2022-06-08, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dollartecknet
Gött. Kul att du säger det, jag tycker infrastruktur, utbildning, sjukvård, polis, brandkår som ambulans alla saknar väsentliga resurser. För att inte snacka om pension, Försäkringskassan, eller för den delen alla skatter/avgifter/tillägg som gör att man egentligen betalar uppåt 75 - 80% av sin totala lön till staten och får bajsmackor på bajsmackor tillbaka när man kör sin bil, öppnar en tidning eller går på stan.

Men vad bra, lev upp till vad du säger. Imorgon ringer du valfri media, föredraget större media, och säger att du tar notan. Glöm inte att säga ditt nick här, för annars är dina ord lika mycket värda sand i Sahara.

För jag skrev då fan inte under på att livskvalitet i nästan varje form i Sverige sjunker för var år, för att läsa om politiska jippon, åsiktsbildande, som totalt misslyckad hantering av svenska skattemedel, när all skit man ständigt påminna om. Tvekar på att någon med ett IQ över skostorlek tycker det låter rimligt i dagens Sverige.

Men då så, du tar notan eller håll käften.

Tills dess säger jag som min bögpolare säger, pride är bara för skräpfolk. Skapar inget av värde, utan rättare sagt förvrider synen av faktiska homosexuella, som väljer att leva vanliga liv men med annat liv innanför sängkammaren.

Ingen med ett anständigt liv vill förknippas med dessa psykbryt, vilket ironiskt är sina värsta fiender.

Släpp sargen och kom in i matchen.
Väl skrivet!

Jag vill berätta från mitt eget liv också.
Jag gick yrkesutbildning till skådis för flertalet år sedan.
På utbildningen fick endast verk som hade med flyktingar samt homosexuella plats.
Detta klingade rätt dåligt med mig då jag inte har några kopplingar till dessa två... ämnen... iaf så slutade det med att allt som inte handlade specifikt om dessa ämnen och vinklat på ett visst sätt var rasistiskt, homofobiskt samt kvinnohat.

Jag försökte skapa arbeten om diverse andra saker. Humor i form av sketcher, draman...

Men blev anklagad för att vara homofob, rasist och kvinnohatare för att jag inte högljudt skrek "Jaaaaaa va kul med homos och flyktingar som ämnen".

Dessutom fick inte filmer jag skapade visas, även fast(kanske precis för att) dom inte behandlade ämnen såsom flyktingar, kvinnor eller homos(handlade helt enkelt inte om det).
Fick inte spela upp skådespel samt blev utfryst från slutproduktionen.

Jag frågade dom i klassen varför dom behandlade mig så illa och fick då höra att det var pga. att jag var vit, hetero och norrländsk.
Detta var i sthlm för övrigt.
Jag hörde av mig till skolledningen som i princip sa åt mig att dö.
Efter det ville jag ta livet av mig.

Men gjorde det inte som tur var.
Namnen på personerna samt personnummer har jag dock sparat. Om mitt liv var på väg att ta slut en dag har jag några gåsar att plocka så att säga.

Jag är väldigt ledsen eller var väldigt ledsen över att alla dessa onda människor påstår sig göra allt detta onda för homosexuellas rätt i samhället... den kopplingen förstår jag inte alls.
För mig gjorde dom otroligt tveksam till homosexualitet i flera år efter det där. Idag är jag inte lika pissed off, men kommer i framtiden dra mig för att ha personer med den attityden samt homosexuella i min närhet. Den drivande kring det hela var homosexuell och det var därför alla ladda hans minsta vink.

Jag kommer ALDRIG att glömma vad som hände på den där skolan och det formar mig att vara evigt vaksam mot folks "goda kamper" när dessa tar form i rent vansinne som går ut över normala människor.

Jag tycker att om man varit drivande i att få fram det samhällsklimat jag upplevde då och fortsätter uppleva idag så bör man fundera en eller två gånger samt se vilken skada man gjort "för dom homosexuellas rättigheter i samhället" vilket på något sätt ska vara kopplat till min olycka.
Citera
2022-06-08, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Nu är det juni igen, och ingen missar väl den obligatoriska uppsättningen regnbågsflaggor som skall upp på kommunhus, kollektivtrafik, utanför företag osv osv. Perversiteterna skall ända in i svenskens vardagsrum.

Samtidigt så finns det en politisk ideologi kopplat till skräpet, nämligen att tvinga på oss vanliga människor detta. Och ännu värre så försöker ni tvinga oss att tycka om homosexualitet, Pride, och allt dekadens som det innebär.

