2022-05-22, 14:45
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Har han våldtagit någon? Antar att det har något sexuellt över det han anmäls för.
Han juckade mot en uppblåsbar haj utan att försäkra sig om samtycke.
Citera
2022-05-22, 14:47
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Han juckade mot en uppblåsbar haj utan att försäkra sig om samtycke.
Zoofili?
Citera
2022-05-22, 14:57
Medlem
Vattenfyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freiderich
Hörde från vänner som var på BH-konserten i fredags som berättade att han i början av spelningen sa: Har ni någonsin sett en 40-årig man äta röv?

Flera vänner har berättat att han var väldigt hög och flirtade med de 18-åringar som jobbade backstage.

Han ska enligt en vän ha rapat i mikrofonen och talat väldigt osammanhängande.
Samma vän sa att BS gjort slut med sin flickvän för en månad sen vilket enligt den vännen skulle kunna vara en "förklaring".

Men har förstått av innehållet i tråden att detta beteende inte var särskilt unikt för BH.

Huruvida detta är sant kan jag inte ta gift på men de som berättade för mig var på konserten och är inga mytomaner.

Ja, det låter väl rätt troligt att det har hänt.

Klart också att nån blev stött och bara måste polisanmäla nånting" för att han har gått över gränsen".
Lund alltså vilket ställe.
Citera
2022-05-22, 15:20
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Rocca
Jag vet vem han är, det är han som gjorde Båten Anna, men det måste ha varit minst 15år sedan? Han gjorde säkert andra låtar men är det något någon minns idag? Eller har han fortsatt spela hela tiden?

Vi som hörde honom på radion på Båten Annas tid går väl inte och ställer oss i publiken idag? Kan det vara så att publiken idag består av kids som är typ jämngamla med låten? Nu har 00-talet blivit lite ironiskt inne? "Ska vi gå och lyssna på den där pinsamma gubben som sjunger den där låten som brukade spelas på knattediskot?

För övrig så gissar jag på någon kombination av Kokain, sexuellt övergrepp och hets mot folkgrupp. Och att det var det sistnämnda som var droppen som fick det att rinna över.

Har du på allvar trott i 15 år att han sjunger om en båt?
Citera
2022-05-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Har du på allvar trott i 15 år att han sjunger om en båt?

Jag känner en båt, hon heter Anna, Anna heter hon
Och hon kan ramma, ramma dig så hårt
Hon röjer upp i göta kanal
Jag vill berätta för dig, att jag känner en båt!
Citera
2022-05-22, 15:24
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Jag känner en båt, hon heter Anna, Anna heter hon
Och hon kan ramma, ramma dig så hårt
Hon röjer upp i göta kanal
Jag vill berätta för dig, att jag känner en båt!

Är det nån grej jag missat här mao? Nån ”meme” eller
Citera
2022-05-22, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tänkte faktiskt samma sak, vem i helvete går och ser basshunter idag. Han känns som en rätt patetiskt föredetting som inte kommer ha nånting när det blir färre och färre lyssnare på spotify. Parkbänken är aldrig långt borta som Håkan Hellström sjunger.

Det brukar vara väldigt udda band på Lundakarnevalen.

Studentikost liksom.
Citera
2022-05-22, 15:26
Medlem
Citat:
Är det nån grej jag missat här mao? Nån ”meme” eller

Mest att när det begav sig så blev det ett meme att göra om texten då det är väldigt enkelt. Slutade med att ingen sjunger rätt!

Men såklart är det en chattbot han sjunger om. Har man hängt på mirc så vet man.

EDIT: Sämsta låten ever iofs!
Citera
2022-05-22, 15:28
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Mest att när det begav sig så blev det ett meme att göra om texten då det är väldigt enkelt. Slutade med att ingen sjunger rätt!

Men såklart är det en chattbot han sjunger om. Har man hängt på mirc så vet man.

EDIT: Sämsta låten ever iofs! Gunther slår fan Basshunter.

Ah då är jag med 😎 vet fan inte ens vad mirc är, antar att det är nåt gamingrelaterat
Citera
2022-05-22, 15:29
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Självklart är det ingen som tror att det var därför han blev polisanmäld.
Som tråden utvecklats tror inte jag heller det.
Citera
2022-05-22, 15:31
Medlem
Citat:
Ah då är jag med 😎 vet fan inte ens vad mirc är, antar att det är nåt gamingrelaterat

Det är en av dom populäraste klienterna för chattprotokollet IRC för Windows. Och då hade man botar som bannade folk.

Är väl därifrån han har fått sin inpiration skulle jag tro. Satt mycket i min ungdom och chattade/diskuterade!

Flashback hade en egen kanal back in the days.
Citera
2022-05-22, 15:33
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Det är en av dom populäraste klienterna för chattprotokollet IRC för Windows. Och då hade man botar som bannade folk.

Är väl därifrån han har fått sin inpiration skulle jag tro. Satt mycket i min ungdom och chattade/diskuterade!

Flashback hade en egen kanal back in the days.

Haha ja okej ! Jag var antagligen ute och sparkade omkull brevlådor och körde moped när det begav sig 🥸
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in