2023-11-29, 12:26
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Jag får sådana otroliga skamsköljningar när jag läser dina inlägg. Helt otroligt skämmigt att du verkligen vältrar dig i hat. Man undrar så mycket vad det beror på. Var du en mobbare i skolan?

Jag tycker att du överdriver. Varför hänger du ens i denna tråd om du inte vill se folk som diskuterar Bumbiana? Jag förstår faktiskt inte. Detta är inte riktigt en tråd som hyllar henne direkt.
2023-11-29, 12:27
Medlem
3Godisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag tycker att du överdriver. Varför hänger du ens i denna tråd om du inte vill se folk som diskuterar Bumbiana? Jag förstår faktiskt inte. Detta är inte riktigt en tråd som hyllar henne direkt.
Nej, jag borde inte hänga här. Det är helt riktigt!

Anledningen att jag gör det är att det är intressant, men jag borde inte, nej.

Jag tycker mest att det är sorgligt att samhället fungerar så dåligt att folk inte får rätt hjälp.
2023-11-29, 12:32
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Nej, jag borde inte hänga här. Det är helt riktigt!

Anledningen att jag gör det är att det är intressant, men jag borde inte, nej.

Jag tycker mest att det är sorgligt att samhället fungerar så dåligt att folk inte får rätt hjälp.

Ja det tycker nog de flesta i denna tråden. Många här har försökt skrivit till hennes förvaltare, överförmyndaren, psykiatrin osv osv och varnat för det som just nu sker och som komma att ske. Men, fortfarande så sitter hon och spelar bort flera tusen (most likely) dagligen. Det är sorgligt hur hennes liv har blivit men hon har också ett ansvar, trots att hon har IF. Hon leker bäst och tror hon kan allt, men titta så det går. Och vi på FB är bara hatare.
2023-11-29, 12:52
Medlem
Luzzjes avatar
Hon är live nu och yrar om att hon haft eget företag 2013? Att hon höll på med löshår? Stämmer det överhuvudtaget eller har verkligheten börjat sjunka undan?
2023-11-29, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon är live nu och yrar om att hon haft eget företag 2013? Att hon höll på med löshår? Stämmer det överhuvudtaget eller har verkligheten börjat sjunka undan?

Enligt Dumbi själv har hon tidigare i sitt liv hunnit jobba både på skola och inom sjukvården. Den beräknade sanningshalten i det är ca 0%
2023-11-29, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bejkonfis
Enligt Dumbi själv har hon tidigare i sitt liv hunnit jobba både på skola och inom sjukvården. Den beräknade sanningshalten i det är ca 0%

Hon räknar in praktiken från åttondeklass som jobb så det är ju inte konstigt att alla andra praktik- och arbetsträningsplatser samt alla ställen hon fått sparken ifrån räknas som jobb.
Allt går om man vill och heter Bumbi i mellannamn.
2023-11-29, 15:38
Medlem
Citat:

Hur kan man inte vara ett fan av denna nationalklenod? Hon är som alla toxiska kvinnliga drag, röda flaggor och beteenden man kan tänka sig kanaliserade i en enda person. Den kvinnliga essensen personifierad.
2023-11-29, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elefantfoten
Ängelholm

Vart i Ängelholm?
2023-11-29, 20:28
Medlem
Hahah nu sitter det fula skabbet på stories och berättar om att "förvaltaren kommer vidta åtgärder" mot de som skrivit till henne.

Emelie, ingen här gillar eller stöttar dig. Dina systrar vill inte veta av dig heller. Hur är det med Carola? Hon vill ju heller inte veta av dig. Alla som är i närheten dig bara skäms över dig.
2023-11-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TarzanOchBanarne
Vart i Ängelholm?

Sök på hennes namn och Ängelholm
2023-11-29, 20:58
Medlem
Hon tror verkligen att någon tycler om henne. Inte ens hennes fosterfamilj vill ju veta av henne. Systrarna vill ju inte ta i henne med tång.

Märks att hon ärvt sina psykotiska drag av sln mamma. Hon bor ju på LSS-hem. Och det kommer Bumbi med göra i framtiden. Var papparen pundare och narcissist tro? Det ärvde nog Bumbi av honom.
2023-11-29, 21:42
Medlem
HawkHills avatar
Citat:

Hon har haft sjukersättning hela tiden . Hon fick diagnoserna som 14 åring. Det enda hon får göra är typ att vara på daglig verksamhet. Annars hade de dragit in fk tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in