Frågeställningar:

- varför vill ni tvinga på oss Pride?
- varför vill ni tvinga oss att tycka om homosexualitet och HBTQ? Det är en dödssynd i Sverige att säga att man är emot konceptet homosexualitet.
- räcker det inte att hbtq har samma rättigheter juridiskt? Varför måste alla även tycka om skiten?

Osv.

Det är för att man vill göra ett dåligt samhälle så att svensken ska bli mentalsjuk och knarka ihjäl sig.
Citera
2022-06-08, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
Väl skrivet!

Jag vill berätta från mitt eget liv också.
Jag gick yrkesutbildning till skådis för flertalet år sedan.
På utbildningen fick endast verk som hade med flyktingar samt homosexuella plats.
Detta klingade rätt dåligt med mig då jag inte har några kopplingar till dessa två... ämnen... iaf så slutade det med att allt som inte handlade specifikt om dessa ämnen och vinklat på ett visst sätt var rasistiskt, homofobiskt samt kvinnohat.

Jag försökte skapa arbeten om diverse andra saker. Humor i form av sketcher, draman...

Men blev anklagad för att vara homofob, rasist och kvinnohatare för att jag inte högljudt skrek "Jaaaaaa va kul med homos och flyktingar som ämnen".

Dessutom fick inte filmer jag skapade visas, även fast(kanske precis för att) dom inte behandlade ämnen såsom flyktingar, kvinnor eller homos(handlade helt enkelt inte om det).
Fick inte spela upp skådespel samt blev utfryst från slutproduktionen.

Jag frågade dom i klassen varför dom behandlade mig så illa och fick då höra att det var pga. att jag var vit, hetero och norrländsk.
Detta var i sthlm för övrigt.
Jag hörde av mig till skolledningen som i princip sa åt mig att dö.
Efter det ville jag ta livet av mig.

Men gjorde det inte som tur var.
Namnen på personerna samt personnummer har jag dock sparat. Om mitt liv var på väg att ta slut en dag har jag några gåsar att plocka så att säga.

Jag är väldigt ledsen eller var väldigt ledsen över att alla dessa onda människor påstår sig göra allt detta onda för homosexuellas rätt i samhället... den kopplingen förstår jag inte alls.
För mig gjorde dom otroligt tveksam till homosexualitet i flera år efter det där. Idag är jag inte lika pissed off, men kommer i framtiden dra mig för att ha personer med den attityden samt homosexuella i min närhet. Den drivande kring det hela var homosexuell och det var därför alla ladda hans minsta vink.

Jag kommer ALDRIG att glömma vad som hände på den där skolan och det formar mig att vara evigt vaksam mot folks "goda kamper" när dessa tar form i rent vansinne som går ut över normala människor.

Jag tycker att om man varit drivande i att få fram det samhällsklimat jag upplevde då och fortsätter uppleva idag så bör man fundera en eller två gånger samt se vilken skada man gjort "för dom homosexuellas rättigheter i samhället" vilket på något sätt ska vara kopplat till min olycka.

Intressant inlägg.
Citera
2022-06-08, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Det handlar om att kväsa den vita populationens försvarsvilja och reproduktion. Fjolliga män gör inte uppror mot allt det de ämnar tvinga på oss (multikulturalism, folkutbyte, skuldslaveri, världsregering, världskommunism mm).

Ja ungefär och göra speciellt unga människor allmänt normlösa och predisponera dem till att bli mentalt svaga och sinnessjuka.
Citera
2022-06-08, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
"Skiten" sätter fingret på varför Pride behövs. Även om HBTQ-personer har juridiska rättigheter i paritet med heterosexuella så finns dessa djupt rotade resentiment från vissa samhällsgrupper. Att du kallar dem för "skiten" visar att Pride kommer att behövas länge till innan fördomar och stereotyper har dödats.

Detta "resentiment" kommer aldrig försvinna om du så håller en miljon prideparader så länge det finns människor. Smutslandet Svergie kommer försvinna inklusive sina mentalsjuka invånare men resten av världen kommer finnas inklusive resentiment mot homofiler.

Till och med de flesta bögar förstår att homofili inte är är likvärdigt med parrelation man kvinna som skapar barn och fungerande familjer.
Senast redigerad av larsjohansson 2022-06-08 kl. 04:19.
Citera
2022-06-08, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Intressant inlägg.
Det är rätt intressant kan jag också tycka i efterhand. Börjar sakta, men säkert må bättre kring det hela efter massa självhjälp samt terapi.

