Citat:
Ursprungligen postat av
whateverx111
Du tror att det räcker att vi uttrycker egna åsikter? Du tror att det räcker att rösta i riggade val? Judarna försöker förinta vita människor världen över och folket har blivit hjärntvättat sen barnsben, hur fan menar du att pep talk ska kunna få rätsida på det?
Nej jag säger att det är varje individs ansvar att stå upp för sig själv och andra, det betyder att man informerar allmänheten omkring sig och får alla kring sig att i sin tur göra detsamma och att inte gå med på att vara tyst och bara buga för aktoriteter, att man inte ska underkasta sig vad som helst, man ska bry sig, man ska ställa krav. Detta gör jag själv.
Nej jag har aldrig påstått att det går rösta bort problemen jag propagerar för en kulturell förändring. Belöna bra beteende, visa avsmak för dåligt beteende och stå fast i ditt ställningstagande, våga ta risker. Människor är fega konformister, använd deras svaghet mot dem, låt inte patologisk konformism löna sig.
Den enda strategin folk har för att hantera sin egna roll i samhället är att gömma sig. Låt inte detta fortsätta vara möjligt för dem, de måste möta verkligheten. Alla bär samma ansvar och de som inte vill göra rätt för sig ska man inte visa respekt för de har ingen genuin respekt för varken sig själva eller någon annan.