Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Nej det enda ni skrivit är att det är en känsla av ångest som gör det till våldtäkt och det är horribelt om det skulle vara så.
Det är brutna samtycken i båda fallen men ni resonerar att i ena fallet har det ej väckt ångest och då är det inte våldtäkt. Det är det brutna samtycket som gör det till våldtäkt om det nu är våldtäkt, inte någons känsla. Det hoppas jag verkligen att du håller med om och att så måste det vara.
Du ställer ju samma fråga massor med gånger vilket du insinuerar är autistiskt. Så välkommen i klubben. Ser dock inget fel i att ha autism men du ser väl ner på de personerna. Hemska människa.
Vad händer i kön. Vad säger hon att han gör? Vad tänker du att det bör ge för signaler till henne? Vad tänker du att hon då tror anledningen till att gå in på toaletten är?
Ingen av oss har varit där, vi vet inte allt hur samspelet mellan dem varit. Vi vet inte allt som sagts och gjort. Det gör de nog inte själva.
Vi skrev mycket mer än så till dig.
Det är för att du knappt svarar på mina frågor. Hemska människa.
Gällande våldtäkten på 17 åringen tex. Hur visste 30 åringen att hon ville? Han frågade om hon ville följa med in på toaletten för att de skulle kunna prata mer ostört. Hur visste han att hon inte bara ville prata och inte få hans penis intryckt i munnen?
Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Visa mig var jag har skrivit det? Jag opponerar mig mot allt jävla skit som kastas över oss som säger att även en tjej har ansvar.
Så du tycker att killen har lika stort ansvar som tjejen att se till att kondomen sitter på innan penetration?
Ja samma här fast omvänt. Förstår inte varför tjejer/kvinnor ska ta mer ansvar för kommunikationen, både den icke verbala och den verbala, än killar och män.