Citat:
Ursprungligen postat av
gambinos
Hennes senaste live så hade hon fått 1000kr av en kompis . Men hon råkade spela bort det. Sen började hon grina . Och tiggde och bad att folk skulle swisha henne .. Hon till och med avblockade folk när dom erbjöd sig att betala en matkasse åt henne . Så hon är så långt nere i missbruket så det går inte att komme ner längre . Hon manipulerar unga människor . Särskilt unga tjejer att swisha henne pengar att dom ska få mer , kanske flera tusen mer om hon vinner . Men grejen är den att hon blockar folk som hon skyldig pengar . Vilken människa alltså .. Prisa Gud !
Hon måste få en Förvaltare. Hur kan hon inte ha fått en för länge sen redan?
Hon är mycket sjuk, borde få vård på psykhem, inte gå lös.
Det blir förvaltare 100%
Har ni varnat komunen att hon kommer crasha när domen faller i kraft? Och att hon kanske tar någons liv, eller sitt eget, vad som kan hända. Hon kanske tänder eld på lägenheten, inget är säkert.
Hon måste tvångsvårdas direkt, och medicineras minst 1år inlåst på psykvården.
Ring psyk och komun, socialen alla om det här nu. Innan domen kommer. För det blir inte vackert
annars.