Citat:
Ursprungligen postat av
Burre24
Jag kan ha fel men jag tror att jag betalar mer skatt än dig (statistiskt) och jag jobbar i den privata sektorn. Jag tycker att staten ska subventionera exakt det här.
Gött. Kul att du säger det, jag tycker infrastruktur, utbildning, sjukvård, polis, brandkår som ambulans alla saknar väsentliga resurser. För att inte snacka om pension, Försäkringskassan, eller för den delen alla skatter/avgifter/tillägg som gör att man egentligen betalar uppåt 75 - 80% av sin totala lön till staten och får bajsmackor på bajsmackor tillbaka när man kör sin bil, öppnar en tidning eller går på stan.
Men vad bra, lev upp till vad du säger. Imorgon ringer du valfri media, föredraget större media, och säger att du tar notan. Glöm inte att säga ditt nick här, för annars är dina ord lika mycket värda sand i Sahara.
För jag skrev då fan inte under på att livskvalitet i nästan varje form i Sverige sjunker för var år, för att läsa om politiska jippon, åsiktsbildande, som totalt misslyckad hantering av svenska skattemedel, när all skit man ständigt påminna om. Tvekar på att någon med ett IQ över skostorlek tycker det låter rimligt i dagens Sverige.
Men då så, du tar notan eller håll käften.
Tills dess säger jag som min bögpolare säger, pride är bara för skräpfolk. Skapar inget av värde, utan rättare sagt förvrider synen av faktiska homosexuella, som väljer att leva vanliga liv men med annat liv innanför sängkammaren.
Ingen med ett anständigt liv vill förknippas med dessa psykbryt, vilket ironiskt är sina värsta fiender.
Släpp sargen och kom in i matchen.