2024-04-16, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Det var inte länge det höll haha

Bra då kan hon gå live när Rikard kommer.
Alltid någon som kan läcka en skärminspelning, men vore hon smart skulle hon öppna för alla bara så hon har tusentals vittnen.

Men vi vet att hon inte är smart!
2024-04-16, 13:15
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Nä skabbet skickade löpare och läsa här.

Det har aldrig varit borta. Hon blockar bara folk. Har sett kontot hela tiden.
2024-04-16, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Jo det var borta några minuter
2024-04-16, 13:22
Medlem
Citat:

Jag vågar vägra instagram med får rapporter av dom som har stenkoll, kontot var inaktivt en stund idag.
Finns tjänster som loggar allt har jag hört. Som aktiva/inaktiva konton och upp/nergång i antalet följare etc.
2024-04-16, 13:23
Medlem
Citat:

Mig blockade hon nu. Har aldrig ens kommenterat något på någon av hennes lives. Någonsin….
2024-04-16, 13:28
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan75.
Mig blockade hon nu. Har aldrig ens kommenterat något på någon av hennes lives. Någonsin….

Ett av mina konton blockades. Sedan lades det till igen. Men jag kunde se kontot hela tiden. Jag skrev inte heller nått.
2024-04-16, 13:31
Medlem
Litet tips till dig Bumbi.

Efter som du inte förstår hur Instagram fungerar så ska jag förklara lite för dig.

Du blockar alltså konton som tex har lågt följarantal eller ingen bild.
Det du inte tänker på är att alla skapare på insta har minst en 2-5 konton.
Det ena kontot brukar vara det man livar från och är det man har många följare på.
Det andra kontot är kanske ett konto som är helt privat och där man bara har sina nära vänner och familj.
När du blockar det kontot som du tror är ett fejkkonto så kommer instagram också att blockera det större offentliga kontot. Det är därför så många följare försvann när du började blockera de konton du trodde var fejk.

Ett litet tips till.
De som kan Instagram bra och vet hur Instagram fungerar skapar bara ett nytt konto genom ett nytt ip nummer/mac adress. Den som kan lite om Instagram skaffar sig långt över 500 följare på en vecka. En kort tid kommer du se att kontot är nytt men det försvinner ganska snabbt.

Så hur ska du nu göra?
För att de större spelarna ska kunna följa dig igen måste du alltså avblockera deras mindre konton och du vet inte vilka dessa är.
De som vill jävlas med dig har snabbt uppe nya konton med flera hundra följare mm.
2024-04-16, 13:33
Avslutad
Citat:
Jag har inte ens varit inne på nån live men är blockad ändå.
Personen vara konto jag tittade lite via några gånger frågade förra veckan, när hon pratade om att hon spelat, hur mycket hon förlorade och då blev det block där.
En annan jag känner var inne härom
dagen när B satt och sjöng nåt obegripligt och upprepade vad som lät som filmrepliker, frågqde vad hon gjorde och åkte då på block.

Alla vi tre har profilbilder och följare.
2024-04-16, 13:45
Medlem
nationalizten88s avatar
Är det här huset hon bor i ?

https://www.google.se/maps/@56.2475046,12.865455,3a,75y,247.15h,99.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBQ3Juvi2Wm7T6bO4nGffXQ!2e0!7i1 6384!8i8192?entry=ttu
2024-04-16, 13:46
Avslutad
Citat:

När jag var inne tidigare idag satt hon och blocka även folk som aldrig skrivit sa hon.. jag har aldrig skrivit heller men är kvar 🤭
2024-04-16, 13:48
Medlem
Ni som blir blockade.

Avinstallera instagramappen.
Installera instagramappen igen
Skapa ett nytt konto

Då kommer ni hitta henne igen.
2024-04-16, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Nej för det visar att omfattningen 25% är felaktig.

Fast att ta några bilder på sig själv betyder inte att man klara av att jobba?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in