Citat:
Ursprungligen postat av
Thrudel
Tidigt imorse satt hon och grät flera gånger för hon var så lycklig sa hon?
Att hon hade fått så positva brev så detta år var hennes!
Hon grät 4 gånger under en halvtimme?
Och sen hade hennes kompis rast så dom skulle prata 2.3.4 timmar med henne i telefonen?Hur kan bruden ha rast så länge ifrån sitt jobb?
Ja helt koko i baljan är hon!!!!
Jo det vet vi redan att hon är har varit här ett bra tag, brukar inte vara den som lägger hat på internet men efter vi alla försökt hjälpa denna pajas och blivit smutskastade så får det vara nog ärligt talat.
Jag är för att hjälpa inte stjälpa men du Emelie är inte värd.
Man går inte på en oskyldig person och soc anmäler en person bara för den skriver sanningen och du tar illa upp av sanningen, jag hoppas att den universella karman kommer snart Emelie så du får lära dig hur livet verkligen funkar.
Vi alla får ta Ansvar för det vi säger och det vi gör, det kommer även du få göra din lilla pillerpundare.
Jag har inte joinat drevet med att anmäla dig till kommunen osv men nu kommer jag fan göra allt i min makt för att få bort dig överallt jag kommer bli pig.pelt 2.0 tack vare att du gjorde denna soc anmälan ditt jävla skabb.
Samt att jag kommer göra så mycket mer för att vara en del av din undergång, jag känner inte luzzje personligen men när du gör något sånt här OJ OJ EMELIE BRING IT så jävla lack din lilla pissluffare
Och förövrigt var det jag som sa att jag skulle betala pig.pelts böter om han skulle spotta på dig, jag är beredd att betala varenda fucking krona.
Mvh en jävligt arg Cosmic