2024-05-24, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Verkligen och man såg i den senaste intervjun (skit tråkig för övrigt.) med den där motvikt när han påpekade särskrivningen hur skyldig hon var direkt 😂👍

Hon kan ju börja kalla sig för en enmans orkester nu framöver.

Du skrev isär ”skittråkig”. 😂
2024-05-24, 14:53
Medlem
Citat:
Verkligen och man såg i den senaste intervjun (skit tråkig för övrigt.) med den där motvikt när han påpekade särskrivningen hur skyldig hon var direkt 😂👍

Hon kan ju börja kalla sig för en enmans orkester nu framöver.

Och ”enmansorkester” särskrev du också. Men du kanske är ironisk
2024-05-24, 19:02
Medlem
Bumbi är nog den enda som vet vad tandläkarräkningen kostar å betalt innan hon ens varit där, go go bumbi du är riktigt blåst, men tycker vi låter bumbi tro hon är så duktig å känd, för stackarn har ju tandvärk IGEN
2024-05-24, 19:21
Medlem
Nu har hon en riktig jävla psykos på TikTok, fyfan allt hon säger. Hon är sjuk, riktigt jävla sjuk.

OCH BUMBI! DU KAN INTE SJUNGA ELLER GÖRA MUSIK, KAN INTE DIN FAMILJ BARA TA ETT ALLVARLIGT SNACK MED DIG.. DU ÄR SÅ JÄVLA VIDRIG PÅ ALLA SÄTT SOM GÅR!! 🤯🤮
2024-05-24, 20:42
Medlem
Jag vet inte om hon är kär i Chrippa eller varför hon är då besatt av honom. Jag själv har bara sett något klipp och klarar inte av det lilla jag sett och kan inte hantera när barn far illa. Hennes besatthet är sjuklig som så mycket annat med henne.

De som har älskat henne en gång i tiden har gett upp och därför får hon ingen hjälp. Hon kan själv inte älska och därför kan ingen älska henne heller.
2024-05-24, 23:02
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Jag vet inte om hon är kär i Chrippa eller varför hon är då besatt av honom. Jag själv har bara sett något klipp och klarar inte av det lilla jag sett och kan inte hantera när barn far illa. Hennes besatthet är sjuklig som så mycket annat med henne.

De som har älskat henne en gång i tiden har gett upp och därför får hon ingen hjälp. Hon kan själv inte älska och därför kan ingen älska henne heller.

Hon och Chrippa är tydligen bästa vänner, enligt psykfallet själv, frågan är om chrippa vet om det 😂
2024-05-24, 23:39
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow

Min teori är att hon vill bli bästa kompis med Chrippa och hoppas att han delar med sig av sina "cäshi cäshi" till henne eftersom han alltid flashar med hur rik han är.
2024-05-25, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Är det han som är hennes anonyma välgörare?
"En Svensk Stor Jätte känd duktig artist/producent/TV profil som har 30 års erfarenhet inom branschen"
BBBB?
(Blåsta Bumbi Blev Blåst)

Från hennes insta:
https://ibb.co/Y7zVGhc
https://ibb.co/86f5L6D
Ja han ser ju vass ut 😆
2024-05-25, 10:37
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Haha vem är denna Sara från HM? Hur kan jag missat detta? Får fasiken vässa på min besatthet här känner jag.😉 nu blev jag ju nyfiken !

Låt trådens egna lilla mupp hålla på, jag flinar lite och skriver vidare.
Med tanke på mitt valda nickname så borde folk börjat fatta att jag är mer än syrlig, samt inte så värst mycket kommer att nå mig.
Men det är roligt när dom försöker, och blir mer och mer frustrerade själva bara.

Herregud vad hon babblade loss på TikTok idag btw, hon kläckte även ur sig att hennes smärtstillande började gå ur henne 👍 är inte bra att vara live när hon är sjukt manisk och börjar gå av grejerna sakerna bara flyger ut flabben på henne.

Hoppas hon kränkte lite muslimer idag med hennes uttalanden.🙃
Vad sa hon om muslimer?

Ok att vi "ADHDare" oftast pratar först och tänker sen ( I Bumbis fall, bara pratar) men Bumbi skulle nog må bra av att spela in sina lives i förtid och sen låta någon redigera lite (allt?), folk vågar ju ändå inte skriva något i hennes lives med risk för att bli blockad.
2024-05-25, 19:50
Medlem
Det är sååå spännande med den här jättekända och jätteerfarna musikproducenten som dykt upp. Han har träffat Robert ”Welsch” och en massa annat tufft. Hur coolt?!

Bumbi, det ska bli otroligt häftigt att få följa din resa nu från starten, tills du är bland de största på Sportify! Jag väntar otåligt på fler bangers.
2024-05-25, 22:36
Medlem
Nu är det återställning av hennes Insta som gäller. Går bra. 😂
2024-05-25, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Nu är det återställning av hennes Insta som gäller. Går bra. 😂

Det där jäääävla Insta-kontot. Att hon inte ger upp. Hur många gånger har hon inte suttit och försökt få tillbaka det?! Sitter typ fem timmar och klickar omkring och försöker få hjälp i sin lajv.

Ge upp Bumbi. Gissar att du tror att du nu ska få tillbaka det där kontot för där har du minsann 25k följare. Och så tänker du att de sedan ska få snurr på ditt Sportifaj-konto 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in