2024-01-25, 22:22
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Skumt. Märkligt tom. för att vara Bumbi. Har du länk till denna?
Hmm..? Bara det hon sa om Luzzje ju..tror hon blockat mig nu för hennes insta kommer jag ej in på. Men var det som redan sagts. Hon är totalt g.len denna människa. Eller i en psykos
2024-01-25, 22:39
Medlem
Någon som har koll på den nya vännen Bumbi skaffat (sett på B:s Insta)? Bumbi har gjort reklam för denne tjejs Instagram och TikTok.
Tjejen har enligt sin egen TT både adhd och atypisk autism.
Bumbi har skrivit många positiva ord till tjejen under dagen.

Denna tjej har jag aldrig hört talas om tidigare. Är mest orolig över om det är ett nytt offer för den känslokalla Bumbi? Misstänker att Bumbi vill ha uppmärksamhet och gärna få pengar.

Är det någon som vet något om Bumbis älskning Elin? Hon med "handhjärta" och "gayflagga" i profilnamnet på TikTok? Denna Elin var moderator hos Angie för några dagar sedan (ni som har TT vet mest troligt vem Angie är).

Många frågor, få svar!

God natt alla ni som gräver i sanning!
2024-01-25, 22:58
Medlem
Devonias avatar
Emelie,

Jag vet att du tror att alla vill dig illa här på flashback. Så är det inte utan från början ville de flesta att du skulle få rätt hjälp. Tyvärr är det svårt att tycka om dig Emelie när du ofta är elak mot dina följare.

Men jag tror det finns hopp Emelie. Alla vet om att det är ditt spelberoende som ställer till det för dig i din vardag. Därför vill jag, i all välmening, tipsa om en forskarstudie om spelberoende. Så här står det på sidan ” För vissa kan spelande höra ihop med psykiskt dåligt mående, som ångest, depression eller stress. I den här studien undersöker vi om psykologisk behandling (KBT) på internet kan minska problematiskt spelande, spelberoende och förbättra psykiskt mående.

Deltagandet är gratis. Under behandlingen har du löpande kontakt med en legitimerad psykolog eller psykolog under utbildning. Behandlingen sköts helt via dator

Gå in på länken här nedanför.

https://nyheter.ki.se/har-du-matt-daligt-pa-grund-av-spel-om-pengar-fa-internet-kbt-for-spelberoende

Det är inte säkert man kommer med i studien, men det finns kontaktuppgifter om man vill ringa och ställa frågor. Lycka till!
2024-01-25, 23:52
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Emelie,

Jag vet att du tror att alla vill dig illa här på flashback. Så är det inte utan från början ville de flesta att du skulle få rätt hjälp. Tyvärr är det svårt att tycka om dig Emelie när du ofta är elak mot dina följare.

Men jag tror det finns hopp Emelie. Alla vet om att det är ditt spelberoende som ställer till det för dig i din vardag. Därför vill jag, i all välmening, tipsa om en forskarstudie om spelberoende. Så här står det på sidan ” För vissa kan spelande höra ihop med psykiskt dåligt mående, som ångest, depression eller stress. I den här studien undersöker vi om psykologisk behandling (KBT) på internet kan minska problematiskt spelande, spelberoende och förbättra psykiskt mående.

Deltagandet är gratis. Under behandlingen har du löpande kontakt med en legitimerad psykolog eller psykolog under utbildning. Behandlingen sköts helt via dator

Gå in på länken här nedanför.

https://nyheter.ki.se/har-du-matt-daligt-pa-grund-av-spel-om-pengar-fa-internet-kbt-for-spelberoende

Det är inte säkert man kommer med i studien, men det finns kontaktuppgifter om man vill ringa och ställa frågor. Lycka till!

Jag tycker istället att vi skramlar till ett presentkort till en självmordsklinik i Schweiz
2024-01-26, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Jag tycker istället att vi skramlar till ett presentkort till en självmordsklinik i Schweiz

Bästa kommentaren idag! Tycker der var ett alldeles utmärkt förslag.
2024-01-26, 00:38
Medlem
Ser ingen anledning hänga ut vare sig Elin eller någon annan, just nu sitter dom ner i båten!
Börjar dom gunga båten och bete sig är det fritt fram.
Redan i morgon kan bumbi spy galla på dom båda doxxa och hata dom utan dess like som det brukar gå för alla!
Senast redigerad av escorpiao 2024-01-26 kl. 00:42.
2024-01-26, 01:36
Medlem
Luzzjes avatar
Hon har lagt upp ännu mer nu. Ni som kan - gå in och anmäl, snälla. Har sparat dessa storys så dom behöver jag inte. Tack för gott samarbete ❤️

