2024-01-26, 07:08
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Var det på hennes Insttagram eller Tiktok, bara för att jag inte hängde på Tiktok igår och förgår så missade jag det 🙄

Instagram.
2024-01-26, 07:23
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja, alltså jag har verkligen bara hört ryktesvägen. Att hon laddade upp den videon men la till "tack till alla som ställer upp som vittnen i rättegången", typ? Oklart. Det är därför jag bara gissar. Har försökt luska i det men det är svårt haha.

Hon har nämnt att hon ska till tingsrätten "den 1:a OCKSÅ". Hittar inget som kan stämma in 1:a februari på Helsingborgs tingsrätt (men kan ju va en annan) så det KANSKE är 1:a mars.

to 01-feb 09:00 - 10:30 Sammanträde Ä 7967-23 upphörande av förvaltarskap 15

2024-01-26, 07:44
Medlem
Citat:
Instagram.

Jag hittade den på Bumbis röda tråd. Inte konstigt att folk hatar henne och att hon inte har en enda vän.
Hon är så jäkla vidrig det där jävla aset.

En regnig dag kommer hon träffa på en lika sjuk jävet som hon är och en mindre idiot i Ängelholm
2024-01-26, 08:11
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte om hon vet vem jag är. Det är skitsamma. Men jag ska polisanmäla henne. Därför undrar jag om någon har screenshots på hennes storys om mig så jag kan anmäla? Jag kan inte se dom då jag anmält dom. Tack ❤️

Bara säga till om du behöver hjälp syster?, sånt här skit ska hon fan inte komma undan med fucking jävla pajas är du Dumbi går du på fel människor kommer du få ännu mer problem än vad du redan har.

Tänk efter innan du gör sånt här.... nej just det du kan inte tänka glömde bort.....
Senast redigerad av CosmicZ 2024-01-26 kl. 08:17.
2024-01-26, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Bara säga till om du behöver hjälp syster?, sånt här skit ska hon fan inte komma undan med fucking jävla pajas är du Dumbi går du på fel människor kommer du få ännu mer problem än vad du redan har.

Tänk efter innan du gör sånt här.... nej just det du kan inte tänka glömde bort.....
Tidigt imorse satt hon och grät flera gånger för hon var så lycklig sa hon?
Att hon hade fått så positva brev så detta år var hennes!
Hon grät 4 gånger under en halvtimme?
Och sen hade hennes kompis rast så dom skulle prata 2.3.4 timmar med henne i telefonen?Hur kan bruden ha rast så länge ifrån sitt jobb?
Ja helt koko i baljan är hon!!!!
2024-01-26, 08:34
Medlem
Hon skall ha spel live kl 1614.på twich och hon är sååå taggad!!!
Och sen undrar jag hur folk kan ge henne gåvor och lika liven ? Vad är det för konstiga människor???
2024-01-26, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel
Och sen hade hennes kompis rast så dom skulle prata 2.3.4 timmar med henne i telefonen?Hur kan bruden ha rast så länge ifrån sitt jobb?

Jo det vet vi redan att hon är har varit här ett bra tag, brukar inte vara den som lägger hat på internet men efter vi alla försökt hjälpa denna pajas och blivit smutskastade så får det vara nog ärligt talat.
Jag är för att hjälpa inte stjälpa men du Emelie är inte värd.

Man går inte på en oskyldig person och soc anmäler en person bara för den skriver sanningen och du tar illa upp av sanningen, jag hoppas att den universella karman kommer snart Emelie så du får lära dig hur livet verkligen funkar.

Vi alla får ta Ansvar för det vi säger och det vi gör, det kommer även du få göra din lilla pillerpundare.

Jag har inte joinat drevet med att anmäla dig till kommunen osv men nu kommer jag fan göra allt i min makt för att få bort dig överallt jag kommer bli pig.pelt 2.0 tack vare att du gjorde denna soc anmälan ditt jävla skabb.

Samt att jag kommer göra så mycket mer för att vara en del av din undergång, jag känner inte luzzje personligen men när du gör något sånt här OJ OJ EMELIE BRING IT så jävla lack din lilla pissluffare

Och förövrigt var det jag som sa att jag skulle betala pig.pelts böter om han skulle spotta på dig, jag är beredd att betala varenda fucking krona.

Mvh en jävligt arg Cosmic
Senast redigerad av CosmicZ 2024-01-26 kl. 08:43.
2024-01-26, 09:33
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ

Tack så mycket! Just nu har jag allting jag behöver. Jag säger till om det behövs något mer ❤️ Eftersom jag blockat henne helt på tiktok så är det väl om hon skulle säga något om mig där som jag skulle vilja ha inspelat! Instagram har jag oftast koll på 👀
2024-01-26, 09:48
Medlem
Citat:
Tack så mycket! Just nu har jag allting jag behöver. Jag säger till om det behövs något mer ❤️ Eftersom jag blockat henne helt på tiktok så är det väl om hon skulle säga något om mig där som jag skulle vilja ha inspelat! Instagram har jag oftast koll på 👀

Bra gör så!

Då är det dags att bli smutsig och skaffa tiktok trodde aldrig jag skulle göra det men nu jävlar Emelie så vi gå lös

Kan säga till dig direkt Emelie du har triggat fel nörd idag, jag har så mycket tid i världen att lägga ner på dig för jag har inget bättre för mig
Senast redigerad av CosmicZ 2024-01-26 kl. 09:52.
2024-01-26, 10:47
Medlem
reufvhatts avatar
Hon är live på TT nu. Man kan titta via Klandervärd på YT så slipper man stötta med följare.
Hon har fått SMS av Julia som säger att hennes mod, som hon kärat ned sig i, är fejk.
2024-01-26, 11:53
Medlem
Haalands avatar
Jag frågar väl det alla undrar, Elin vart kommer du ladda upp ljudklippen? 😁😁
2024-01-26, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel

Hon sa inte 4, 3, 2 timmar då? 😆 Hon brukar ju räkna allt uppifrån och ner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in