2023-03-19, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musicalabionda
Din lilla Mytoman och kakerlacka vad får du allt i från Glöggen? Är du alkis ? Har du tagit för mkt?

- Christer är en bra kille som har både jobb och bil talang och egen lägenhet så sluta smutskasta honom! Den som är en uteliggare är du!

Emelie, alla som ser detta vet att det är du som skriver. Du har ett rykte om dig i Ängelholm att vara en riktigt konstig person, barnen vill ta foto med dig för att dom tycker det är kul att visa upp sen.
Du har ingen armé av folk som vill dig väl och dina lögner är fan mer genomskinliga än någonsin.
Sluta göra bort dig.

Logga ut från Flashback och bara sluta göra bort dig mer.
2023-03-19, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Om hon tjänar 50.000 kr i månaden varför måste hon ta sjukpenning utav försäkringskassan då?

- Det är ju just Det som är grejen Emelie Har sagt upp sitt bidrag hon klarar sig på egen hand nu. Från & med nu.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Någon som vet hur mycket hon visar på sin OF?
Inget mer än vad man redan kan se på bla insta
Medlem
Citat:
Din lilla Mytoman och kakerlacka vad får du allt i från Glöggen? Är du alkis ? Har du tagit för mkt?

- Christer är en bra kille som har både jobb och bil talang och egen lägenhet så sluta smutskasta honom! Den som är en uteliggare är du!

Citat:
Asså är du hög på något sätt eller? 😂
Vart får du allt skit i från? Jag ligger i hissen på tågstationen inne i stan "passagen"😂🙏 roligaste jag läst om mig själv hit in tills. Du gav mig ialla fall ett gott skratt. Tack!

Personen bakom detta fb konto verkar lite smått psykopat.

Talar om sig själv i tredje person, sen helt plöstligt i första.
2023-03-19, 17:26
Medlem
Citat:
Du har inte jobbat på Ica lol. Mytoman! Du vet inget om Emelie Bergqvist Systarar Kan jag lova dig för dem bor i Halmstad och jobbar som sevilekonomer och som bank man Sara Och Lina Karlsson. Extremt begåvade för att jobba på Ica som du. Dom har bättre högre uppsatt jobb!☆

Sevilekonomer? Hahahaha du avslöjar dig igen med din dåliga stavning.
Civilekonom!!!!!
Du är så lågbegåvad Emelie. Skärp dig för fan.
2023-03-19, 17:26
Medlem
Citat:
Du har inte jobbat på Ica lol. Mytoman! Du vet inget om Emelie Bergqvist Systarar Kan jag lova dig för dem bor i Halmstad och jobbar som sevilekonomer och som bank man Sara Och Lina Karlsson. Extremt begåvade för att jobba på Ica som du. Dom har bättre högre uppsatt jobb!☆

Nej jag jobbar på HM, min mamma jobbar på Ica haha.
2023-03-19, 17:27
Medlem
Citat:
Personen bakom detta fb konto verkar lite smått psykopat.

Talar om sig själv i tredje person, sen helt plöstligt i första.

Hon glömde bort vem hon var inloggad som. 😂😂
2023-03-19, 17:27
Medlem
Citat:
- Det är ju just Det som är grejen Emelie Har sagt upp sitt bidrag hon klarar sig på egen hand nu. Från & med nu.

Hahahahhaahhahahahhahahaha därför hon har suttit och taggat Måndag i 2 veckor att hon ska fira då för hon får pengar? Vilket skitsnack att hon sagt upp sitt bidrag jag dör.

Snarare blivit av med det
2023-03-19, 17:28
Medlem
Citat:
Nej jag jobbar på HM, min mamma jobbar på Ica haha.

Så fall jobbar min mamma också på Ica haha. Du jobbar fan inte på H&M för jag känner alla på H&M bor där.😂🙏
2023-03-19, 17:29
Medlem
Citat:
Snälla sluta göra bort dig innan jag hänger ut ditt nr tack ! Haha låt mig slippa . Jag känner dig och har ditt ex på snap. Så du vet. Personen vill vara anonym men har sagt mkt om dig och avslöjat en del vad du sagt om mig, har en del konversationer på print så skyll dig själv om jag lägger upp din familjs nr.

Hahahah men vad pinsam du är. Sluta sitt och låtsas nu. Ingen tror dig.

Du får lägga upp dina psykotiska fantasier hur mkt du vill Emelie.
2023-03-19, 17:30
Medlem
Citat:
Så fall jobbar min mamma också på Ica haha. Du jobbar fan inte på H&M för jag känner alla på H&M bor där.😂🙏

Välkommen ner till HM i morgon bara fråga efter s*ra *=a
2023-03-19, 17:45
Medlem
Citat:
Hahahahhaahhahahahhahahaha därför hon har suttit och taggat Måndag i 2 veckor att hon ska fira då för hon får pengar? Vilket skitsnack att hon sagt upp sitt bidrag jag dör.

Snarare blivit av med det

Tjena detta är Chrille, Emelie är grym! OCH hon klarar vad hon vill i livet. Så du vet. Din mupp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in