2023-03-25, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zentan
Hon är live på TT nu.

Ja, hon måste ju vara påverkad av något 🤔
2023-03-25, 19:50
Avstängd
Fråga frimurar Martin
2023-03-25, 20:44
Medlem
Har hon inte väldigt små pupiller i kvällens live?
2023-03-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Har hon inte väldigt små pupiller i kvällens live?

Håller med. Tar man hennes prat om receptbelagda smärtstillande i beaktning också så kanske man har en vinnare.
2023-03-25, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zentan
Håller med. Tar man hennes prat om receptbelagda smärtstillande i beaktning också så kanske man har en vinnare.

Tipsa polisen att hon sitter hög i en live
2023-03-26, 01:08
Medlem
Candycorn30s avatar
[quote=catsmoke|83936737]Nu har bumbi varit på HM säger hon. Vi behöver en update på det! [/QUOTE
]
På Riktigt?
Varför bryr du dig om det?
Ge mig en ända rimlig förklaring på varför det är viktigt för just dig att veta?
Jag intresserar mig för psyket, på personer som dig nämligen.
2023-03-26, 01:11
Medlem
Candycorn30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Jag har ingen aning men det är svårt att inte finna många med olika kanaler som motbjudande. Däremot är jag mot näthat mot dem men det verkar vara konstiga människor överlag som vill synas särskilt mycket genom stora mängder videor.

En snubbe jag skrev med i dejtingsammanhang gör en del videor och verkar skifta identitet ofta. Tanken har slagit mig att det kanske passar människor som är psykiskt sjuka mer än andra att engagera sig i att skapa större kanaler. Men nu är han mer eller mindre osynlig. Bumbi verkar knappast vara särsklit stor hon heller, trots att hon är så provokativ som hon är.

Och till skillnad mot dem, som du talar så nedlåtande om, så är du och dina "hatersvänner" normalt integrerade i samhället?
Vågar du ens erkänna det svaret flr digsjälv?
2023-03-26, 01:28
Medlem
Candycorn30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Är det någon som sett filmen "Idiocrazy"? Det verkar som om världen börjar gå åt det hållet.

Jag kollade lite på "dokumentärerna". Tik tok och en mängd andra medier är att betrakta som en låtsasvärld. Vi har en uppenbart störd människa, Emelie, i ena ringhörnan och en undermänniska, kallad Anjo, i den andra. Sen figurerar det en mängd andra bifigurer som exempelvis undermänniskan "Local", en wigger som förmodligen har psykiska problem för att han inte var född som neger.

I denna låtsasvärlden skapas problem och diskussioner. Småsaker överdrivs och krig bryter ut.
Låtsasproblem i låtsasvärlden. Det är ett spöke som jagar ett annat spöke och imbecillen Anjo leker skjutjärnsjournalist och gör en låtsasdokumentär i låtsasvärlden och folk kissar på sig av upphetsning och för samhället än mer i idiocrazisk riktning.
Han ljuger medvetet i sina låtsasdokumentärer, t ex så påstår han att "andra som har diagnoser håller inte på som Emelie"...eh, jo Anjo. Det finns irrationella beteenden hos folk med diagnoser och sen är det även individuellt hur de beter sig.
Anjo överdriver småsaker för att få effekt i låtsasvärlden. En idiot gör en låtsasdokumentär om en annan idiot. Skrämmande att se idiocrazyn breda ut sig hos alla det engagerar.

Jag kan tänka mig att sätta Emelie till att städa mitt hus och imbecille n Anjo hade behövt lite kroppsarbete så han kunde hugga ved och kratta löv. Tusentals andra i idiothysterin behöver också komma ut och göra nytta. Det är nog enda räddningen. Jag blir uppriktigt rädd när jag tänker på vilka som ska ta över i framtiden.

Bara bry sig om att Emelie ibland inte kan ta sig till toaletten...strunta ni i det. Låtsas Människor.

Håller helt med dig ang Anjo. Helt överdrivet upphöjd till skyarna av kidsen.
Här gäller det att vi "vuxna" verkligen har koll på vem våra barn får Info ifrån.
Anjo anses ju som " trovärdig".
Har också hört direkta sakfel, påtalat det i kommentarer på YT, som omedelbart blir borttagna.

Anjo är enligt min bedömning mycket,farligare,och lurar våra kids mycket mer än Bumbi.
Bumbi gör det inte med berått mod.
Hon lägger inte ner sin tid på att göra "Högstadiedokumentärer" om Människor som är socialt utsatta.
Bumbi må tala illa om några ibland,. Men då i ren affekt, som man måste acceptera, om man väljer att titta på hennes kanal.
Hon känns i grunden genuint god, men har slitits hårt, pga omständigheter som hon inte alltid själv haft kontroll över tyvärr.
Men det krävs en intellektuell och psykologisk mognad för att förstå detta.
Alla uppnår aldrig det, ens under en hel livstid.
Dessa personer är inga jag lyssnar till, då sådana själv hatande människor blir mycket bittra.
2023-03-26, 01:35
Medlem
Candycorn30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
De är som två 14 åringar dom springer runt o gapar på ICA kl 7.22.

De får stå och vrida på varenda mynt för att ha råd frukosten som är grönsaker o dipp o nutella 😅

Och?
Stör dom dig?
Dom Skryter inte om hur många dom ska döda, hur mycket cash dom ska dra in på Narkotika, Flashar med falska feta Rolex klockor, eller en hyrd Ferrari.
Men dom där " bröderna" jag syftar på, kanske du tycker är mycket " tuffare"?
2023-03-26, 01:37
Medlem
Candycorn30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Jag tror inte hon trolla. Bumbi vet inte hur man gör det.

Hon är svårt sjuk.

När ska folk förstå det?
Hon är mycket värre i verkligheten än på tiktok. På tiktok skärper hon sig.

Källa på det?
2023-03-26, 01:59
Medlem
DayNites avatar
svar på ovan, jag förlorar hoppet på människor när det fortfarande finns så korkade människor som ger pengar till en person borde vara inlåst
Bumbi är inget annat än en pajas som jag hoppas åker dit ordentligt på allt skit hon gjort och alla människor/barn som hon lurat på pengar

Att ljuga, stjäla, hata, hota samt lura staten på pengar ska ej accepteras bara för att personen har "en diagnos" och med den en rätt att uppföra sig hur som helst utan att behöva stå till svars för sina handlingar.
Senast redigerad av DayNite 2023-03-26 kl. 03:07.
2023-03-26, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Candycorn30
Skvaller om youtubekändisen Charlotta Rexmark
Postat av Candycorn30
Hon verkar direkt psykotisk

Du verkar inte vara den enda som kommentera människor på de setet som vi gör.

Snälla du, jag bor i Ängelholm & har råkat ut för Emelie i flera år.

Senast i går när hon skrek massa utanför subway på någon snubbe.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in