2026-07-22, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Haha vad tragisk du är. Du har inga argument och då måste du ta till personangrepp. Tragiska människa.

"Hej jag heter Jocke och jag sitter nu på min 4e vända. Dom säger att jag är serie-våldtäktsman, men asså lyssna nu. Så här var det: jag snedda genom parken och då kom det en svart katt från vänster till höger och då ska man spotta 3 gånger över sin vänstra axel, det sa alltid min mamma. Så sagt och gjort, jag skulle precis spotta 3 gånger över min vänstra axel men då råkade jag snubbla och då hamnade min penis i en tjejs mun. Och eftersom hon inte sa nåt direkt, HUR skulle jag veta?? Så jag fortsatte jucka i hennes mun, sen råkade min penis hamna i hennes anal, bara sådär. Och de flesta kvinnor jag haft sex med har varit passiva, det beror på att kvinnor inte vet själva vad de vill, plus att jag läste det i en studie, så jag fortsatte tills jag kom. Liksom hallååå hur skulle jag kunna veta..... Årrrrhhhh samtyckeslagen alltså, jag fattar inte, de sa att jag bröt mot den, men asså vafaaan, hur ska en kille som jag veeeeta egentligen??"
Senast redigerad av gum69mo 2026-07-22 kl. 23:20.
Citera
2026-07-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Att du tramsar förstör tråden och visar att du saknar argument.

Att du och den andra idioten tramsar förstör tråden och visar att ni saknar argument
Citera
2026-07-22, 23:19
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
"Hej jag heter Jocke och jag sitter nu på min 4e vända. Dom säger att jag är serie-våldtäktsman, men asså lyssna nu. Så här var det: jag snedda genom parken och då kom det en svart katt från vänster till höger och då ska man spotta 3 gånger över sin vänstra axel, det sa alltid min mamma. Så sagt och gjort, jag skulle precis spotta 3 gånger över min vänstra axel men då råkade jag snubbla och då hamnade min penis i en tjejs mun. Och eftersom hon inte sa nåt direkt, HUR skulle jag veta?? Så jag fortsatte jucka i hennes mun, sen råkade min penis hamna i hennes anal, bara sådär. Och de flesta kvinnor jag haft sex med har varit passiva, det beror på att kvinnor inte vet själva vad de vill, plus att jag läste det i en studie, så jag fortsatte tills jag kom. Liksom hallååå hur skulle jag kunna veta..... Årrrrhhhh samtyckeslagen alltså, jag fattar inte, de sa att jag bröt mot den, men asså vafaaan, hur ska en kille som jag veeeeta egentligen??"

Som jag redan konstaterat en väldigt tragisk människa. Du har inga barn va?
Citera
2026-07-22, 23:20
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Som sagt, "nej". Nej, samtyckeslagen är ej otydlig. Det finns 4 miljoner vuxna män i Sverige, bara 300-400 av dem förstår inte samtycke per år. Aaaallaaa de andra männen förstår sig på samtycke. Och hade du frågat alla 5 åringar i Sverige om samtycke med ett enkelt exempel så hade de också förstått samtycke.

Det betyder att alla ni män som inte förstår samtycke är efterblivna. Tyvärr, men nu var jag tvungen att berätta detta för er. Hur känns det att vara efterbliven? Svårt va? Och det kvittar hur många invecklade och märkliga scenarion ni målar upp så är ni fortfarande efterblivna.

Troligen hade ni blivit ordinerade kalla bad och sen tvångströja om ni levde förr i tiden och varit inlagda på asylumhemmet. Vilket ni garanterat hade varit, inlagda alltså.

Om självaste Hitler hade stött på er på 30-talet hade han tänkt tyst för sig själv, "scheisse vilka efterblivna typer, dom ska in i ugnarna omedelbums jetzt"

Alltså ni är så jävla korkade när ni häver ur er era invektiv för att försöka vara överlägsna.
OK så det är alltså bara 300-400 hundra män som inte förstår av 4 miljoner. Inte många alls.
Och härmed har du slagit fast att alla våldtäktsanmälningar som läggs ner och inte leder till fällande domar innehåller män som har förstått vad samtycke är eftersom de inte blivit dömda eller att anmälningen ens gått vidare till åtal och då måste det alltså betyda att kvinnorna i de fallen inte förstått vad samtycke är. Och det är fler än 3-400 st.

Undrar jag vem som är efterbliven.
Citera
2026-07-22, 23:22
Medlem
Citat:
Som jag redan konstaterat en väldigt tragisk människa. Du har inga barn va?

Oj här kommer den igen, snyfthistorien om "Jocke, den ensmastående fembarns pappan" - 9e upplagan, nu med nya scenarion, än mer spexiga och knepiga än de förra 576 stycken
Citera
2026-07-22, 23:24
Medlem
Citat:
Alltså ni är så jävla korkade när ni häver ur er era invektiv för att försöka vara överlägsna.
OK så det är alltså bara 300-400 hundra män som inte förstår av 4 miljoner. Inte många alls.
Och härmed har du slagit fast att alla våldtäktsanmälningar som läggs ner och inte leder till fällande domar innehåller män som har förstått vad samtycke är eftersom de inte blivit dömda eller att anmälningen ens gått vidare till åtal och då måste det alltså betyda att kvinnorna i de fallen inte förstått vad samtycke är. Och det är fler än 3-400 st.

Kom igen nu Jocke, få höra ditt bästa om-scenario nu, det var längesen du kom med ett riktigt bra ett

Jag kan hjälpa dig med inledningen: en kille och tjej ska ha sex......
Citera
2026-07-22, 23:24
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Oj här kommer den igen, snyfthistorien om "Jocke, den ensmastående fembarns pappan" - 9e upplagan, nu med nya scenarion, än mer spexiga och knepiga än de förra 576 stycken

Jag har redan talat om för dig att jag inte har 5 barn. Du kanske har luktat lite för mycket på korken.
Citera
2026-07-22, 23:25
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Kom igen nu Jocke, få höra ditt bästa om-scenario nu, det var längesen du kom med ett riktigt bra ett

Citera
2026-07-22, 23:26
Medlem
Citat:
Jag har redan talat om för dig att jag inte har 5 barn. Du kanske har luktat lite för mycket på korken.

Nähä, då var det nog en annan efterbliven JoaquinGuzman som berättade det.
Citera
2026-07-22, 23:27
Medlem
Citat:

Jag kan hjälpa dig med inledningen: en kille och tjej ska ha sex...... tjejen är passiv.....hur ska han veta.....hur ska män veta...... kvinnor vet inte vad de vill........betyder ja nej och nej ja när det gäller kvinnor?....... 3 år och 250 000......
Senast redigerad av gum69mo 2026-07-22 kl. 23:29.
Citera
2026-07-22, 23:28
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nähä, då var det nog en annan efterbliven JoaquinGuzman som berättade det.

Jag har inte 5 barn så jag har aldrig berättat det i alla fall. Jag är ganska säker på att du inte har något barn.
Citera
2026-07-22, 23:28
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in