2022-06-07, 23:13
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Nu är det juni igen, och ingen missar väl den obligatoriska uppsättningen regnbågsflaggor som skall upp på kommunhus, kollektivtrafik, utanför företag osv osv. Perversiteterna skall ända in i svenskens vardagsrum.

Samtidigt så finns det en politisk ideologi kopplat till skräpet, nämligen att tvinga på oss vanliga människor detta. Och ännu värre så försöker ni tvinga oss att tycka om homosexualitet, Pride, och allt dekadens som det innebär.

Frågeställningar:

- varför vill ni tvinga på oss Pride?
- varför vill ni tvinga oss att tycka om homosexualitet och HBTQ? Det är en dödssynd i Sverige att säga att man är emot konceptet homosexualitet.
- räcker det inte att hbtq har samma rättigheter juridiskt? Varför måste alla även tycka om skiten?

Osv.

Inget tvingas på, man måste inte gå med i Pride-tåget.
Citera
2022-06-07, 23:14
Avslutad
Vad är problemet? Tvingar de dig att ta den i tvåan av en svettig läderbög? Kan du inte byta TV-kanal?
Citera
2022-06-07, 23:15
Medlem
För att du HATAR alla homosexuella om du inte stödjer det genom att byta profilbild på facebook så du har regnbågsflaggan och deltar i alla event!!!!
Citera
2022-06-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Nu är det juni igen, och ingen missar väl den obligatoriska uppsättningen regnbågsflaggor som skall upp på kommunhus, kollektivtrafik, utanför företag osv osv. Perversiteterna skall ända in i svenskens vardagsrum.

Samtidigt så finns det en politisk ideologi kopplat till skräpet, nämligen att tvinga på oss vanliga människor detta. Och ännu värre så försöker ni tvinga oss att tycka om homosexualitet, Pride, och allt dekadens som det innebär.

Frågeställningar:

- varför vill ni tvinga på oss Pride?
- varför vill ni tvinga oss att tycka om homosexualitet och HBTQ? Det är en dödssynd i Sverige att säga att man är emot konceptet homosexualitet.
- räcker det inte att hbtq har samma rättigheter juridiskt? Varför måste alla även tycka om skiten?

Osv.
Dom kommer köra det här tills det uppdagas att massa barn far illa.
Först när massa barn blir våldtagna och mördade kommer dom ändra sig. Men det kommer var så säker. Vi har varit här förut historiskt sett.

Så jag ser fram emot framtiden när dessa "människor" endast är en skamsen parentes i historian med psykiskt störda jävlar som skar av barns könsorgan.
Citera
2022-06-07, 23:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Burre24
Jag kan ha fel men jag tror att jag betalar mer skatt än dig (statistiskt) och jag jobbar i den privata sektorn. Jag tycker att staten ska subventionera exakt det här.

Att du har en ogrundad aversion emot människor du inte förstår är roten till varför det måste kosta skattepengar att lära dig att tänka rätt.

Så kortfattat som möjligt:

Bögar utgör inget som helst hot mot dig. Men du är av hävd emot "bögeri" Orsaken till varför du av hävd är emot bögeri är för att du i det hemliga mörker inom dig fantiserar om penisar. Men det är så jävla pinsamt att fantisera om penisar så du väljer att utåt sätt vara tvärtom, så ingen ska få för sig att du faktiskt ibland fantiserar om penisar. För att tydligt markera detta så utvecklar du din homofobi.

Nu har du nog skrivit till fel användare.

Ingenstans har jag påstått att jag är emot homosexuella på grund av deras läggning. Det jag invänder mot är att staten ska lägga sig i folks sexualitet och tvinga skattebetalare att finansiera dessa jippon.
Citera
2022-06-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Håller helt med dig om att man inte behöver tycka om det, men samtidigt får man respektera att dom är annorlunda.

Med detta sagt, jag tycker att Pride har spårat helt och hållet, fokusera energin på länder där homosexuella stenas. Det samma gäller femenism.

Men samtidigt, om ingen pushar frågan så dör den ut, och då regredierar gärna människor, därav finns det ju ett behov av denna lobby.