Edit: skulle behöva den när hon säger att dom har en gruppchatt där dom planerar attacker mot mig. Tack ❤️
Senast redigerad av Luzzje 2024-01-26 kl. 01:40.
2024-01-26, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon har lagt upp ännu mer nu. Ni som kan - gå in och anmäl, snälla. Har sparat dessa storys så dom behöver jag inte. Tack för gott samarbete ❤️

Edit: skulle behöva den när hon säger att dom har en gruppchatt där dom planerar attacker mot mig. Tack ❤️

Då kan man ju undra vilka dom är då, hon och hennes andra personligheter då? Nu när hon fått hang-up på dig lär hon ha det i 3 år till minst, som med hon carro.

Det hon inte verkar fatta är att om hon gör massa orosanmälningar mot dig slår det tillbaka på henne själv. Hon vet att sakerna om dig inte är sant, hon vill bara jävlas.

Bär folk däremot anmäler henne är det inte lögner, för är saker hon säger i sina lives, med sin egen käft. Sen tror jag fan det är olagligt för socialtjänsten att ge ut ip nummer på dom som gjort soc anmälningar, det måste det väl vara?

Är det med ip numren inte sant är hon jävla blåst om hon går ut med det, då blir det som den storyn hon drog som läkaren påståtts ha sagt till henne om jocke. Undra hur mycket skit hon fått för det.
2024-01-26, 02:24
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Då kan man ju undra vilka dom är då, hon och hennes andra personligheter då? Nu när hon fått hang-up på dig lär hon ha det i 3 år till minst, som med hon carro.

Det hon inte verkar fatta är att om hon gör massa orosanmälningar mot dig slår det tillbaka på henne själv. Hon vet att sakerna om dig inte är sant, hon vill bara jävlas.

Bär folk däremot anmäler henne är det inte lögner, för är saker hon säger i sina lives, med sin egen käft. Sen tror jag fan det är olagligt för socialtjänsten att ge ut ip nummer på dom som gjort soc anmälningar, det måste det väl vara?

Är det med ip numren inte sant är hon jävla blåst om hon går ut med det, då blir det som den storyn hon drog som läkaren påståtts ha sagt till henne om jocke. Undra hur mycket skit hon fått för det.

Exakt. Hon tror att jag är rädd nu. Tvärtom. Jag är förbannad. Skillnaden mellan mig och Bumbi är att jag skulle våga säga allt jag skrivit här till henne face to face. Hon skulle springa iväg med svansen mellan benen direkt när hon såg mig.

Hon är stor i orden på internet men en riktig fegis irl. Jag håller tummarna att polisanmälan går vidare. Ska ringa imorgon igen och addera till min anmälan mot henne eftersom hon nu har förtalat mig så pass mycket att det luktar grovt förtal.
Senast redigerad av Luzzje 2024-01-26 kl. 02:26.
2024-01-26, 03:06
Medlem
Citat:
Exakt. Hon tror att jag är rädd nu. Tvärtom. Jag är förbannad. Skillnaden mellan mig och Bumbi är att jag skulle våga säga allt jag skrivit här till henne face to face. Hon skulle springa iväg med svansen mellan benen direkt när hon såg mig.

Hon är stor i orden på internet men en riktig fegis irl. Jag håller tummarna att polisanmälan går vidare. Ska ringa imorgon igen och addera till min anmälan mot henne eftersom hon nu har förtalat mig så pass mycket att det luktar grovt förtal.

Kanon att du anmäler henne!
Jag gjorde en polisanmälan på henne när hon hotade att sätta kniven I magen på mig!
Men blev nerlagd fast jag sände filmen ! Hade det handlat om mina barn hade jag som du känner blivit skogstokig!!
Hon måste stoppas ! Hon får vräka ur sig precis vad fasiken hon vill och aldrig några konsekvenser!

Nä fy fan ditt jäkla skitstövel!!
2024-01-26, 06:10
Medlem
Citat:

Var det på hennes Insttagram eller Tiktok, bara för att jag inte hängde på Tiktok igår och förgår så missade jag det 🙄
2024-01-26, 06:58
Medlem
Låt henne hålla på, Luzzje. Du får bara mer bevis då! Och Emelie har inga vänner så hon kommer knappast kunna skicka folk eller dylikt på dig. Chansar på att du fått noll meddelande från hennes fans, för hon har inga.

Sen är hon utvecklingsstörd och vet inte hur man anmäler någon 😂

Bumbi verkar lättretlig idag. Pillerna börjar väl ta slut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in