du tänkt på att de tjejer som har akademisk utbildning kanske tycker din profil är oerhört dålog och därför får du ingen ”match” med dessa tjejer.

Jag fick match med läkare, sjuksköterskor, poliser, Ica anställda, de som arbetade inom kundservice osv. Så de finns där. Men problemet kanske sitter hos dig.
Citera
2022-06-11, 19:50
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337

På kokainflödande uteställen....där finns de, men vi riktiga människor rör inte på sådana platser
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Dum fråga kanske men fungerar det inte att leta kvinnor på krogen längre?
Citera
Medlem
Träffa istället tjejerna några gånger om du lyckas få till en träff. Fråga om deras framtidsplaner och drömjobb.

Alla uppger inte att man studerar och även om de kanske inte studerar kanske de hellre arbetar något år, sparar ihop pengar för att sedan läsa vidare utan att ta lån.

Har du en akademisk utbildning TS?
Citera
2022-06-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Dum fråga kanske men fungerar det inte att leta kvinnor på krogen längre?

Så långt har ts inte tänk. Han har inte ens tänk på att påbörja en akademisk utbildning för att träffa brudar där samtidigt som han gör något viktigt med sitt liv.
Citera
2022-06-11, 19:57
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Du verkar vara väldigt fixerad vid deras utseende samt deras utbildning.

Jag träffade en tjej genom en app. Hade ingen akademisk utbildning då men just nu studerar jag på universitet.

Har du tänkt på att de tjejer som har akademisk utbildning kanske tycker din profil är oerhört dålog och därför får du ingen ”match” med dessa tjejer.

Jag fick match med läkare, sjuksköterskor, poliser, Ica anställda, de som arbetade inom kundservice osv. Så de finns där. Men problemet kanske sitter hos dig.

Hmm ja, kanske, har en rätt ärlig profil, sen bilder från vinprovning, när jag åkte jetski, spelar hockey, lagar mat, gruppbild med grabbsen på gasque vid Lunds universitet samt bara solar (rätt så rak i Spanien) med en tumme upp i ena handen och en corona i den andra. Lite gott och blandat. Har skrivit att jag söker efter någon som kan erbjuda sig att provsmaka min matlagning.

Har du några synpunkter/tips?
Citera
2022-06-11, 19:58
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Träffa istället tjejerna några gånger om du lyckas få till en träff. Fråga om deras framtidsplaner och drömjobb.

Alla uppger inte att man studerar och även om de kanske inte studerar kanske de hellre arbetar något år, sparar ihop pengar för att sedan läsa vidare utan att ta lån.

Har du en akademisk utbildning TS?

Japp, pluggar socionom i Lund!

Bra tips, det kanske är så som jag ska göra
Citera
2022-06-11, 19:59
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Så långt har ts inte tänk. Han har inte ens tänk på att påbörja en akademisk utbildning för att träffa brudar där samtidigt som han gör något viktigt med sitt liv.

Jodå, socionom pluggar jag just nu, får se om jag läser masters dock. Men vadå, ska jag bara springa runt på universitetet och haffa folk där? Gå fram till brudar som pluggar?
Citera
2022-06-11, 20:00
Medlem
slagskotts avatar
Det är svårt med app-brudar, det är en egotripp för dem och du finner oftast bra tjejer via kompisens tjejs kompis, någon som gillar saker du gör
Citera
2022-06-11, 20:01
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Det är svårt med app-brudar, det är en egotripp för dem och du finner oftast bra tjejer via kompisens tjejs kompis, någon som gillar saker du gör

Har märkt detta, men ska man skrota appar helt och istället bara gå ut och försöka gå fram till brudar man tycker verkar bra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in