2022-06-08, 08:08
Medlem
Mardolls avatar
Såg en lista där Sverige bara hamnade på 10:e plats över HBTQ vänligaste länder i Europa. Vi har Danmark, Norge och till och med Finland före oss. Måste sticka i ögonen på en hel del svenska politiker.

https://www.nbcnews.com/feature/nbc-out/europe-s-10-most-lgbtq-friendly-countries-n1207761
Citera
2022-06-08, 08:22
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle000
Ska de flaggas i orten också? Lär väl få höra om Busschauffören Muhammed som vägrar.

Nej förstår du de är bara vi svenskar som ska tuktas, uppfostras med rotting och ricinolja i Värdegrundsfrågor. De i förorten har en alldeles särskild gräddfil, de kan vara grova homofober men de är ju förtryckta stackars muslimer gubevars, och egentligen är 99,7 % av muslimerna liberala, äter bacon och solar topless och älskar hbtq såatte

(Hoppas ironin framgår)
Citera
2022-06-08, 08:38
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Nu är det juni igen, och ingen missar väl den obligatoriska uppsättningen regnbågsflaggor som skall upp på kommunhus, kollektivtrafik, utanför företag osv osv. Perversiteterna skall ända in i svenskens vardagsrum.

Samtidigt så finns det en politisk ideologi kopplat till skräpet, nämligen att tvinga på oss vanliga människor detta. Och ännu värre så försöker ni tvinga oss att tycka om homosexualitet, Pride, och allt dekadens som det innebär.

Frågeställningar:

- varför vill ni tvinga på oss Pride?
- varför vill ni tvinga oss att tycka om homosexualitet och HBTQ? Det är en dödssynd i Sverige att säga att man är emot konceptet homosexualitet.
- räcker det inte att hbtq har samma rättigheter juridiskt? Varför måste alla även tycka om skiten?

Osv.
se nedan
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Ja att nakna bögar rider runt på rosa dildos och tallar på småbarn i innerstan lär säkerligen döda stereotyper.
rofl
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Pride bekräftar ju exakt alla fördomar och stereotyper
Hehe ^^

Min syn:
Jag har inget emot homosexuella, vad de gör hemma i sängen skiter jag i.

Att se 2 medelålders halvfeta män i läderkläder trycka på varandra i röven i en buske när jag är ute och går med ungarna däremot gör mig djävligt upprörd, - på samma sätt som det skulle göra mig upprörd att se en svettig halvfet svenne trycka på en halvfet tant i buskarna när jag är ute och går med mina ungar.
Skillnaden är att i det senare fallet hade snuten snott in dem för förargelseväckande beteende men under pridevackan förväntas jag och ungarna i det första fallet hurra på paret och vifta med små prideflaggor.

Felet är att det som med allt annat i väst och speciellt i sverige infiltreras av vänstern och politiseras.
Att ha en dag för homosexuellas rättigheter som mors eller fars dag hade varit helt ok. Men att ha vecka efter vecka med vänster-pride.. nej det får bara motsatt effekt.. och det vet politikerna. De utnyttjar de homosexuella för att skapa mer friktion i samhället.. söndra och härska.
Citera
2022-06-08, 08:49
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Varför vill du att barn ska tvingas på sådant här? Är du pedofil eller?

Barn ska "tvingas på" att lära sig att alla är lika mycket värda och att det är dumt att starta lynchmobbar, folkmord och krig över att andra inte ser ut eller tänker som en själv. Hemskt, verkligen.
Citera
2022-06-08, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Barn ska "tvingas på" att lära sig att alla är lika mycket värda och att det är dumt att starta lynchmobbar, folkmord och krig över att andra inte ser ut eller tänker som en själv. Hemskt, verkligen.

Homosexualitet var straffbart tills 1944 och klassat som sjukdom till ca 1979.

Det existerade inga lynchmobbar eller begicks folkmord i Sverige då heller. Kan för övrigt bara komma på en enda lynchmobb i Sverige och det var när hon Fersen mördades. Vi bor i Sverige och inte i vilda västern.

