2023-12-01, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Och sen kunde ju ingen av dom räkna 😂😂 Asså det är så sorgligt att dessa människor får springa fritt på gatorna, ragga upp barn, lura folk och samhället på pengar och ingen gör något

Det blev en jävla tjafs om det stämde, att t ex Bumbi som är född 1986 då skulle det plötsligt inte stämma på alla människor .

En följare var född 1990 och skrev att hon skulle fylla 100 år 2090.
Chrille var skeptisk och sa att han skulle kolla det på miniräknaren 😳😳😳😳

Den ene är dummare än den andre 🤣🤣🤣
2023-12-02, 05:47
Medlem
Är det någon som kan berätta var man kan se denna lajv?
2023-12-02, 06:06
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Tyvärr är det ju så. Både förmyndare och överförmyndaren på kommunen är helt kassa. De vet om vad som händer och ger blanka fan i det. Det borde vara obligatoriskt att vara en stjärna på sociala medier för att få något som helst ansvar gällande en människa som tillbringar sin största tid där. Beslut och ändringar ska gå snabbt, flexibilitet och effektivitet borde vara ledstjärnor inom kommun. Istället är det tjänstemän som inte får jobb nån annanstans som får jobb på kommun. Dumbi skulle kunna jobba på kommunen och göra ett lika bra (dåligt) jobb som resten av packet.

Jag har själv några ärenden liggande hos kommunen. Det kommer att sluta med JO-anmälningar, för några mer inkompetenta tomtar har jag inte träffat på. Men vi har haft det för bra i det här landet och låtit kommunpolitiker och kommuntjänstemän dunka varann i ryggen allt för länge så organisationen har blivit ett falskspelande positiv allt för länge.

Ja alltså för att ens bli förmyndare eller godman behöver du väl knappt ha gymnasiekompetens… Allt som krävs är väl en utbildning på några timmar. Bra för glada pensionärer som inte har något annat att göra. 😂 Sen förstår jag att det inte är lätt att ha att göra med Bumbiana, men denna förvaltare verkar ju helt bakom flötet men inte är tacksam för alla tips hon får och BEVIS på att Bumbi ljuger henne rakt upp i ansiktet och spelar upp flera tusen som hade kunnat sparas till de många skulder som finns i pipelinen.
2023-12-02, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja alltså för att ens bli förmyndare eller godman behöver du väl knappt ha gymnasiekompetens… Allt som krävs är väl en utbildning på några timmar. Bra för glada pensionärer som inte har något annat att göra. 😂 Sen förstår jag att det inte är lätt att ha att göra med Bumbiana, men denna förvaltare verkar ju helt bakom flötet men inte är tacksam för alla tips hon får och BEVIS på att Bumbi ljuger henne rakt upp i ansiktet och spelar upp flera tusen som hade kunnat sparas till de många skulder som finns i pipelinen.
Tyvärr är det så.
Mitt uppdrag jag fick för en 10 år sedan var det inte ens en utbildning alls. Emelie är en hal jävel och borde få någon proffesionell förvaltare i stället för en som har det som hobby.
2023-12-02, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frasselagesen
Är det någon som kan berätta var man kan se denna lajv?

Bumbis_röda_tråd är det
2023-12-02, 20:44
Medlem
Sååå vad tror vi efter dessa två dagars bravader vid banken? Är det strul på maskinen så hon ligger minus och att summan ökar eller kan det vara någon slags indrivning av t.ex. utländska bolag?

Hon var helt desperat efter swish, värre än någonsin.
2023-12-02, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Sååå vad tror vi efter dessa två dagars bravader vid banken? Är det strul på maskinen så hon ligger minus och att summan ökar eller kan det vara någon slags indrivning av t.ex. utländska bolag?

Hon var helt desperat efter swish, värre än någonsin.
Läste på nätet om en tjej som haft samma problem. När hon loggade in stod det att hon hade en jäkla massa pengar. Men det var nåt tekniskt fel.
2023-12-02, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Läste på nätet om en tjej som haft samma problem. När hon loggade in stod det att hon hade en jäkla massa pengar. Men det var nåt tekniskt fel.

Men så lång tid tar det väl inte att lösa problemet?
2023-12-02, 22:34
Medlem
godofasgaards avatar
Nu påstår åbäket att allt med pengarna på banken är ett prank mot Anjo. Hon gör att för att inte framstå som en idiot men hon lyckas inte så bra 🤣🤣
2023-12-02, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Nu påstår åbäket att allt med pengarna på banken är ett prank mot Anjo. Hon gör att för att inte framstå som en idiot men hon lyckas inte så bra 🤣🤣

Hon lyckas inte lura någon! Hon försöker bara rädda upp situationen. Dessutom gick Nordea ut med att det tekniska problemet som några kunder drabbades av löste sig under natten och det skulle tydligen ha varit lätt åtgärdat.
2023-12-02, 22:48
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Hon lyckas inte lura någon! Hon försöker bara rädda upp situationen. Dessutom gick Nordea ut med att det tekniska problemet som några kunder drabbades av löste sig under natten och det skulle tydligen ha varit lätt åtgärdat.

Ja jag såg det de stod om det på aftonbladet.Ja hon gör allt för att rädda sitt skinn.
2023-12-02, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas-Leak6
Som tidigare sagt. Ett nytt konto betyder inte att man är ett troll. Jag fick nog av dina lögner och valde att skriva här! Hoppas folk hinner läsa innan detta raderas pga offtopic.
Hycklare bör ligga lågt.
👏👏👏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in