2023-03-23, 13:34
  #817
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
”Kissar o bajsar ner sig”
Du är en riktigt sjuk människa som säger så om någon annan. Dedär är fan att gå för långt.

Fast hon har ju själv sagt i lives att hon bajsar i sängen ibland för att hon inte kan ta sig till toaletten pga smärtan. Att hon lägger det i papper.
Vad är det som är att "gå för långt"??
2023-03-23, 14:02
  #818
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Nu tycker jag vi kraftsamlar och sätter dit henne en gång för alla

Till att börja med så Maila
anders.lundvall@supermarket.ica.se

Tipsa om att hon har börjat livesända i butiken, snattar, tar på allt hon ser, filma kunder mm.

Sedan går ni in här och tipsar Skatteverket om hennes sido sysslor.

https://skatteverket.se/omoss/kontaktaoss/mejlaoss/tipsaommisstanktfusk.4.7afdf8a313d3421e9a9561.html

Sen går ni in här och tipsar om att hon tjänar 50.000 i månaden på OF

https://www.forsakringskassan.se/kontakta-forsakringskassan/kundcenter-for-privatpersoner/om-du-misstanker-felaktiga-utbetalningar-eller-bidragsbrott/tipsa-om-felaktiga-utbetalningar-eller-bidragsbrott#/forsteg

Sen tipsa OF att hon hänger ut sina premuranter för det har hon gjort ett par gånger med bla krille från Drottninggatan podd

https://onlyfans.com/contact

Sedan kan ni ju även tipsa dessa om att hon säger att dom har erbjudit henne att vara med istället för bente och att alla killar där är kära i henne

https://instagram.com/drottninggatan_podcast?igshid=YmMyMTA2M2Y=


Oros anmäl henne för spelproblem, att hon ej duschar, tar hand om hygien, bajsar ner sig, kissar i sängen.

info@engelholm.se

Alla vet vad hon heter emeli* Berg*vist stor*atan sexfem A


På riktigt är så trött på denna skruttiga 40 åring.

Hon har gjort följande senaste 12 månaderna

-snattat i butiker
-Corona sjuk i matbutiker
-mordhotat div människor
-snackat illa om handikappade
-lurat människor på pengar
-tagit emot mobiler/dator utan att betala

Mm
Mm
Mm
Mm

Emelie är en extremt sjuk kvinna & behöver vård.
Hon bör inte vistas ute i samhället.
Jag anser att hon är en samhällsfara med sitt destruktiva betende.

Så hjälps vi alla åt så kanske myndigheter äntligen tar tag i henne.


Lägg 15 min på att bli av med Bumbi


Nu sänker vi h*ran en gång för alla!!!!
Ser jag henne på krogen så sm*ll på käften.

Jag har anmält till FK och SV kan också va bra att anmäla henne till kronofogden för hon har skulder där. Dom är säkert intresserade av att hon tjänar pengar på sidan an det hon får från FK.
2023-03-23, 14:04
  #819
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Fast hon har ju själv sagt i lives att hon bajsar i sängen ibland för att hon inte kan ta sig till toaletten pga smärtan. Att hon lägger det i papper.
Vad är det som är att "gå för långt"??

Vaa har hon sagt att hon gjort det? Fyfaan
Ber om ursäkt
2023-03-23, 14:14
  #820
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Fast hon har ju själv sagt i lives att hon bajsar i sängen ibland för att hon inte kan ta sig till toaletten pga smärtan. Att hon lägger det i papper.
Vad är det som är att "gå för långt"??
Fräsch brud, har hon inte hört talats om potta? Eller varför inte sova med vuxenblöja?
2023-03-23, 14:20
  #821
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
”Kissar o bajsar ner sig”
Du är en riktigt sjuk människa som säger så om någon annan. Dedär är fan att gå för långt.


Det fanns/finns en video där hon är vid sin säng och berättar att hon har ont i ryggen så ibland kissar och bajsar hon i sängen o så tar hon fram en toarulle o visar
2023-03-23, 14:42
  #822
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Nu tycker jag vi kraftsamlar och sätter dit henne en gång för alla

Till att börja med så Maila
anders.lundvall@supermarket.ica.se

Tipsa om att hon har börjat livesända i butiken, snattar, tar på allt hon ser, filma kunder mm.

Sedan går ni in här och tipsar Skatteverket om hennes sido sysslor.

https://skatteverket.se/omoss/kontaktaoss/mejlaoss/tipsaommisstanktfusk.4.7afdf8a313d3421e9a9561.html

Sen går ni in här och tipsar om att hon tjänar 50.000 i månaden på OF

https://www.forsakringskassan.se/kontakta-forsakringskassan/kundcenter-for-privatpersoner/om-du-misstanker-felaktiga-utbetalningar-eller-bidragsbrott/tipsa-om-felaktiga-utbetalningar-eller-bidragsbrott#/forsteg

Sen tipsa OF att hon hänger ut sina premuranter för det har hon gjort ett par gånger med bla krille från Drottninggatan podd

https://onlyfans.com/contact

Sedan kan ni ju även tipsa dessa om att hon säger att dom har erbjudit henne att vara med istället för bente och att alla killar där är kära i henne

https://instagram.com/drottninggatan_podcast?igshid=YmMyMTA2M2Y=


Oros anmäl henne för spelproblem, att hon ej duschar, tar hand om hygien, bajsar ner sig, kissar i sängen.

info@engelholm.se

Alla vet vad hon heter emeli* Berg*vist stor*atan sexfem A


På riktigt är så trött på denna skruttiga 40 åring.

