Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-26, 03:35
  #1
Medlem
Min skiva pajjade sen länge.. finns det något sätt att spela på riktiga servrarna fast med nån fejk cd-key lr ngt.. cd keyn är också åt helvete för har inte spelat det på 2 år typ.. ^^ tacksam för svar
Citera
2006-06-26, 03:54
  #2
Medlem
Cum*s avatar
Nej, det går inte att spela på de officiella servrarna med en 'fejk' cd-key.

Däremot kan du lira på PVPGN servrar som emulerar battle.net servrarna.
Kolla in mer här.

Och om du söker på google borde du hitta en serverlista.
Citera
2006-06-26, 04:13
  #3
Medlem
ÜberJürgens avatar
Annars kostar väl hela settet "Battle Chest" med Diablo 2, LOD och Diablo 1 inte mer än 100-150 kronor. Med tanke på att jag köpte denna Battle chesten som första spel till min första helt egna dator och det var 5(?) år sedan, för 250-300kr.
Citera
2006-06-26, 04:26
  #4
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÜberJürgen
Annars kostar väl hela settet "Battle Chest" med Diablo 2, LOD och Diablo 1 inte mer än 100-150 kronor. Med tanke på att jag köpte denna Battle chesten som första spel till min första helt egna dator och det var 5(?) år sedan, för 250-300kr.

Finns den äns i Svergie? eller Europa?
Har nog aldrig sett den i butik nånstans.
Citera
2006-06-26, 04:39
  #5
Medlem
ÜberJürgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Finns den äns i Svergie? eller Europa?
Har nog aldrig sett den i butik nånstans.

Finns vet jag inte men det borde det väl göra, föresten ingick även en stor guide bok till Diabo 2 och LOD. Köpte det på Fætter BR om jag minns rätt hahaha.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback