Citat:
Ursprungligen postat av
Luzzje
Hon har lagt upp ännu mer nu. Ni som kan - gå in och anmäl, snälla. Har sparat dessa storys så dom behöver jag inte. Tack för gott samarbete ❤️
Edit: skulle behöva den när hon säger att dom har en gruppchatt där dom planerar attacker mot mig. Tack ❤️
Då kan man ju undra vilka dom är då, hon och hennes andra personligheter då? Nu när hon fått hang-up på dig lär hon ha det i 3 år till minst, som med hon carro.
Det hon inte verkar fatta är att om hon gör massa orosanmälningar mot dig slår det tillbaka på henne själv. Hon vet att sakerna om dig inte är sant, hon vill bara jävlas.
Bär folk däremot anmäler henne är det inte lögner, för är saker hon säger i sina lives, med sin egen käft. Sen tror jag fan det är olagligt för socialtjänsten att ge ut ip nummer på dom som gjort soc anmälningar, det måste det väl vara?
Är det med ip numren inte sant är hon jävla blåst om hon går ut med det, då blir det som den storyn hon drog som läkaren påståtts ha sagt till henne om jocke. Undra hur mycket skit hon fått för det.