Hon har gjort följande senaste 12 månaderna

-snattat i butiker
-Corona sjuk i matbutiker
-mordhotat div människor
-snackat illa om handikappade
-lurat människor på pengar
-tagit emot mobiler/dator utan att betala

Mm
Mm
Mm
Mm

Emelie är en extremt sjuk kvinna & behöver vård.
Hon bör inte vistas ute i samhället.
Jag anser att hon är en samhällsfara med sitt destruktiva betende.

Så hjälps vi alla åt så kanske myndigheter äntligen tar tag i henne.


Lägg 15 min på att bli av med Bumbi


Nu sänker vi h*ran en gång för alla!!!!
Ser jag henne på krogen så sm*ll på käften.
Lite inkomst stat 2022
Å DÅ RK BA Lön Kapital
36 22 Ej med J 120 432 -8 947
2023-03-23, 14:54
  #823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Vaa har hon sagt att hon gjort det? Fyfaan
Ber om ursäkt

Du behöver inte be om ursäkt. Alla kan inte veta allt om henne.
2023-03-23, 16:15
  #824
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird-84
Lite inkomst stat 2022
Å DÅ RK BA Lön Kapital
36 22 Ej med J 120 432 -8 947

Så 10k i månaden som tar slut första natten. Hyran är säkert inte betald heller.

Har hon 8900 minus på skattekontot?
Det kommer hon inte förstå att man på att betala in heller.

40år och i stort behov av god man men ingen ingriper.
2023-03-23, 18:07
  #825
Medlem
kakburks avatar
Är det någon som sett filmen "Idiocrazy"? Det verkar som om världen börjar gå åt det hållet.

Jag kollade lite på "dokumentärerna". Tik tok och en mängd andra medier är att betrakta som en låtsasvärld. Vi har en uppenbart störd människa, Emelie, i ena ringhörnan och en undermänniska, kallad Anjo, i den andra. Sen figurerar det en mängd andra bifigurer som exempelvis undermänniskan "Local", en wigger som förmodligen har psykiska problem för att han inte var född som neger.

I denna låtsasvärlden skapas problem och diskussioner. Småsaker överdrivs och krig bryter ut.
Låtsasproblem i låtsasvärlden. Det är ett spöke som jagar ett annat spöke och imbecillen Anjo leker skjutjärnsjournalist och gör en låtsasdokumentär i låtsasvärlden och folk kissar på sig av upphetsning och för samhället än mer i idiocrazisk riktning.
Han ljuger medvetet i sina låtsasdokumentärer, t ex så påstår han att "andra som har diagnoser håller inte på som Emelie"...eh, jo Anjo. Det finns irrationella beteenden hos folk med diagnoser och sen är det även individuellt hur de beter sig.
Anjo överdriver småsaker för att få effekt i låtsasvärlden. En idiot gör en låtsasdokumentär om en annan idiot. Skrämmande att se idiocrazyn breda ut sig hos alla det engagerar.

Jag kan tänka mig att sätta Emelie till att städa mitt hus och imbecillen Anjo hade behövt lite kroppsarbete så han kunde hugga ved och kratta löv. Tusentals andra i idiocrazy-hysterin behöver också komma ut och göra nytta. Det är nog enda räddningen. Jag blir uppriktigt rädd när jag tänker på vilka som ska ta över i framtiden.

Bara bry sig om att Emelie ibland inte kan ta sig till toaletten...strunta ni i det. Låtsasmänniskor.
2023-03-23, 21:10
  #826
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
JUMPSCARE! 40 år och ser ut som en häxa

Länken funkar inte längre. Har du möjlighet till re-upload, är nyfiken?

EDIT: Ok, länkade fel användare.. nvm.
2023-03-23, 21:20
  #827
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Det fanns/finns en video där hon är vid sin säng och berättar att hon har ont i ryggen så ibland kissar och bajsar hon i sängen o så tar hon fram en toarulle o visar
Trollar hon inte bara? Om hon varit såpass sjuk och dålig i kroppen bör folk minnas att många äldre får problem med att hålla tätt och det är inte något att skamma då sjukdomar eller om hon har nervproblem, kan skapa bekymmer.

Men då jag själv en gång trollade på Flashback för att se vad för jävla idioter det var som drevade mot mig la en "insinuation" med meningen man skulle kunna tro att...och blåste fram några av min stads , skulle jag kunna tippa på att hon trollade. Däremot sa hon något liknande i en video som dök upp häromdagen så jag tror att hon själv är den människotypen jag trollade och att hon tror att hon är någon mästare i konsten när hon bara är psykiskt sjuk.

Det framstår som om det inte är folk som är helt hundra som är dagens kändisar.
Även negativ publicitet är publicitet och när det handlar om pengar kan det vara värt det.
2023-03-23, 22:08
  #828
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Trollar hon inte bara? Om hon varit såpass sjuk och dålig i kroppen bör folk minnas att många äldre får problem med att hålla tätt och det är inte något att skamma då sjukdomar eller om hon har nervproblem, kan skapa bekymmer.

Men då jag själv en gång trollade på Flashback för att se vad för jävla idioter det var som drevade mot mig la en "insinuation" med meningen man skulle kunna tro att...och blåste fram några av min stads , skulle jag kunna tippa på att hon trollade. Däremot sa hon något liknande i en video som dök upp häromdagen så jag tror att hon själv är den människotypen jag trollade och att hon tror att hon är någon mästare i konsten när hon bara är psykiskt sjuk.

Det framstår som om det inte är folk som är helt hundra som är dagens kändisar.
Även negativ publicitet är publicitet och när det handlar om pengar kan det vara värt det.



Jag tror inte hon trolla. Bumbi vet inte hur man gör det.


Hon är svårt sjuk.

När ska folk förstå det?
Hon är mycket värre i verkligheten än på tiktok. På tiktok skärper hon sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in