2023-12-03, 04:05
Medlem
Bumbi gick själv ut på krogen för att möta upp någon snubbe där, nu är hon hög som ett hus så inte svårt att lista ut vad dom gjorde
2023-12-03, 06:28
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Bumbi gick själv ut på krogen för att möta upp någon snubbe där, nu är hon hög som ett hus så inte svårt att lista ut vad dom gjorde

Tragiskt, hon bör verkligen sluta med sitt pillrande vanligt folk som blir fast i det har svårt att ta sig ur skiten tänk då bumbi.

Hoppas hon är nöjd med sitt ”prank” när hon verkar ha gjort bort att hennes hemliga bank är Nordea, som någon innan mig skrev att dom gick ut med den informationen på Aftonbladet.👍🤭
Den informationen kommer spridas som en löpeld till samtliga instanser.
Smart där bumbi.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Kn53my/visningsfel-hos-nordea-ledde-till-fantasisumma-pa-niklas-konto-vad-fan-ar-det-har

Någon som har koll på hennes OF nuförtiden? Har hon börjat visa mer och vädra liklukten?
Känns faktiskt som ett lovligt sexuellt utnyttjande av bumbi om jag ska vara ärlig, hon säger själv hon inte vill hålla på med det? Det ihop med hennes sinnesslöa sida gör det bara vidrigt från köparens håll enligt mig.

Och för er som missat vem bumbi är så finns detta gamla goda klippet. Helt väck på piller även här.

https://youtu.be/9AUVegBk8Ps?si=3IBpaEt19KbcAL55
Senast redigerad av Von.pigpelt 2023-12-03 kl. 07:00.
2023-12-03, 11:55
Medlem
Bumbi fick utbrott på mig inatt och ville att jag skulle skriva något fint om henne Det finns tyvärr inget fint att skriva om dig bimbo, du är en riktig samhälls-parasit som snart kommer att få smaka på karma för all skit du gör/har gjort.
2023-12-03, 12:29
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Bumbi fick utbrott på mig inatt och ville att jag skulle skriva något fint om henne Det finns tyvärr inget fint att skriva om dig bimbo, du är en riktig samhälls-parasit som snart kommer att få smaka på karma för all skit du gör/har gjort.

Hahaha ojdå? Vad skrev du i chatten ? Missade gårdagens bravader från Dumbi-Dumbo.
2023-12-03, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hahaha ojdå? Vad skrev du i chatten ? Missade gårdagens bravader från Dumbi-Dumbo.

Hon läste vad jag skrev här
2023-12-03, 16:23
Medlem
Devonias avatar
Nya kontot supportbumbi på TikTok kommer nog snart bli varse vem Dumbi egentligen är. Det lär bli storm med Dumbibevis när folk hittar kontot.
2023-12-03, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Nya kontot supportbumbi på TikTok kommer nog snart bli varse vem Dumbi egentligen är. Det lär bli storm med Dumbibevis när folk hittar kontot.

Det vet ju folk redan, ingen har missat den tokan
2023-12-03, 16:53
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Jag förvånas hela tiden hur många som missat henne faktiskt. Hon är ju så känd enligt henne själv.

Jag tillhör väl en av dom. Trodde väl ingen kunde supporta henne I guess
2023-12-03, 16:58
Medlem
Citat:
Jag förvånas hela tiden hur många som missat henne faktiskt. Hon är ju så känd enligt henne själv.

Hon har 5 följare på tiktok? Eller är det någon annan?
2023-12-03, 17:03
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enid2
Hon har 5 följare på tiktok? Eller är det någon annan?

supportbumbi är en ny profil med 5 följare på TT, det är inte Dumbi själv. supportbumbi vill visa ”sanningen” om Dumbi, efter uppmaning av Dumbi själv.
2023-12-03, 17:09
Medlem
Citat:
supportbumbi är en ny profil med 5 följare på TT, det är inte Dumbi själv. supportbumbi vill visa ”sanningen” om Dumbi, efter uppmaning av Dumbi själv.

Sanningen vet vi tack vare Bumbis egna live
2023-12-03, 17:18
Medlem
Citat:

Det finns ingen som supportar Bumbi. Alla vet vad hon går för.
Det måste vara så hemskt att vara så föraktad som den tokan är.
Det finns inget positivt att säga om henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in