Citat:
Ursprungligen postat av
Einzelgaenger
Nu är det juni igen, och ingen missar väl den obligatoriska uppsättningen regnbågsflaggor som skall upp på kommunhus, kollektivtrafik, utanför företag osv osv. Perversiteterna skall ända in i svenskens vardagsrum.
Samtidigt så finns det en politisk ideologi kopplat till skräpet, nämligen att tvinga på oss vanliga människor detta. Och ännu värre så försöker ni tvinga oss att tycka om homosexualitet, Pride, och allt dekadens som det innebär.
Frågeställningar:
- varför vill ni tvinga på oss Pride?
- varför vill ni tvinga oss att tycka om homosexualitet och HBTQ? Det är en dödssynd i Sverige att säga att man är emot konceptet homosexualitet.
- räcker det inte att hbtq har samma rättigheter juridiskt? Varför måste alla även tycka om skiten?
Osv.
se nedan
Citat:
Ursprungligen postat av
Vansterpartiet
Ja att nakna bögar rider runt på rosa dildos och tallar på småbarn i innerstan lär säkerligen döda stereotyper.
rofl
Citat:
Ursprungligen postat av
TheJacket
Pride bekräftar ju exakt alla fördomar och stereotyper
Hehe ^^
Min syn:
Jag har inget emot homosexuella, vad de gör hemma i sängen skiter jag i.
Att se 2 medelålders halvfeta män i läderkläder trycka på varandra i röven i en buske när jag är ute och går med ungarna däremot gör mig djävligt upprörd, - på samma sätt som det skulle göra mig upprörd att se en svettig halvfet svenne trycka på en halvfet tant i buskarna när jag är ute och går med mina ungar.
Skillnaden är att i det senare fallet hade snuten snott in dem för förargelseväckande beteende men under pridevackan förväntas jag och ungarna i det första fallet hurra på paret och vifta med små prideflaggor.
Felet är att det som med allt annat i väst och speciellt i sverige infiltreras av vänstern och politiseras.
Att ha en dag för homosexuellas rättigheter som mors eller fars dag hade varit helt ok. Men att ha vecka efter vecka med vänster-pride.. nej det får bara motsatt effekt.. och det vet politikerna. De utnyttjar de homosexuella för att skapa mer friktion i samhället.. söndra och härska.