Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-22, 09:41
  #1
Medlem
xeKs avatar
Ni som studerar eller studerat teknisk matematik på KTH vad tycker ni om upplevelsen?

Är det jämn fördelning mellan könen? Är folk stela på utbildningen? Jag vill just börja studera det i syfte att få träffa nya vänner som jag kan festa med samtidigt som vi pluggar matte och har det gemensamt utöver festandet som göra.

Jag är en sån typ som gärna blir hög på extasy och klubbar samt om jag studerar mer intensivt så kommer jag att garanterat bruka amfetamin, men jag håller god hygien, kost och sömn samtidigt och är social, vill vara med likasinnade, inte med några tråkiga ocharmiga typer som drar ner nivån, jag drar gärna upp nivån på hela skolan single handedly.

Att festa med klasskamrater är ett måste för mig. Jag vill liksom inte studera med stela människor som inte festar

Så hur är folk där? Skulle jag klickat med dig eller med klassen? Jag är öppensinnad och social och smart samt raggar en hel del på bara snygga tjejer.
__________________
Senast redigerad av xeK 2022-05-22 kl. 09:50.
Citera
2022-05-22, 09:56
  #2
Medlem
AngieDs avatar
Det finns nog inte så många snygga festande tjejer på teknisk matematik, snygga kanske men om du ska klara utbildningen så är det inte bra att sitta och vara full och plugga, det blir inte effektivt och man lär inte komma ihåg så mycket.

Du kan ju alltid glida in på studenpubar hos andra nationer utöver dina studiekamrater som kanske festar mer och studera matematik med dem i början innan dina kurser blir för avancerade.
Citera
2022-05-22, 10:02
  #3
Medlem
elmhedens avatar
Den raggande partykillen på Ecstasy är inte vad tjejerna på teknisk matematik letar efter direkt. Satsa på en mjukare utbildning. Bland blivande miljösamordnare finns säkerligen en miljö (no pun intended) mer lik den du söker.
Citera
2022-05-22, 10:14
  #4
Medlem
xeKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
Det finns nog inte så många snygga festande tjejer på teknisk matematik,

Sist jag såg en tjej studera det, eller farkostteknik som är raketforskning så var hon skolans snyggaste tjej, detta var år 2018 dock.
Citera
2022-05-22, 11:05
  #5
Medlem
Enzymes avatar
Hur många på den utbildningen är Aspergare undrar man direkt??!!
Citera
2022-05-22, 12:48
  #6
Medlem
Du kommer nog bli besviken tyvärr. Är förvisso openist och inte matematiker men har träffat en del från fysiksektionen (inkluderar TMAT) och tror inte riktigt att de människorna är vad du letar efter.
Citera
2022-05-22, 15:45
  #7
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeK
Ni som studerar eller studerat teknisk matematik på KTH vad tycker ni om upplevelsen?

Är det jämn fördelning mellan könen? Är folk stela på utbildningen? Jag vill just börja studera det i syfte att få träffa nya vänner som jag kan festa med samtidigt som vi pluggar matte och har det gemensamt utöver festandet som göra.

Jag är en sån typ som gärna blir hög på extasy och klubbar samt om jag studerar mer intensivt så kommer jag att garanterat bruka amfetamin, men jag håller god hygien, kost och sömn samtidigt och är social, vill vara med likasinnade, inte med några tråkiga ocharmiga typer som drar ner nivån, jag drar gärna upp nivån på hela skolan single handedly.

Att festa med klasskamrater är ett måste för mig. Jag vill liksom inte studera med stela människor som inte festar

Så hur är folk där? Skulle jag klickat med dig eller med klassen? Jag är öppensinnad och social och smart samt raggar en hel del på bara snygga tjejer.

Kan du addera? 77+77=?
Citera
2022-05-22, 16:58
  #8
Medlem
xeKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruinous
Du kommer nog bli besviken tyvärr. Är förvisso openist och inte matematiker men har träffat en del från fysiksektionen (inkluderar TMAT) och tror inte riktigt att de människorna är vad du letar efter.

Om alla inte dansar men om jag dansar så festar jag mest.

Så det är kanske precis vad jag söker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback