2022-06-01, 06:06
Medlem
Man vågar knappt bjuda en mörkhyad på godis.. kan innehålla gelatin
Citera
2022-06-01, 06:13
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Barnbidrag, bostadsbidrag etc? Ni kanske inte fick det?

Det är väl allmänt känt att en stor del av personerna med invandrarbakgrund inte är självförsörjande.

Jag vet inte vilken typ av svenskar som bor i förorterna, men om jag får generalisera så är det väl mest psyksjuka, pundare och alkisar?

Skulle säga ganska exakt så. Men oavsett, om du jämför grupperna där ute så lovar jag dig att svennarna är större bidragstagare. Genomsnittliga innerstadssvennen fattar inte det. En ganska liten grupp blattar skapar de stora problemen. Men ni klassar alla som samma skit så ni kan inte ens se skillnad på grupperna.
Citera
2022-06-01, 06:21
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Skulle säga ganska exakt så. Men oavsett, om du jämför grupperna där ute så lovar jag dig att svennarna är större bidragstagare. Genomsnittliga innerstadssvennen fattar inte det. En ganska liten grupp blattar skapar de stora problemen. Men ni klassar alla som samma skit så ni kan inte ens se skillnad på grupperna.

Och du själv klassar ju alla svenskar som snåla?

Jag vet mycket väl att det finns invandrargeupper som funkar bättre än andra, exiliranier, många Assyrier och Syrianer, tyvärr verkar dessa ofta även ha någon form av organiserad brottslighet med sig.
Citera
2022-06-01, 06:22
Medlem
Swedes are biggest bunch of losers in Europe, nobody likes them, they dont even like themselves. Plus majority of them are up to their knees in debt. They can hardly feed themselves.
Citera
2022-06-01, 06:25
Medlem
Citat:

Statistik som bygger på fakta från de senaste 50 åren säger något helt annat. Men dina anekdotiska upplevelser är väl mer korrekta får man anta. Precis som alla andra dumheter blattar tror.
Citera
2022-06-01, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Man vågar knappt bjuda en mörkhyad på godis.. kan innehålla gelatin

Jag brukar roa mig att upplysa små blattar vad godis innehåller. Flera gånger har de efter min information slängt sin påse. Stor humor.
Citera
2022-06-01, 06:27
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Och du själv klassar ju alla svenskar som snåla?

Jag vet mycket väl att det finns invandrargeupper som funkar bättre än andra, exiliranier, många Assyrier och Syrianer, tyvärr verkar dessa ofta även ha någon form av organiserad brottslighet med sig.

Nej, jag sa att det bara vara en allmän åsikt ute i förorten. Jag säger inte att alla är det, men kulturellt skulle jag säga att svennar är snålare än många blattegrupper. Med det sagt så betyder det inte att blattarna som är generösa inte är det för att överkompensera för att de är/har varit brokeasses. Finns alltid två sidor av myntet bror.
Citera
2022-06-01, 06:28
Medlem
Soterns avatar
Om vi nu är så jävla snåla och ogästvänliga undrar man ju varför alla tvunget ska hit?
Citera
2022-06-01, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Om vi nu är så jävla snåla och ogästvänliga undrar man ju varför alla tvunget ska hit?

En synnerligen adekvat fråga.
Citera
2022-06-01, 06:30
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanO12
Statistik som bygger på fakta från de senaste 50 åren säger något helt annat. Men dina anekdotiska upplevelser är väl mer korrekta får man anta. Precis som alla andra dumheter blattar tror.

Jag säger inte att det är så överallt, men ute i förorterna var det så. Era svenska medmänniskor där ute var de största luffarna.
Citera
2022-06-01, 06:57
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Vilka bidragspengar. Mannen, alla bidragstagare där ute var fucking svennar haha. Kanske en del somalier, alla andra var egna företagare eller knegade tre städjobb haha.

Hahaha, ja men eller hur?

Märkligt då hur varenda kommun som till majoriteten består av blattar är just de kommuner vars invånare är mest beroende av bidrag. Ingen går på ditt hittepå

Riktigt bra dock att ni har så låg IQ och har börjat öppna kakhålet om vad ni verkligen tycker om svenskar och européer. För du förstår, det kommer en dag då vita på riktigt blir trötta på ert gnäll och på att försörja er.
Citera
2022-06-01, 07:07
Medlem
Minns att vänner som varit au-pairer eller läst på språkskolor i andra länder knappt fått någon mat alls trots att det skulle ingå. Fick höra flera sådana historier efteråt.

Snålhet finns i andra länder också. Inte sjutton serverar ekonomiskt pressade fransmän eller engelsmän särskilt mycket mat till andra. Kan inte tänka mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in