Jag har faktiskt påtalat att deras sätt kan leda till motsatsen och våldsamma motreaktioner från vissa. Och kan leda till motreaktioner som är direkt skadliga för deras "kamp".

Jag drar öronen åt mig såfort jag hör någon sorts gay-positivism idag. Och som jag skrev känner jag att jag inte kan lita på homos eller dom som har samröre med homos eller "för deras kamp".

Jag tycker mig ha sett samma tendenser som med feminismen. Att det var trendigt. Alla skulle bry sig och Fi fanns och bla bla bla.
Verkar vara väldigt vanligt med anti-feminism hos yngre killar idag vad jag märkt samt många som pratar om incels, red-pill osv.

Jag misstänker att det är en motreaktion på dåligt beteende under banderollen "feminism".

Och har påtalat för personer som driver sånt här så långt att det kan få motsatt effekt.

Det mörkaste med det hela är att jag inte vet om jag hade varit för eller emot en kraftig motreaktion mot pro-gay som vi har idag. Och att vi begränsar samt diskriminerar homosexuella.

Jag vill ju givetvis inte att nån ska uppleva det jag upplevde, men kan ärligt talat inte säga helhjärtat att jag inte hade varit lite skadeglad om dom som skulle ha rättigheter på bekostnad av mitt väl både fysiskt och psykiskt fick uppleva vad "deras" "kamp" nästan fick mig att göra, avsluta mitt liv.
Citera
2022-06-08, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
Det är rätt intressant kan jag också tycka i efterhand. Börjar sakta, men säkert må bättre kring det hela efter massa självhjälp samt terapi.

Jag har faktiskt påtalat att deras sätt kan leda till motsatsen och våldsamma motreaktioner från vissa. Och kan leda till motreaktioner som är direkt skadliga för deras "kamp".

Jag drar öronen åt mig såfort jag hör någon sorts gay-positivism idag. Och som jag skrev känner jag att jag inte kan lita på homos eller dom som har samröre med homos eller "för deras kamp".

Jag tycker mig ha sett samma tendenser som med feminismen. Att det var trendigt. Alla skulle bry sig och Fi fanns och bla bla bla.
Verkar vara väldigt vanligt med anti-feminism hos yngre killar idag vad jag märkt samt många som pratar om incels, red-pill osv.

Jag misstänker att det är en motreaktion på dåligt beteende under banderollen "feminism".

Och har påtalat för personer som driver sånt här så långt att det kan få motsatt effekt.

Det mörkaste med det hela är att jag inte vet om jag hade varit för eller emot en kraftig motreaktion mot pro-gay som vi har idag. Och att vi begränsar samt diskriminerar homosexuella.

Jag vill ju givetvis inte att nån ska uppleva det jag upplevde, men kan ärligt talat inte säga helhjärtat att jag inte hade varit lite skadeglad om dom som skulle ha rättigheter på bekostnad av mitt väl både fysiskt och psykiskt fick uppleva vad "deras" "kamp" nästan fick mig att göra, avsluta mitt liv.

Det hade varit hemskt om du tog livet av dig pga av detta. Du borde förstått vad du gav dig in på många skolor är på liknande sätt idag speciellt verksamheter som "skådespelare". Nu har du blivit en viktig erfarenhet rikare.

Det är också så att det är inte den genomsnittliga homosexuelle som sysslar med att politisera homosexualitet på detta viset. Det är mycket möjligt att de flesta homosexuella skulle vara positiva till ditt sätt att se på saker och ting.
Citera
2022-06-08, 04:30
Medlem
Ska de flaggas i orten också? Lär väl få höra om Busschauffören Muhammed som vägrar.
Citera
2022-06-08, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Det hade varit hemskt om du tog livet av dig pga av detta. Du borde förstått vad du gav dig in på många skolor är på liknande sätt idag speciellt verksamheter som "skådespelare". Nu har du blivit en viktig erfarenhet rikare.

Det är också så att det är inte den genomsnittliga homosexuelle som sysslar med att politisera homosexualitet på detta viset. Det är mycket möjligt att de flesta homosexuella skulle vara positiva till ditt sätt att se på saker och ting.
Ja alltså jag hade ganska mycket kval innan just pga. sådana här farhågor om hur illa det faktiskt var. Men hade flertalet personer i min omgivning som både gått på den skolan samt försäkrade mig om att min rädslor bara var paranoida föreställningar. Så jag tryckte undan allt sånt och tänkte att jag testar så får vi se. Det var hundra gånger värre än jag någonsin kunnat tänka mig.

