Citat:
Väl skrivet!Gött. Kul att du säger det, jag tycker infrastruktur, utbildning, sjukvård, polis, brandkår som ambulans alla saknar väsentliga resurser. För att inte snacka om pension, Försäkringskassan, eller för den delen alla skatter/avgifter/tillägg som gör att man egentligen betalar uppåt 75 - 80% av sin totala lön till staten och får bajsmackor på bajsmackor tillbaka när man kör sin bil, öppnar en tidning eller går på stan.
Men vad bra, lev upp till vad du säger. Imorgon ringer du valfri media, föredraget större media, och säger att du tar notan. Glöm inte att säga ditt nick här, för annars är dina ord lika mycket värda sand i Sahara.
För jag skrev då fan inte under på att livskvalitet i nästan varje form i Sverige sjunker för var år, för att läsa om politiska jippon, åsiktsbildande, som totalt misslyckad hantering av svenska skattemedel, när all skit man ständigt påminna om. Tvekar på att någon med ett IQ över skostorlek tycker det låter rimligt i dagens Sverige.
Men då så, du tar notan eller håll käften.
Tills dess säger jag som min bögpolare säger, pride är bara för skräpfolk. Skapar inget av värde, utan rättare sagt förvrider synen av faktiska homosexuella, som väljer att leva vanliga liv men med annat liv innanför sängkammaren.
Ingen med ett anständigt liv vill förknippas med dessa psykbryt, vilket ironiskt är sina värsta fiender.
Släpp sargen och kom in i matchen.
Men vad bra, lev upp till vad du säger. Imorgon ringer du valfri media, föredraget större media, och säger att du tar notan. Glöm inte att säga ditt nick här, för annars är dina ord lika mycket värda sand i Sahara.
För jag skrev då fan inte under på att livskvalitet i nästan varje form i Sverige sjunker för var år, för att läsa om politiska jippon, åsiktsbildande, som totalt misslyckad hantering av svenska skattemedel, när all skit man ständigt påminna om. Tvekar på att någon med ett IQ över skostorlek tycker det låter rimligt i dagens Sverige.
Men då så, du tar notan eller håll käften.
Tills dess säger jag som min bögpolare säger, pride är bara för skräpfolk. Skapar inget av värde, utan rättare sagt förvrider synen av faktiska homosexuella, som väljer att leva vanliga liv men med annat liv innanför sängkammaren.
Ingen med ett anständigt liv vill förknippas med dessa psykbryt, vilket ironiskt är sina värsta fiender.
Släpp sargen och kom in i matchen.
Jag vill berätta från mitt eget liv också.
Jag gick yrkesutbildning till skådis för flertalet år sedan.
På utbildningen fick endast verk som hade med flyktingar samt homosexuella plats.
Detta klingade rätt dåligt med mig då jag inte har några kopplingar till dessa två... ämnen... iaf så slutade det med att allt som inte handlade specifikt om dessa ämnen och vinklat på ett visst sätt var rasistiskt, homofobiskt samt kvinnohat.
Jag försökte skapa arbeten om diverse andra saker. Humor i form av sketcher, draman...
Men blev anklagad för att vara homofob, rasist och kvinnohatare för att jag inte högljudt skrek "Jaaaaaa va kul med homos och flyktingar som ämnen".
Dessutom fick inte filmer jag skapade visas, även fast(kanske precis för att) dom inte behandlade ämnen såsom flyktingar, kvinnor eller homos(handlade helt enkelt inte om det).
Fick inte spela upp skådespel samt blev utfryst från slutproduktionen.
Jag frågade dom i klassen varför dom behandlade mig så illa och fick då höra att det var pga. att jag var vit, hetero och norrländsk.
Detta var i sthlm för övrigt.
Jag hörde av mig till skolledningen som i princip sa åt mig att dö.
Efter det ville jag ta livet av mig.
Men gjorde det inte som tur var.
Namnen på personerna samt personnummer har jag dock sparat. Om mitt liv var på väg att ta slut en dag har jag några gåsar att plocka så att säga.
Jag är väldigt ledsen eller var väldigt ledsen över att alla dessa onda människor påstår sig göra allt detta onda för homosexuellas rätt i samhället... den kopplingen förstår jag inte alls.
För mig gjorde dom otroligt tveksam till homosexualitet i flera år efter det där. Idag är jag inte lika pissed off, men kommer i framtiden dra mig för att ha personer med den attityden samt homosexuella i min närhet. Den drivande kring det hela var homosexuell och det var därför alla ladda hans minsta vink.
Jag kommer ALDRIG att glömma vad som hände på den där skolan och det formar mig att vara evigt vaksam mot folks "goda kamper" när dessa tar form i rent vansinne som går ut över normala människor.
Jag tycker att om man varit drivande i att få fram det samhällsklimat jag upplevde då och fortsätter uppleva idag så bör man fundera en eller två gånger samt se vilken skada man gjort "för dom homosexuellas rättigheter i samhället" vilket på något sätt ska vara kopplat till min olycka.