Jag förstår inte heller varför alla måste omfamna pride som om det vore den nya religionen. Hbtqare(varav många bara tycker pride är fånigt, dekadent eller nu mera helt urvattnad) och pkiter får sköta sitt och springa i hur många tåg de vill men de får gärna förstå att i en demokrati tycker inte alla lika.

Där pride skulle behövas tillsammans med mera respekt för människovärde överlag är i Östeuropa, Mellanöstern och Afrika.
Citera
2022-06-08, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
se nedan

rofl

Hehe ^^

Min syn:
Jag har inget emot homosexuella, vad de gör hemma i sängen skiter jag i.

Att se 2 medelålders halvfeta män i läderkläder trycka på varandra i röven i en buske när jag är ute och går med ungarna däremot gör mig djävligt upprörd, - på samma sätt som det skulle göra mig upprörd att se en svettig halvfet svenne trycka på en halvfet tant i buskarna när jag är ute och går med mina ungar.
Skillnaden är att i det senare fallet hade snuten snott in dem för förargelseväckande beteende men under pridevackan förväntas jag och ungarna i det första fallet hurra på paret och vifta med små prideflaggor.

Felet är att det som med allt annat i väst och speciellt i sverige infiltreras av vänstern och politiseras.
Att ha en dag för homosexuellas rättigheter som mors eller fars dag hade varit helt ok. Men att ha vecka efter vecka med vänster-pride.. nej det får bara motsatt effekt.. och det vet politikerna. De utnyttjar de homosexuella för att skapa mer friktion i samhället.. söndra och härska.

Kloka ord, vi är många som tycker lika!

Majoriteten som ogillar pride är absolut inte homofober utan oftast trötta på sexualiseringen och politiseringen av det offentliga rummet och den offentliga sektorn.
Citera
2022-06-08, 11:00
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Frågeställningar:

- varför vill ni tvinga på oss Pride?
- varför vill ni tvinga oss att tycka om homosexualitet och HBTQ? Det är en dödssynd i Sverige att säga att man är emot konceptet homosexualitet.
- räcker det inte att hbtq har samma rättigheter juridiskt? Varför måste alla även tycka om skiten?

Osv.

Därför att globalisterna vill destabilisera väst.
Gör alla till homosexuella för att bromsa fortplantningen av vita. Byt samtidigt ut den vita befolkningen med analfabeter från MENA genom massinvandringen, vilka är mycket lättare att kontrollera och förslava.

Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Vi andra har inte tänkt på detta. Så,släpp det bakom dig du med.

Skriver homoglobalisten.
Senast redigerad av Mongoprofeten 2022-06-08 kl. 11:08.
Citera
2022-06-08, 12:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Corrosion
Flytta?
Jag bor i Sverige och hittills har Pride passerat mig helt obemärkt förbi. Vill man inte se det så titta bara inte.

Precis. Man kan flytta till andra delar i Ukraina.
Då går kriget obemärkt förbi
Citera
2022-06-08, 14:30
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW

Vad har ens det du beskriver med pride att göra?
Citera
2022-06-08, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoftigahenkrik
Jag fick ett pride klistermärke idag när jag skulle posta ett brev. Jag har nu begått ett stort misstag, nämligen så slickade jag på det och befarar att jag dragit på mig en könssjukdom.

Att slicka på ett självhäftande frimärke och dessutom tro att du får könssjukdomar av det
Senast redigerad av Burre24 2022-06-08 kl. 20:56.
Citera
2022-06-08, 20:56
Medlem
Fettsugnings avatar
Det är en politisk rörelse som utnyttjar nyttiga idioter till att rasera samhällen. De är ju onekligen framgångsrika.
Citera
2022-06-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dollartecknet

Men då så, du tar notan eller håll käften.

Sa jag inte just att jag jobbar i den privata sektorn? Det är väl att ta notan?

EDIT: För att du ska förstå. Mina inbetalda skattepengar betalar ditt jobb på samhall...
Senast redigerad av Burre24 2022-06-08 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in