2023-03-19, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musicalabionda
- Jag är fullt frisk och mår bra!* Har aldrig mått bättre, tjänar bra, lever bra, har allt jag vill ha!😁

- Den som behöver läggas in på psyk är du!😀
Man brukar bara ta åt sig om det någon säger har en gnutta sanning i sig.
2023-03-19, 18:14
Medlem
Citat:
Men lilla lille vän. Vad har du med Min ekonomi att göra??? Vill du att jag skall lägga upp vad du tjänar på H&M och börja att granska dig och dina pengar stumpan? Kommer till H&M och tar kort på dig imorgon ses!

Mina skattepengar går åt att betala såna som dig som bidragsfuskar.

Du skryter om hur mycket du tjänar, samtidigt som du får bidrag det är olagligt därav har jag med det att göra då de är min skyldighet som medmänniska att anmäla brott.

Jag tjänar så jag klarar mig på HM har ut mellan 17-20.000 kr så häng gärna ut mig.

Välkommen att ta en bild men du förstår att då kommer du förmodligen aldrig mer få gå in på en HM i hela Sverige igen.

Då det är olagligt att ta foto av personal i butiken.

Men du är välkommen länka gärna min insta med kul med nya följare.
2023-03-19, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Mina skattepengar går åt att betala såna som dig som bidragsfuskar.

Du skryter om hur mycket du tjänar, samtidigt som du får bidrag det är olagligt därav har jag med det att göra då de är min skyldighet som medmänniska att anmäla brott.

Jag tjänar så jag klarar mig på HM har ut mellan 17-20.000 kr så häng gärna ut mig.

Välkommen att ta en bild men du förstår att då kommer du förmodligen aldrig mer få gå in på en HM i hela Sverige igen.

Då det är olagligt att ta foto av personal i butiken.

Men du är välkommen länka gärna min insta med kul med nya följare.

Ha så kul nu skvaller bloggen!😍😍

Jag har inte tid mer att vara inne här idag.
2023-03-19, 18:16
Medlem
Citat:
Haha Stakars Sara ! 😀😀😀❤ För mycket fritid kan inte vara lätt gumman. Nu ska jag in på instagram och berätta hemligheten vad som kommer hända idag! För i dag har NÅGOT stort hänt helt sjukt! Är så fucking glad!! Ni kommer få se om 20 minuter..

Ta hand om er alla här sköt om er. Ha de bäst! Love you too❤😀

Jag har inte för mycket fritid.

Har gått på bandet på gymmet och skrivit här och garvat åt hur sjuk du är.

Men skönt att du äntligen efter 5 sidor och 6 personligheter står för att det är du Emelie.

Ska ta och göra en polisanmälan på dig när jag kommer hem för det med att hänga ut min familjs nr osv.

Det är nämligen olagligt.

Sen i morgon blir det samtal till f kassan med bevis på att du tjänar 50.000 vid sidan av samt Skatteverket.

Hinner de då jag har ett arbete som börjar 10.
2023-03-19, 18:17
Medlem
Citat:
Ha så kul nu skvaller bloggen!😍😍

Jag har inte tid mer att vara inne här idag.

Nej för du har blivit satt på plats och vet inte vad du ska säga.

Trist att man ej kan ta bort Flashback inlägg så alla kan läsa 5 sidor tbx fram tills här hur du har skämt ut dig själv.
2023-03-19, 18:17
Medlem
esetts avatar
Citat:
Haha Stakars Sara ! 😀😀😀❤ För mycket fritid kan inte vara lätt gumman. Nu ska jag in på instagram och berätta hemligheten vad som kommer hända idag! För i dag har NÅGOT stort hänt helt sjukt! Är så fucking glad!! Ni kommer få se om 20 minuter..

Ta hand om er alla här sköt om er. Ha de bäst! Love you too❤😀

Ska du köpa möbler nu för den 378:e gången, eller är det en ny mobil igen Det är snarare från toppen till botten, och inte tvärtom.
2023-03-19, 18:19
Medlem
Citat:
Jag har inte för mycket fritid.

Har gått på bandet på gymmet och skrivit här och garvat åt hur sjuk du är.

Men skönt att du äntligen efter 5 sidor och 6 personligheter står för att det är du Emelie.

Ska ta och göra en polisanmälan på dig när jag kommer hem för det med att hänga ut min familjs nr osv.

Det är nämligen olagligt.

Sen i morgon blir det samtal till f kassan med bevis på att du tjänar 50.000 vid sidan av samt Skatteverket.

Hinner de då jag har ett arbete som börjar 10.

Skippa f-kassan och ring direkt till psykiatrin i Ä-Holm. De behöver höra från fler om hennes beteende och mående för det är dit f-kassan och soc vänder sig och lämnar över allt. Emelie lyckas alltid ljuga ihop bortförklaringar och kommer undan när dom vill hjälpa henne.
Så psykiatrin Ä-Holm. Ring eller Maila.
2023-03-19, 18:21
Medlem
Citat:
- Jag är fullt frisk och mår bra!* Har aldrig mått bättre, tjänar bra, lever bra, har allt jag vill ha!😁

- Den som behöver läggas in på psyk är du!😀
Om du nu tjänar bra, hur kommer det sig att du är skyldig pengar överallt?
Kan du bevisa att du ens har en inkomst? eller är du en person som lever på andra och tycker det är okej? för att leva på andra och lura oss skattebetalare och statliga myndigheter på pengar, då är man inte en vettig person utan en som förstör detta land.
2023-03-19, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Skippa f-kassan och ring direkt till psykiatrin i Ä-Holm. De behöver höra från fler om hennes beteende och mående för det är dit f-kassan och soc vänder sig och lämnar över allt. Emelie lyckas alltid ljuga ihop bortförklaringar och kommer undan när dom vill hjälpa henne.
Så psykiatrin Ä-Holm. Ring eller Maila.

Jag kommer kontakta alla för jag är så trött på henne.
2023-03-19, 18:23
Medlem
Citat:
Jag kommer kontakta alla för jag är så trött på henne.
Om hon har tjänat pengar 2022 kan man ju dra ut ett register på hennes inkomst och sen visa SOC/FK/SKV
2023-03-19, 18:30
Medlem
Citat:
Sara jag kommer visa H&M i Ängelholm vad du håller på med och att du hotar mig med avstängning från H&M privat. Är redan i telefon med din chef nu !

Talade nyss med min chef bad han gå in här.

Han bara garvade.

Han hälsade dock att tar du bilder på hans personal kommer han personligen slänga ut dig ifrån butiken.

Men undrar en sak?
Han sa att du inte alls hade ringt han.
Men han kanske bara missade ditt samtal?
Eller var pengarna slut på din mobil kanske
2023-03-19, 18:38
Medlem
Mr13cs avatar
Denna tråd börjar spåra nu. Rent nöje att läsa hur ni tuggar på varandra… 👍🏻

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här