2022-06-06, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Vi har ca 2.5 miljoner personer med utländsk bakgrund i Sverige. Ca 0.2 miljoner av dem är arbetslösa. Resten självförsörjande.

Du får plugga lite på vad "majoritet" betyder. Litet ödmjukt tips från mig: 0.2 är inte majoritet av 2.5, bara på Flashback är det så.
Det är 3,5 - 4 miljoner utlänningar i Sverige.
Citera
2022-06-06, 14:11
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr11fip0xen
Vad tänker ni? Vad tycker ni?

Jag tror det är för sent för att ändra utvecklingen helt fredligt. Jag tror det kommer bli blodigt. Jag tror inte det kommer bli två parter, utan ett antal olika parter som strider huller om buller.

Jag tror inte Sverige nödvändigtvis är förlorat. Jag vill tro att det finns hopp. Men jag tror det beror helt på hur de vita i lite tyngre länder som Frankrike och England kommer reagera på utvecklingen. Jag tror inte vi svenskar kan vara först med att städa upp vårt land, för då kommer den globala makteliten ingripa mot oss militärt.

Jag tycker först och främst att vi måste få bort HMF, så att vi kan diskutera eventuella problem med andra grupper. Tänk om det faktiskt är så att det finns en grupp som är ett hot, som folk inte ens vet om, för att ingen får prata om det.

Hur fan ska folk då bestämma vad de tycker, och rösta om hur vi gör, om saker som ingen ens får prata om? Helt absurt!
Citera
2022-06-06, 14:15
Medlem
Citat:
Tänk dig någon sorts kombination av Nordkorea och Somalia. Ungefär där hade du haft Europa.
Du är en idiot.
Det börjar bli som i Somalia pga alla somalier som är här pga sådana idioter som du.
Citera
2022-06-06, 14:16
Medlem
coxenframmes avatar
Citat:
Tänk dig någon sorts kombination av Nordkorea och Somalia. Ungefär där hade du haft Europa.
Du är uppenbarligen varken historiskt eller rasligt medveten. Sanningen är den att vi hade haft det så bra idag att man inte ens kan spekulera i det utan att känna en viss bitterhet för vår samtid.
Citera
2022-06-06, 14:16
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordormodem
Jag njuter varje dag av att bo i Sverige. Ett fantastiskt land! Sluta läs blaskmedia och ge dig ut i friska luften och njut du med, sommaren är här nu 🥰

Njutning är väl relativt. Vissa njuter av smisk på baken.

Själv njöt jag mer före 2015, och jag njöt ännu mer på 90-talet.

Jag tycker det är så tragiskt med dagens unga som växer upp i detta och får något slags intryck av att livet ska vara så här. De fattar inte ens hur åt helvete saker är nu.
Citera
2022-06-06, 14:28
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Själv njöt jag mer före 2015, och jag njöt ännu mer på 90-talet.

Tråkigt för dig, jag beklagar. Själv njuter jag mycket mer idag, har en härlig ekonomi, bra jobb och tar milen på 45 minuter.

Jag antar att vi alla har olika utveckling i våra liv. Rent objektivt så borde man njuta mer idg än på 1980-talet och början av 1990-talet då ju Sverige var i kaos.

Glad Nationaldag!
Citera
2022-06-06, 14:34
Sverige är inte "kört" om så 99,9% hade varit muslimer. Den som kontrollera militären bestämmer. Ett enda modernt stridsflyg med missiler kan ingen utan motsvarande vapen klara.
Förutsatt ingen avancerade manpads eller andra surface-to-air missiles / ground-to-air missiles så hade detta enda flyg kunnat slå ut samtliga moskéer och muslimska polisstationer på några dagar.
Citera
2022-06-06, 14:40
Medlem
Det finns andra viktigare områden.
Citera
2022-06-06, 15:00
Medlem
Citat:
Bara för att man har en någorlunda realistisk bild av tillståndet i nationen så behöver man inte vara "betald av LO-borgen".

Du borde inse att det är du och dina gelikar här på forumet som har en fullständigt förvriden bild, troligtvis beroende på egna tillkortakommanden. Tyvärr förslösar ni era liv på att vara så bittra och hatande. Man har bara ett.
Jag kan glädja mig åt att du och LO-fittmössa sticker härifrån så fort valet är över.
Citera
2022-06-06, 18:34
Medlem
Citat:
Tråkigt för dig, jag beklagar. Själv njuter jag mycket mer idag, har en härlig ekonomi, bra jobb och tar milen på 45 minuter.

Jag antar att vi alla har olika utveckling i våra liv. Rent objektivt så borde man njuta mer idg än på 1980-talet och början av 1990-talet då ju Sverige var i kaos.

Glad Nationaldag!
Har du alltid på dig din kippah när du skriver här?
Citera
2022-06-06, 19:55
Medlem
Citat:
Vi har ca 2.5 miljoner personer med utländsk bakgrund i Sverige. Ca 0.2 miljoner av dem är arbetslösa. Resten självförsörjande.

Du får plugga lite på vad "majoritet" betyder. Litet ödmjukt tips från mig: 0.2 är inte majoritet av 2.5, bara på Flashback är det så.
Haha.. Eftersom vi har runt en mille som lever på bidrag, och många många går på lönebidrag eller har låtsasjobb,är inte över 2 miljoner självförsörjande.. Läs på innan du hittar på saker.
Citera
2022-06-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Diskriminering!!!!!!
Naturligt, då många många aldrig ens lär sig begriplig svenska, utan sitter i förorten och föder barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in