Nä jag förstår att gemene homo kanske inte står bakom min behandling. Men tillräckligt många där, samt folk efteråt när jag berättar samt väldigt många hetero som "stöttar homosexuellas kamp" osv.

Jag kan bara basera mina åsikter och hur jag agerar i framtiden på vad jag upplever för som i fallet ovan blev det väldigt fel när jag litade på andra, samt om du frågar dom på skolan så var det jag som gjorde fel när jag blev mobbad.
Hade elever som hörde av sig i flera år efter att jag slutat(bråkade inte eller nått, snackade med skolledningen bara) och skulle håna mig och önska livet ur mig.

Rektorn för skolan ringde mig för att lämna ett meddelande där han hånade mig sarkastiskt osv.

Jag tycker dock det är lite kul att det där tog så hårt att dom här människornas överlevnad hänger på huruvida mitt liv spelar ut som jag vill.

Har lovat mig själv att om dagen kommer; jag kanske är dödssjuk eller ska in i finkan på livstid. Ja då tar jag med mig dessa människor också.

Jag var så otroligt kreativ innan jag blev mobbad där och hade massa drömmar om skådespeleri, skrivande osv.

Efter det dog drömmarna samt kreativiteten och det hade tagit mig rätt lång och jobbig väg dit från tidigare depression. Jag insåg att sådana drömmar hade varit gångbara om det inte varit för "mina medmänniskor" som brydde sig såååå mycket om homosexuella som hade det såååå jobbigt att dom var älskade i klassen, fick bestämma ALLT, fick bestämma över andras liv, deras välmående, vad andra ska tycka om andra, vilka som är godkända och vilka det är okej att hata. Allt med uppbackning av skolledning, svenska lagar samt polis och i förlängningen nästan alla jag känner.

Den ensamheten jag kände när alla vände sig emot mig för att jag blev utsatt var, intressant... och ska jag vara ännu ärligare så kanske inte allt behöver gå exakt åt helvete för att jag ska realisera vissa fantasier jag har och haft.

Det finns liksom gränser på hur man kan behandla människor utan motreaktion.

Det oftast därför jag blir så förbannad på debattörer som doremon som påstår att homosexuella är utsatta. Vart när och hur?

Det enda jag upplevt är den totala makten som dom har över samhället i sin "utsatta grupp" som på något sätt ger dom frikort att bete sig hur som helst. Verkar ju vara så på massa nivåer med "homosexuella"(peddos) inom centern som får chans efter chans även fast dom kanske våldtagit både barn och vuxna.

Och i hela den här soppan är det JAG enligt alla PK som är problemet. För att jag hade mage att vilja göra en teater som handlade om något som jag har någon som helst koppling till....

Jag inväntar fbs PK-debattörer för dom är.på väg och kallar mig homofob och att min historia är påhittad. Men håll utkik på nyheterna i framtiden. Ser ni mig där så vet ni att det inte gick så bra med allt!
Senast redigerad av SvenskaLejonet 2022-06-08 kl. 04:47.
Citera
2022-06-08, 04:50
Medlem
I år ska läderbögar knulla på traktorsläp annars hatar svenskar bögar, så det så.
Citera
2022-06-08, 06:26
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
"Skiten" sätter fingret på varför Pride behövs. Även om HBTQ-personer har juridiska rättigheter i paritet med heterosexuella så finns dessa djupt rotade resentiment från vissa samhällsgrupper. Att du kallar dem för "skiten" visar att Pride kommer att behövas länge till innan fördomar och stereotyper har dödats.

Varför vill du att barn ska tvingas på sådant här? Är du pedofil eller?
Citera
2022-06-08, 07:53
Medlem
fixxxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cockpitten
Därför att du annars hade varit fylld av mer hat och fördomar. Tvångsmedel måste ibland till när inget annat hjälper. Piska måste ibland användas när faktaresistens bitit sig fast.

Menar du på fullaste allvar att människor instinktivt börjar gilla något mer när de blir tvingade rill det?

Om jag hade spännt fast dig och tvångsmatat dig med avföring varje dag hade du du efter en viss tid börjat gilla smaken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in