Men söte Jesus vad det äcklar mig när det blir politiskt och folk spelar bög/flata kortet och använder det som en sköld emot logik.

Usch för sånt.

Lugn, vi finns vi liberala bögar som avfärdar det kortet när det spelas. Jag har ofta diskussioner med medlemmar av S, V och Mp som spelar rasistkort alldeles för ofta men jag talar om för dem att islam är homofobisk i grunden
Citera
2022-06-07, 23:27
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Lugn, vi finns vi liberala bögar som avfärdar det kortet när det spelas. Jag har ofta diskussioner med medlemmar av S, V och Mp som spelar rasistkort alldeles för ofta men jag talar om för dem att islam är homofobisk i grunden

Har exakt samma filosofi emot rassekortet.

Så det finns sansade människor där ute?

Du anar inte hur glad det gör mig, ni hörs tyvärr för sällan i media.
Citera
2022-06-07, 23:30
Medlem
Jag fick ett pride klistermärke idag när jag skulle posta ett brev. Jag har nu begått ett stort misstag, nämligen så slickade jag på det och befarar att jag dragit på mig en könssjukdom.
Citera
2022-06-07, 23:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cockpitten
Därför att du annars hade varit fylld av mer hat och fördomar. Tvångsmedel måste ibland till när inget annat hjälper. Piska måste ibland användas när faktaresistens bitit sig fast.

Pridefestivalen har en motsatt effekt.

Man få intrycket av att alla lqbtqx+ är sexgalningar och helt annorlunda än folk som är straight.
Jag menar dom har byggt upp en hel festival kring att dom är annorlunda.

Hade varit mycket bättre om festivalen inte fanns.
Hade varit mycket mer positivt.

Jag menar då hade man kanske mött lqbtfgs+ folket på en arbetsplats eller liknande. Och om dom då uppför sig som vem som helst så uppstår inte heller några fördomar.

Men nu ska dom bestämt visa hur extremt annorlunda dom är. Fast enda skillnaden är att dom är attraherade av samma kön.

Det har blivit en cirkus
Citera
2022-06-07, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Corrosion
Vad är problemet? Tvingar de dig att ta den i tvåan av en svettig läderbög? Kan du inte byta TV-kanal?

Det är krig i ukraina
-amen du kan väl bara flytta
Citera
2022-06-08, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det är krig i ukraina
-amen du kan väl bara flytta

Flytta?
Jag bor i Sverige och hittills har Pride passerat mig helt obemärkt förbi. Vill man inte se det så titta bara inte.
Citera
2022-06-08, 01:08
Medlem
Citat:
Jag kan ha fel men jag tror att jag betalar mer skatt än dig (statistiskt) och jag jobbar i den privata sektorn. Jag tycker att staten ska subventionera exakt det här.

Gött. Kul att du säger det, jag tycker infrastruktur, utbildning, sjukvård, polis, brandkår som ambulans alla saknar väsentliga resurser. För att inte snacka om pension, Försäkringskassan, eller för den delen alla skatter/avgifter/tillägg som gör att man egentligen betalar uppåt 75 - 80% av sin totala lön till staten och får bajsmackor på bajsmackor tillbaka när man kör sin bil, öppnar en tidning eller går på stan.

Men vad bra, lev upp till vad du säger. Imorgon ringer du valfri media, föredraget större media, och säger att du tar notan. Glöm inte att säga ditt nick här, för annars är dina ord lika mycket värda sand i Sahara.

För jag skrev då fan inte under på att livskvalitet i nästan varje form i Sverige sjunker för var år, för att läsa om politiska jippon, åsiktsbildande, som totalt misslyckad hantering av svenska skattemedel, när all skit man ständigt påminna om. Tvekar på att någon med ett IQ över skostorlek tycker det låter rimligt i dagens Sverige.

Men då så, du tar notan eller håll käften.

Tills dess säger jag som min bögpolare säger, pride är bara för skräpfolk. Skapar inget av värde, utan rättare sagt förvrider synen av faktiska homosexuella, som väljer att leva vanliga liv men med annat liv innanför sängkammaren.

Ingen med ett anständigt liv vill förknippas med dessa psykbryt, vilket ironiskt är sina värsta fiender.

Släpp sargen och kom in i matchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in