2024-04-28, 14:35
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Sen att inget av könen hade velat ta i hennes med tång i ett seriöst förhållande underlättar nog hennes misstänkte asexuella sida, vilket jag tror mer på. Hon har fått kuk, hon har smakat köttros men inget tilltalar henne..
jag tvivlar på att hon haft sex på flera år, umgås inte med någon, inga relationer, vänner och är all sin vakna tid online, så hon spelar på det sexuella men skulle gissa att hon inte har en aning om hur man gör, för hon försöker via sin OF skapa något hon "tror" är sexigt
titta du på hennes patetiska danser, rör sig som en dörr, fula urtvättade underkläder så finns det inget sexigt i det alls
för det hela blir så enormt osexigt och väldigt avtändande + hennes bristande förståelse för hygien mm
2024-04-28, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Jag har en son m Downs syndrom som både läser och skriver utan problem . Han har eget bankkort och är fullt medveten om vad saker kostar och att de ska räcka till annat än nöje . Han är 19 år och bra mycket mer upplyst om saker och ting och även allmänbildad mer än denna kvinna på snart 40 år. Så ja det är elakt !
Sedan finns det inget som heter mongo utan Downs syndrom el som läkarna säger morbus Down .... bara en liten förtydligande!
Så riktigt så.

De drabbades anhöriga och läkarna använder givetvis adekvat benämning, men eftersom kromosomavvikelen fanns långt, långt innan dr. Down studerade ämnet och även gav sitt namn åt det hela, så använder "gemene man" fortfarande i stor omfattning den gamla benämningen som baseras på det mongollika utseendet, den som slarvigt förkortas "mongo". Själv använder jag givetvis alltid benämningar härledda från dr Downs namn, men jag är väl medveten om den gamla beteckningen och avarter därav.
Senast redigerad av Frasselagesen 2024-04-28 kl. 14:50.
2024-04-28, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Det är hon för dum för.

Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon är utvecklingsstörd. Hennes intellekt sträcker sig till att kunna manipulera människor. Förvisso korkade människor. Men längre än så kommer vi inte.

Fröken Bumbi är bara korkad och gör märkliga uttalanden.

Oavsett funktionsnedsättning så har hon lärt sig att ju mer skit hon pratar, ju fler tittar och pratar om henne. Vilket i sin tur gynnar henne. Att vi skrattar och pratar om henne håller henne aktuell och det tjänar hon publicitet på. Med publicitet kan man tjäna pengar från t.ex företag som skulle kunna sponsra henne.

Men nu är det Bumbi vi pratar om och jag tror hon som tur är redan har blåst sig själv på den chansen då hon ständigt blockar alla omkring sig så det finns ingen kvar som tittar
2024-04-28, 16:29
Medlem
Flurps avatar
Vann hon 18k i helgen eller är det något klipp hon hittat! Tänker på storyn på insta..
2024-04-28, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Youtard eller något kanske ?

Det hade nästan flugit som kanal, man bjuder in alla sinnesslöa muppar som tror sig vara stora på sociala medier och intervjuar dom och låter ordet flöda fritt 😂👍

Men en som dumbi hade aldrig varit rolig att intervjua för hon är ju som alla vet en obotlig mytoman med, så blir inte kul när varannan sak är bara bullshit som kommer ur henne stora käft.

Precis ytard så bra🤣🤣🤣👍👍
2024-04-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Vann hon 18k i helgen eller är det något klipp hon hittat! Tänker på storyn på insta..
Det är sen gammalt.
2024-04-28, 22:01
Medlem
Uppriktigt sagt blir jag inte riktigt överens med mig själv angående hur dum frk. Bergqvist egentligen är. Ibland leker jag med tanken att hon egentligen är tämligen normalbegåvad, men sedan många år lärt sig att spela rollen av efterbliven, för att kunna hösta in understöd från samhället och slippa ifrån besväret med att behöva arbeta?
Kärringen är ju rent överdjävlig på att hitta lösningar för att kunna fortsätta sitt spelmissbruk

Att hon har ett välutvecklat spelberoende tvivlar jag inte det minsta på.
2024-04-28, 23:37
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasselagesen
Uppriktigt sagt blir jag inte riktigt överens med mig själv angående hur dum frk. Bergqvist egentligen är. Ibland leker jag med tanken att hon egentligen är tämligen normalbegåvad, men sedan många år lärt sig att spela rollen av efterbliven, för att kunna hösta in understöd från samhället och slippa ifrån besväret med att behöva arbeta?
Kärringen är ju rent överdjävlig på att hitta lösningar för att kunna fortsätta sitt spelmissbruk

Att hon har ett välutvecklat spelberoende tvivlar jag inte det minsta på.

Om det hittas lösningar så är det inte av henne, hon är oförmögen att göra något av värde på egen hand..
Jesus Christ hon ber t.o.m sina följare googla saker. 👍
Lösningarna på hennes spelproblem kommer från snäppet vassare muppar än fröken dagcenter själv.
2024-04-29, 02:57
Medlem
Vem tar på sig att meddela Bent om Bumbis utländska bankonton?
2024-04-29, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Vem tar på sig att meddela Bent om Bumbis utländska bankonton?

Är la bara att maila optios kontaktmail. Tror man denna gången ska undvika att personligen kontakta förvaltaren
2024-04-29, 07:33
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Är la bara att maila optios kontaktmail. Tror man denna gången ska undvika att personligen kontakta förvaltaren

Att spamma han med onödig info kanske inte är att föredra iallafall men ett väl formulerat mail med BETYDANDE information är nog inget han gnisslar tänder i ilska av.

Men ja vem tar på sig det? Jag kan formulera meddelandet till den som vill gå vidare med det.
2024-04-29, 08:47
Medlem
Tycker synd om alla som swishat henne i tron att hon var i nöd nu när hon igår visade att hon hade ett sparkapital på över 3000 i cash.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in