2023-09-01, 22:52
  #2053
Medlem
vichy6s avatar
Vad vet vi?

Hon ringde blåljus (112 ) för hon fick bra kontakt

Hon uppmuntrade till brott. Andra ska busringa till namn hon nämnde.
2023-09-01, 22:57
  #2054
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S.V.E.R.I.G.E
Favorit i repris! Striptease á la Bumbi. En ”reklam-video” som hon själv lade upp på youtube i slutet på januari och som sen blev bannad pga naket innehåll.

https://delafil.se/74a9371f25b05978/RPReplay_Final1677453915.mov

Mest avtändande jag sett. Är detta en jättesjuk kvinna psykiskt?
Stackars jävlar som betalar för se detta SKITET. Hon är ju riktigt vidrig bara.
Hon är fan inte frisk såg jag direkt. Säkert oskuld med. Fyfan

Aldrig sett någon ha så mycket kropps motorik fel när det kommer till erotisk dans, det här är ett Mongo förfan. Vidrig minande med. Som en mördare, psykopat fan. HEMSKT.
Borde vara strängt förbjudet, Hon är 100% psykiskt sjuk, är ju synd om henne förfan
__________________
Senast redigerad av realsanning 2023-09-01 kl. 23:01.
2023-09-01, 23:02
  #2055
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Hahahahahahahaha fy fan vad vidrigt osmaklig hon är, hur i helvete kan folk ha betalt henne på onlyfans för den här smörjan?😂👍 ja du här är ju ännu ett solklart tecken och bevis på att idioten behöver vård och övervakning 24-7.
Stackars folk som måste ha med henne att göra sjukvård,affärer,resturanger,fik ja t.o.m taxichaufförer får smaka på hur det är att ha henne i friheten utan mediciner!!



Måste bara älska att även när det kommer till utseendet så ljuger hon och bedriver falsk marknadsföring.
Hon ser nog inte det vi andra gör.
Med filter = en hög avföring med pärlsocker på.
Utan filter = en hög avföring.

+1

Värsta jag fan sett, mår illa nu

De som betalar för detta är riktigt sjuka dårar med fan. HEMSKT !!!
2023-09-01, 23:04
  #2056
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gambinos
Hennes senaste live så hade hon fått 1000kr av en kompis . Men hon råkade spela bort det. Sen började hon grina . Och tiggde och bad att folk skulle swisha henne .. Hon till och med avblockade folk när dom erbjöd sig att betala en matkasse åt henne . Så hon är så långt nere i missbruket så det går inte att komme ner längre . Hon manipulerar unga människor . Särskilt unga tjejer att swisha henne pengar att dom ska få mer , kanske flera tusen mer om hon vinner . Men grejen är den att hon blockar folk som hon skyldig pengar . Vilken människa alltså .. Prisa Gud !

Hon måste få en Förvaltare. Hur kan hon inte ha fått en för länge sen redan?
Hon är mycket sjuk, borde få vård på psykhem, inte gå lös.

Det blir förvaltare 100%
Har ni varnat komunen att hon kommer crasha när domen faller i kraft? Och att hon kanske tar någons liv, eller sitt eget, vad som kan hända. Hon kanske tänder eld på lägenheten, inget är säkert.
Hon måste tvångsvårdas direkt, och medicineras minst 1år inlåst på psykvården.
Ring psyk och komun, socialen alla om det här nu. Innan domen kommer. För det blir inte vackert
annars.
__________________
Senast redigerad av realsanning 2023-09-01 kl. 23:07.
2023-09-01, 23:12
  #2057
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Önskar verkligen Emelie inget gott men jävla idoti att busringa så ambulanser drar iväg på skitlarm, de har att göra ändå så det räcker.

Håller med, hon kommer behöva en när domen kommit om förvaltare vet jag 100%
Ni borde varna komunen, och till Socialen om vad som kan ske när hon får domen om en förvaltare.

Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSerious1
Idioten hör att dom knackar på hennes dörr och ändå står hon kvar och väntar i lugn och ro på den jävla hissen.
Hon är verkligen grovt utvecklingsstörd och borde spärras in helst igår!!

Ja det borde hon bli så fort domen meddelas om förvaltare.
Hoppas folk ser till så hon blir inspärrad direkt när domen faller på något sätt.
Det blir för farligt ha hennes lös efter det
2023-09-01, 23:27
  #2058
Bannlyst
I ambulans videon har hon welcome mattan åt fel håll i hallen.
När du går ut står det welcome, när du kommer in blir det ju fel bara.

Vilken tabbe. Väldigt Osmart person med andra ord som inte ens tänker på det.
2023-09-01, 23:41
  #2059
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Önskar verkligen Emelie inget gott men jävla idoti att busringa så ambulanser drar iväg på skitlarm, de har att göra ändå så det räcker.

Der är Dumbo som säger att hon inte vill leva (när hon förlorat pengar) och liknande saker.

Hon har tydligen inte hört eller läst historien om pojken som ropade vargen kommer
2023-09-02, 00:17
  #2060
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Nu tigger hon pengar på Instagram till en ny dator så hon kan börja redigera film.
Men hon skaffade väl en dator för ett tag sedan som hon sedan avbokade
för att spela bort pengarna istället

Det här gäller en annan dator. Någon tjej lovade Dumbi en gratis begagnad Macbook men det blev inget med det
2023-09-02, 01:09
  #2061
Medlem
Eskalerat som fan sista tiden.

Kan det vara trilafonen som är påväg ur kroppen? Obekant med hur depåmedicin fungerar.
2023-09-02, 01:17
  #2062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Eskalerat som fan sista tiden.

Kan det vara trilafonen som är påväg ur kroppen? Obekant med hur depåmedicin fungerar.
Ni sitter o hånar en sjuk pertson, gjorde det lika om det var eran familj? Ni ät tammefan sjukare än henne, sitter o hurrar folk slösar o ringar 112 osv, väx för helvete upp.
2023-09-02, 01:30
  #2063
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Ni sitter o hånar en sjuk pertson, gjorde det lika om det var eran familj? Ni ät tammefan sjukare än henne, sitter o hurrar folk slösar o ringar 112 osv, väx för helvete upp.

Nej, jag hånar inte henne. Det var en geniun fråga eftersom hennes beteende har varit helt galet sista veckan. Sen ja, jag hurrar över att mina skattepengar inte längre ska gå till luffare som lurar folk på pengar.

Sen att någon idiot ringer 112 kan inte jag eller någon annan stå till svars för.
2023-09-02, 01:54
  #2064
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Ni sitter o hånar en sjuk pertson, gjorde det lika om det var eran familj? Ni ät tammefan sjukare än henne, sitter o hurrar folk slösar o ringar 112 osv, väx för helvete upp.

Gå lägg dig bitter feminist, ingen av oss har ringt, Det är en fet brud som bor 1h ifrån henne som är flata och psykiskt sjuk som ringer blåljus på Dumbi, Hon har även varit och knackat på Dumbis dörr
och ville slå henne. Sjuk fettokärring det. Äckliga flator

Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Nej, jag hånar inte henne. Det var en geniun fråga eftersom hennes beteende har varit helt galet sista veckan. Sen ja, jag hurrar över att mina skattepengar inte längre ska gå till luffare som lurar folk på pengar.

Sen att någon idiot ringer 112 kan inte jag eller någon annan stå till svars för.

+1 ska bli skönt slippa det. Hon bör ju få psykvård akut. Aldrig sett en såhär sjuk människa.
Spelat bort en miljon bara i år, med all swish, hennes egna pengar ifrån swish och bidragsfusk, med mera. Och även spelat bort de stora vinster hon gjort på 1-2 dagar. Så sjuk jävel
__________________
Senast redigerad av realsanning 2023-09-02 kl. 01:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in