2024-02-19, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Hon klagade på att det var för dålig kvalité för att titta på så hon stängde av
Alltså hahaha
2024-02-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Alltså hahaha

Sen tyvärr så kan jag inte titta på henne när hon streamar på Instagram då jag inte har det själv, så blir ju lite beroende av Klandervärd
2024-02-19, 12:18
Medlem
Citat:

Trist! Det var länge sedan jag hade chans att se hennes spellajv. Såg fram emot att se henne förlora alla pengar igen 😂
2024-02-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Trist! Det var länge sedan jag hade chans att se hennes spellajv. Såg fram emot att se henne förlora alla pengar igen 😂

Ja vi hann bara se henne förlora lite pengar, så hur det har gått det återstår att se

Försökte skicka PM till dig Mr.Karma men fick inte
2024-02-19, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Smart att ange datum och plats när hon ska ut på puben.
Hon fattar verkligen inte att folk är fed-up på henne nu, herregud vad verklighetsfrånvänd..

Emelie folk är förbannade vad fattar du inte?
Att redan vara förbannad på dig sen se dig med ett brett hånleende med en rosa pantern i handen kan få det att slå slint för även den bäste 😂

Hon lär även shoppa på sig piller nu i veckan när hon har cäääshi.
Så det lär vi även kunna kryssa av.

Det är möjligt att hon minskat att vara live och nu spelar det ingen roll längre. Det finns nog tillräckligt med bevis för att sänka aset.
2024-02-19, 12:35
Medlem
Citat:

Köpte hon inte en mobil av förvaltarens man?
2024-02-19, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det är möjligt att hon minskat att vara live och nu spelar det ingen roll längre. Det finns nog tillräckligt med bevis för att sänka aset.

Jag tror bara hon har lugnat ner sig lite i och med alla förhandlingar som varit och att hon blivit tillsagd på skarpen.

Lyssnade man på henne i lördags så svamlade hon i 15 minuter helt osammanhängande så pillertrillaren var i farten

Det började med tatueringar och slutade med invandrares svenska flickvänner var rätt intressant

Sen kom hon in i Klandervärds chatt för det hände ingenting i hennes egna och sa att hon ÄGDE oss

och då gick jag igång lite

Men jag sa att jag förstod att hennes egna chatt inte var rolig och det händer mer i Klandervärd chatt än hennes egen så hon har folk att interacta med lite sorligt att man måste snacka med sina Haters istället för sina FANS då är det rätt illa
Senast redigerad av CosmicZ 2024-02-19 kl. 12:42.
2024-02-19, 12:40
Medlem
Citat:
Köpte hon inte en mobil av förvaltarens man?

Vet ej
2024-02-19, 12:51
Medlem
Citat:
Jag tror bara hon har lugnat ner sig lite i och med alla förhandlingar som varit och att hon blivit tillsagd på skarpen.

Lyssnade man på henne i lördags så svamlade hon i 15 minuter helt osammanhängande så pillertrillaren var i farten

Det började med tatueringar och slutade med invandrares svenska flickvänner var rätt intressant

Sen kom hon in i Klandervärds chatt för det hände ingenting i hennes egna och sa att hon ÄGDE oss

och då gick jag igång lite

Men jag sa att jag förstod att hennes egna chatt inte var rolig och det händer mer i Klandervärd chatt än hennes egen så hon har folk att interacta med lite sorligt att man måste snacka med sina Haters istället för sina FANS då är det rätt illa

Klandervärd är definitivt roligare och trevligare än hennes lives är.
Det är nog Josefin som sagt till Bumbi som sagt att hon inte ska berätta så myvket.
Josefin fattar nog inte hur stort Instagram, Tiktok och youtube är och hur mycket som spridits av allt Bumbi sagt och gjort i sina lives
2024-02-19, 12:52
Medlem
Citat:
Klandervärd är definitivt roligare och trevligare än hennes lives är.
Det är nog Josefin som sagt till Bumbi som sagt att hon inte ska berätta så myvket.
Josefin fattar nog inte hur stort Instagram, Tiktok och youtube är och hur mycket som spridits av allt Bumbi sagt och gjort i sina lives

Jag stödjer ju hellre Klandervärd och ger han views och likes än att skaffa instagram och ge hennes följare och views kommer inte hända som tack Klandervärd som gör att jag kan se på denna pajas

Och så är det
2024-02-19, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paaws
Ju mer som skriver under så kanske det händer något! ✌🏻

Om alla som sagt det, anmält till FK och att de skrivit till media om detta. Då kommer detta bli stort och i alla fall Josefin (överförmyndarnämnde) och FK, verkligen hamna i blåsväder och måste förklara hur en person med alla diagnoser inte fått den hjälp och stöd som Bumbi verkligen behöver.
2024-02-19, 18:55
Medlem
Måste ju kännas jävligt lönt att köra live när det bara är 20-40 som kollar....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in