2022-06-06, 21:08
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whateverx111
Men om jag skulle lyfta fram att det är judarna som ligger bakom hjärntvätten så skulle du springa och hämta de känslomässiga tampongerna illa kvickt?
Jag känner till det där med den globala finanseliten, Bonnier, David Schwarz och allt det där, svenskar måste ändå sluta skylla ifrån sig och ta sitt ansvar istället för att vara fega bekväma konformister som inte vill ta minsta risk för att ens mamma kanske inte tycker om en då för hon får det mentalt obekvämt om sonen har en egen åsikt.
Citera
2022-06-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Naturligt, då många många aldrig ens lär sig begriplig svenska, utan sitter i förorten och föder barn.
Nej majoriteten kan svenska men får inte jobb ändå 😔
Citera
2022-06-07, 07:55
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Spelar ingen roll om de är vettiga, då majoriteten ALDRIG blir självförsörjande i Sverige(nyligen gjord undersökning, bara att googla)
Några sådana blattar känner jag inte. Är självklart medvetna om att de fnns och tycker man borde göra en bedömning efter säg fem år i landet och visar personen ingen vilja att integrera sig arbeta med mera så ska de utvisas förutsatt att det är lugnt i hemlandet. Att de är av en annan ras skiter jag i. Hade vi haft ett grannland fullt med negrer som måste fly så ska vi ställa upp precis som vi ska göra nu för Ukrainarna. Däremot Bör ju länderna i närheten ta det största ansvaret och världsamfundet kan stötta ekonomiskt. Precis som att världsamfundet borde stötta tex Polen ekonomiskt för alla Ukrainare de tar emot. Balkan ser jag som vårat närområde om än inte det direkta . Från ickenärområden skulle vi kunna ta emot en mycket liten kvot på säg 3-5k personer per år. Och inga medborgarskap ska delas ut föränn vi kan se att dessa personer funkar här. Men som sagt, finns inte viljan att lära sig språket, arbeta och integrera sig (vilket inte är att helt sudda ut sin förra nationalitet) då är det enkelbiljett hem som gäller. Ja.... om jag fick bestämma som envåldshärskare då
Citera
2022-06-07, 07:58
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Heggenes har registrerat sitt konto den 4 maj och all aktivitet går åt till att förneka alla negativa effekter av invandringen och förhärliga S samt dess ledargarnityr.

Inte så svårt att gissa att fittmössan sitter i LO-borgen eller valfri SSU-lokal och får betalt för att skriva sin skit. Inte heller så svårt att gissa att aktiviteten på detta kontot upphör efter valet.
Ja troll finns i alla kulörer så att säga. Men är galningen så dum att denne inte låser dörren hoppas jag nästan att vederbörande får inbrott men försäkringen inte ggäller då tjuvarna bara kunnat kliva in.
Citera
2022-06-07, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Några sådana blattar känner jag inte. Är självklart medvetna om att de fnns och tycker man borde göra en bedömning efter säg fem år i landet och visar personen ingen vilja att integrera sig arbeta med mera så ska de utvisas förutsatt att det är lugnt i hemlandet. Att de är av en annan ras skiter jag i. Hade vi haft ett grannland fullt med negrer som måste fly så ska vi ställa upp precis som vi ska göra nu för Ukrainarna. Däremot Bör ju länderna i närheten ta det största ansvaret och världsamfundet kan stötta ekonomiskt. Precis som att världsamfundet borde stötta tex Polen ekonomiskt för alla Ukrainare de tar emot. Balkan ser jag som vårat närområde om än inte det direkta . Från ickenärområden skulle vi kunna ta emot en mycket liten kvot på säg 3-5k personer per år. Och inga medborgarskap ska delas ut föränn vi kan se att dessa personer funkar här. Men som sagt, finns inte viljan att lära sig språket, arbeta och integrera sig (vilket inte är att helt sudda ut sin förra nationalitet) då är det enkelbiljett hem som gäller. Ja.... om jag fick bestämma som envåldshärskare då
Nä, för de konstanta bidragstagarna som sitter i förorterna, lär sig oftast inte svenska, och umgås inte med svenskar.
Men det är fakta att majoriteten(enligt en nyligen gjord undersökning 2021) ALDRIG blir självförsörjande här, och enligt faktan i partiledardebatten i söndags är bara 27 procent av de utomeuropeiska invandrarna det i dagsläget..
Citera
2022-06-07, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Nja, beror på hur man definierar ”svenska”. Var ju dessutom nån undersökning som visade att typ 50 procent fortfarande kräver tolk efter många år i landet. Så lägg av med ditt diskimineringssnack. Invandrare har snarare fått gräddfil t jobb med tex mängder av lönebidragsjobb och andra åtgärder, betalt av svenska folket.
Citera
2022-06-07, 12:00
Medlem
Citat:
Nja, beror på hur man definierar ”svenska”. Var ju dessutom nån undersökning som visade att typ 50 procent fortfarande kräver tolk efter många år i landet. Så lägg av med ditt diskimineringssnack. Invandrare har snarare fått gräddfil t jobb med tex mängder av lönebidragsjobb och andra åtgärder, betalt av svenska folket.
Ja folk som kommer hit medelålders har mycket svårare lära sig språket!! Många svenskar har bidrag från AF också??
Citera
2022-06-07, 12:06
Medlem
Vryzass avatar
Tanken har slagit mig, svar ja.
Citera
2022-06-07, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autismpower
Jag känner till det där med den globala finanseliten, Bonnier, David Schwarz och allt det där, svenskar måste ändå sluta skylla ifrån sig och ta sitt ansvar istället för att vara fega bekväma konformister som inte vill ta minsta risk för att ens mamma kanske inte tycker om en då för hon får det mentalt obekvämt om sonen har en egen åsikt.
Du tror att det räcker att vi uttrycker egna åsikter? Du tror att det räcker att rösta i riggade val? Judarna försöker förinta vita människor världen över och folket har blivit hjärntvättat sen barnsben, hur fan menar du att pep talk ska kunna få rätsida på det?
Citera
2022-06-07, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Men dra åt helvete din lilla fitta. Det ska inte finnas några negrer eller araber i Sverige.
Citera
2022-06-07, 15:34
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1

Varför ska de jobba om bidragen ger minst lika mycket eller mer? Finns inga incitament att på allvar söka sig jobb eller en utbildning som ger jobb.
Citera
2022-06-07, 15:37
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whateverx111
Men dra åt helvete din lilla fitta. Det ska inte finnas några negrer eller araber i Sverige.
Varför inte?
95% av folket vill ju ha hit ännu fler, åtminstone enligt valresultaten dom senaste 40 åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in