2024-05-20, 14:28
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Miss Bumbi Spears verkar tveksam på att släppa sin sommarplåga, tur att hon la ut bara hennes stämmor 🥰 Sommarens ringsignal fixad!
Na nanna na na na na na na na nannana na na🎶

Alla random jag har skickat detta till
(inte hennes YT länk utan tankat ner skiten så får hin inte mer views än nödvändigt.)
Men alla som har fått detta undrar om det är ett skämt eller vad fan personen lider av.
Bra recensioner än så länge!
(Detta är personer som inte vet vem dåren är från början, så genuina recensenter haha.)

Undra ifall NÅGON fått 1kr tillbaka av aset idag? Eller det är bakpotatis,choklad och hennes vidriga smink med fransar som gäller? Och just det dags för påfyllning i Hbg med.
Den öppna boken dumbi!
2024-05-20, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Nu har det totalt slagit över för den där jävla muppen !
https://youtu.be/VmDR5I-lz5c?si=QYUOJPC3QDFrECdb
LPT! LPT! LPT! LPT!
Hon kan ju inte ens uttala orden på engelska... bättre hon sjunger på svenska. Om hon nu tvunget måste 🤦‍♀️
2024-05-20, 16:47
Medlem
Citat:
Och när hon sjunger ”you took me for GRANIT (granted.) och ”thats why im RITING this song. (writing.) 😂😂
Min själ dog lite..

Dont hate the players!
"Hejd the gejm" 😆
2024-05-20, 16:52
Medlem
Citat:
Och när hon sjunger ”you took me for GRANIT (granted.) och ”thats why im RITING this song. (writing.) 😂😂
Min själ dog lite..

Dont hate the players!

Jag hörde inte vad hon sa där, jag trodde hon sjöng GRANNY 😂
2024-05-20, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redheadslashblonde
Hon kan ju inte ens uttala orden på engelska... bättre hon sjunger på svenska. Om hon nu tvunget måste 🤦‍♀️

Hon ordbajsar bara, finns ingen kontext 😂 dont hate the player, again and agaaaain!
2024-05-20, 17:00
Medlem
Citat:
Min själ dog lite..

Dont hate the players!
"Hejd the gejm" 😆
2024-05-20, 17:39
Medlem
Videons titel är också felstavad. Sneakpeak vet jag inte riktigt vad det är.
2024-05-20, 18:22
Medlem
GunillaRothchilds avatar
När man ser hur lycklig Bumbi är när hon leker artist kan man inte låta bli att tänka att det är både härligt och lite komiskt att hon inte inser sitt eget bästa.

Tänk om hon bodde på ett gruppboende! Då hade hon kunnat leka artist tillsammans med sina boendekompisar och de hade kunnat ordna en egen "Melodifestival".

Föreställ er en jury av vårdpersonal som sitter och applåderar frenetiskt. På plats har vi en glitteruniformsklädd Bumbi som river av en schlagerdänga som avslutas med att hon kastar ut tiaran till "publiken" .

Det hade blivit en succéshow varje kväll på gruppboendet i Ängelholm.
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-05-20 kl. 19:11.
2024-05-20, 18:33
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
När man ser hur lycklig Bumbi är när hon leker artist, kan man inte låta bli att tänka att det är både härligt och lite komiskt att hon inte inser sitt eget bästa.

Tänk om hon bodde på ett gruppboende! Då hade hon kunnat leka artist tillsammans med sina boendekompisar och de hade kunnat ordna en egen "Melodifestival".

Föreställ er en jury av vårdpersonal som sitter och applåderar frenetiskt. På plats har vi en glitteruniformsklädd Bumbi som river av en schlagerdänga som avslutas med att hon kastar ut tiaran till "publiken" .

Det hade blivit en succéshow varje kväll på gruppboendet i Ängelholm.

Hahahaha klockren bild du målade upp där måste jag säga inte keep em coming!! Men tiaran är ju min? Hon har ju redan gett mig den i en live första och enda gången hon vågade chatta med mig 😂 ”Queen Pigpelt!”

Undra om hon ger mig den och ett foto ihop på graffiti i sommar?

https://streamable.com/odpc30

Upp till bevis nu lilla dumbi, jag vill ha tiaran och folk vill ha sina pengar tillbaka!

(Edit uppdaterade länken.)
Senast redigerad av Von.gris 2024-05-20 kl. 18:41.
2024-05-20, 18:36
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Jag hörde inte vad hon sa där, jag trodde hon sjöng GRANNY 😂

Haha granit passar dock lär vara det eller vacuum som fyller skallen på denna donnan. 😇

Citat:
Ursprungligen postat av Redheadslashblonde

Är ju nästan för bra för att vara sant att hon SJÄLVMANT lägger ut det här, hade velat se hennes läkares min om dom fick höra den vackra sången 😂😂
2024-05-20, 18:38
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse38
Videons titel är också felstavad. Sneakpeak vet jag inte riktigt vad det är.

”Sneakpeak” är något tvånglaren utövade en hel del under sin skolgång, ”sneakpeakade” på dom ovetandes mindre begåvade klasskamraterna i duschen efter gympan.
(Dock duschade nog inte Bumban Spears då heller precis som nu.)
2024-05-20, 18:48
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Hahahaha klockren bild du målade upp där måste jag säga inte keep em coming!! Men tiaran är ju min? Hon har ju redan gett mig den i en live första och enda gången hon vågade chatta med mig 😂 ”Queen Pigpelt!”

Om du någonsin får tag i den där tiaran så föreslår jag att vi omedelbart bildar ett hemligt brödraskap, hyr en minibuss och drar till Mordor för att slänga den i lavan.

Med lite tur kommer vi lyckas sätta stopp för galenskapen en gång för alla.
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-05-20 kl. 19:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in