2022-06-23, 11:10
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Ja

Jag hoppas ändå Sanningen Bakom Masken kör ett avsnitt där dom klargör idag att inga pengar kom.
Samt att dessa har stake soccanmäla samt polisanmäla henne

det är för lite pengar för att polisen ska bry sig, tyvärr
2022-06-23, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
det är för lite pengar för att polisen ska bry sig, tyvärr

Men dom måste ta anmälan, och när det finns 100-200st anmälan på 500-3000kr så blir det ju
totalt plötsligt 100tusen minst, då måste hon häktas typ för ekobrott?
löften om fake räntor och liknande. Ekobrott alltså
2022-06-23, 11:42
Medlem
För hennes egen skull borde hon blockeras från nätet.
2022-06-23, 20:18
Bannlyst
GICK NER 15 KILO NÄR ANJO GJORDE SIN DOKUMENTÄR!

https://youtu.be/a71ETp4euts

Dagens skämt hahaha 🤣🤣🤣🤣 det för du inte äter redigt utan spelar upp pengarna istället så sluta ljug med dina lögner och sluta lägg skulden på Anjo hela tiden det är ditt egna fel så som du håller på med!!!!!
2022-06-23, 20:55
Medlem
RickNesss avatar
Det finns inte en chans att hon väger 40 kg. Det är så oerhört skadligt att en person med många unga följare håller på sådär. 40 kg kroppsvikt ser INTE ut som hon gör nu. Sen förstår jag inte varför hon fortsätter tjata om Anjo, är det inte dags att komma över det nu.
2022-06-23, 20:59
Medlem
Jag vet inte varför jag stöp över denna "Bumbi" men min tanke var att det var en väldigt ung olycklig, vilsen tjej.........men hon är ju en bra bit över 30! SÅ SORGLIGT. (folk som skänker pengar får skylla sig själva! Man MÅSTE ha eget ansvar)
2022-06-23, 23:35
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Men dom måste ta anmälan, och när det finns 100-200st anmälan på 500-3000kr så blir det ju
totalt plötsligt 100tusen minst, då måste hon häktas typ för ekobrott?
löften om fake räntor och liknande. Ekobrott alltså
jo men då måste det finnas bevis för 200st vilket det inte gör tyvärr
jag hoppas med hon kan sättas dit för bedrägeri
men det finns scammers som går fria för att beloppet är för litet
polisen kommer inte göra ett skit

Det som tyvärr kan hända med Emelie Bumbi är om någon person som inte får tillbaka sina pengar säljer sin skuld till någon tok som behöver pengar och driver in den via diverse mindre lagliga metoder
då kommer hon fatta att det inte är en lek

som det är nu så kommer hon undan med allt hela tiden och fortsätter jaga "likes" och tigga pengar som inget hänt

den trasiga WT tattaren från Ängelholm som säger att hon ska döda barn etc.
Senast redigerad av DayNite 2022-06-23 kl. 23:38.
2022-06-25, 02:19
Medlem
Citat:
Ja, men om hon får en Godman så slutar det.
Då kommer hon bli av med Swish och sådant. Och en som ansvarar och sköter hennes ekonomi.
Det är ju därför det är så jävla viktigt att hon har en Godman.
Enda sättet det slutar på.

Nu undrar jag om killarna Sanningen Bakom Masken fått tillbaka sin tusenlapp ? eller 1500kr som hon lovade ge den 19e eller 20e. Då hon inte ville medverka plötsligt fast hon fick betalt i förväg enligt överenskommelse.
Har en magkänsla att dessa killar inte fått en krona heller.
Hoppas de gör TUBE material gällande : OM återbetalning skett eller ej nu 3-4 dygn efter lovad återbetalning. HEHE

Killarna bakom masken har väl varit lite inne på att släppa bumbi, efter sina tre-fyra filmer de gjorde?? Visst, de får väl följa upp om de vill, men tycker det är lite hyckleri om jag ska vara ärlig.

Men vi måste nog reda ut lite grejer här. En god man kan inte förbjuda bumbi att göra saker. Vill bumbi ha swish, då har hon swish. Oavsett om god man gillar det eller inte. Hon tappar ingen rättshandling alls. Visst, tanken är att en god man ska bokföra, men rusar det iväg med 10-15 swish per dag så vete fasen om den stackarn till god man klarar av att hålla reda på skiten.

En förvaltare skulle kunna säga nej till bumbi, en god man kan det inte.
2022-06-25, 02:20
Medlem
BlackFuriousRavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodsarkivarie
undrar om någon vet något om denna emelie bumbi? har gjorts ett par avsnitt ”dokumentär” av youtubern anjo angående hennes tiktoktiggande. förstår att hon mest vill bli känd med tanke på historik i uppenbart fejkad skäggfobi i outsiders för några år sen och hennes allmänna approach men om någon vet nåt mer privat?

Hon verkar vara i stort behov av hjälp, stackaren.
2022-06-25, 08:23
Bannlyst
men då är det en förvaltare hon ska få.
Hon ska inte kunna ta emot Swish.
Kan en förvaltare stänga hennes swish så är det bästa

Emelie Bumbi
TACK MEN NEJ TACK ! SWISHA INTE MIG! JAG VILL INTE! HJÄLP MIG SPRIDA VIDARE!
https://www.youtube.com/watch?v=O7laXpQTZE4

ANJOS TJEJ STÖTTAR INTE HONOM FÅR ONT I HJÄRTAT TYCKER SYND OM ANJO!😔
https://youtu.be/03Kw_iqMm38

2022-06-25, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Killarna bakom masken har väl varit lite inne på att släppa bumbi, efter sina tre-fyra filmer de gjorde?? Visst, de får väl följa upp om de vill, men tycker det är lite hyckleri om jag ska vara ärlig.

Men vi måste nog reda ut lite grejer här. En god man kan inte förbjuda bumbi att göra saker. Vill bumbi ha swish, då har hon swish. Oavsett om god man gillar det eller inte. Hon tappar ingen rättshandling alls. Visst, tanken är att en god man ska bokföra, men rusar det iväg med 10-15 swish per dag så vete fasen om den stackarn till god man klarar av att hålla reda på skiten.

En förvaltare skulle kunna säga nej till bumbi, en god man kan det inte.
Exakt, så är det. En god man hjälper inte i detta läget men en förvaltare hade funkat!

Emelie blockade mig för ett tag sen när jag skrev att det är tingsrätten som beslutar om hon ska få en god man eller inte. Hon tror att hon får en bara för att hon ansökt om det men det är ju inte riktigt så det funkar...
2022-06-25, 10:16
Medlem
xmzs avatar
Citat:

ANJOS TJEJ STÖTTAR INTE HONOM FÅR ONT I HJÄRTAT TYCKER SYND OM ANJO!😔
https://youtu.be/03Kw_iqMm38

Från ingenstans försöker hon nu alltså dra igång ytterligare ett ”drama”. Hon känner sig inte uppmärksammad av Anjo längre, så hon försöker denna vägen istället. Patetiska lilla avskräde, är hon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in