• 1
  • 2
2022-05-21, 01:28
Bannlyst
Jag sökte runt flashback och såg inte att det fanns någon riktig skvallertråd om Cattis Eklund. Hon har antagligen mycket smaskigt som behöver se ljusets dag.

Så vad vet vi? Sover hon naken? Solar hon topless? Har hon hår där nere?
Har hon ADHD ?

Vad vet vi om henne?
Citera
2022-05-21, 10:00
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Hon har dyslexi. Det har hon erkänt själv. Rubrikerna på hennes youtube-content är ibland väldigt roliga innan hon rättar till dem. En gång löd en rubrik: "Tar än sväng me bilend"(Ordet bil i bestämd form med ett "d" på slutet )

Hon gillar att knulla och har haft många tillfälliga och flyktiga relationer, varav några har varit med i hennes youtube-klipp.

Hon verkar inte ha någon respekt för trafiken, filmar ofta sig själv när hon kör, samtidigt som hon skrattar och fipplar med mobilen.

Hon bryter ihop i tid och otid. Får spontana utfall. Nu senast kom hon på att hon ville resa, och mindre än ett dygn senare hade hon flugit ner till betydligt sydligare breddgrader.

Det positiva, som också finns, är att hon är söt och (ofta) glad, har ett härligt skratt. Vidare är hon lite av en "pojkflicka"(på ett positivt sätt), hon älskar att vara utomhus - vandra, köra skoter, göra roadtrips, åka skidor, etc. Hon hänger inte på sociala medier dagarna i ända, vilket är bra, och pratar inte om smink/kläder som andra kvinnliga influencers. Hon är en praktisk tjej. Skolan och det att sitta still var nog inte hennes favoritsysselsättning direkt.

Hon har delar av sin brokiga familj(päronen bl.a) nere i Uppsala, där hon har en lägenhet(eller om det är är ett stort garage på päronens tomt som är omgjort till en bostad/lägenhet). Men hon verkar trivas bättre i Norrland där familjen har en stuga(väldigt fin), där hon även driver café under säsong. Där gillar hon att vara både på sommaren och vintern. På vintern kör hon mycket skoter där uppe.

Hon ser sig förmodligen som lite av ett "socialt geni", vilket till viss del stämmer, då hon lätt får kontakt med allt och alla eftersom hon är öppen, charmig och spontan. Men samtidigt blir det ibland fel, man kan inte vara tjenis med alla, det urholkar integriteten. Hon borde lära sig att vara lite reserverad ibland.

Nu har jag sammanfattat henne, andra får fylla i detaljer..
Senast redigerad av TupolevTu-144 2022-05-21 kl. 10:12.
Citera
2022-05-21, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hon gillar att knulla och har haft många tillfälliga och flyktiga relationer, varav några har varit med i hennes youtube-klipp.

Intressant. Vet du vilka som hon varit med som hon visat upp på sin youtube?

Citat:
Hon verkar inte ha någon respekt för trafiken, filmar ofta sig själv när hon kör, samtidigt som hon skrattar och fipplar med mobilen..

Nej det är verkligen inte bra. Och nu har hon väl
dessutom en hund i bilen också? Så hon har alltså inte slutat fippla med telefonen för hundens säkerhet då?
Citera
2022-06-03, 02:43
Bannlyst
bump
Citera
2022-07-20, 12:02
Medlem
Citat:
Hon har dyslexi. Det har hon erkänt själv. Rubrikerna på hennes youtube-content är ibland väldigt roliga innan hon rättar till dem. En gång löd en rubrik: "Tar än sväng me bilend"(Ordet bil i bestämd form med ett "d" på slutet )

Hon verkar inte ha någon respekt för trafiken, filmar ofta sig själv när hon kör, samtidigt som hon skrattar och fipplar med mobilen.

Hon bryter ihop i tid och otid. Får spontana utfall. Nu senast kom hon på att hon ville resa, och mindre än ett dygn senare hade hon flugit ner till betydligt sydligare breddgrader.

Det positiva, som också finns, är att hon är söt och (ofta) glad, har ett härligt skratt. Vidare är hon lite av en "pojkflicka"(på ett positivt sätt), hon älskar att vara utomhus - vandra, köra skoter, göra roadtrips, åka skidor, etc. Hon hänger inte på sociala medier dagarna i ända, vilket är bra, och pratar inte om smink/kläder som andra kvinnliga influencers. Hon är en praktisk tjej. Skolan och det att sitta still var nog inte hennes favoritsysselsättning direkt.

Hon har delar av sin brokiga familj(päronen bl.a) nere i Uppsala, där hon har en lägenhet(eller om det är är ett stort garage på päronens tomt som är omgjort till en bostad/lägenhet). Men hon verkar trivas bättre i Norrland där familjen har en stuga(väldigt fin), där hon även driver café under säsong. Där gillar hon att vara både på sommaren och vintern. På vintern kör hon mycket skoter där uppe.

Hon ser sig förmodligen som lite av ett "socialt geni", vilket till viss del stämmer, då hon lätt får kontakt med allt och alla eftersom hon är öppen, charmig och spontan. Men samtidigt blir det ibland fel, man kan inte vara tjenis med alla, det urholkar integriteten. Hon borde lära sig att vara lite reserverad ibland.

Du beskriver henne som "pojkflicka", hade en man levt hennes livsstil så hade han ju setts som lat och omogen.
Citera
2022-08-09, 06:30
Medlem
Rotwangs avatar
Tar hon den i tvåan?
Citera
2022-08-12, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rotwang
Tar hon den i tvåan?
det har jag hört hon gillar
Citera
2022-08-13, 08:37
Medlem
Rotwangs avatar
Borde egentligen inte den här tråden ligga under
"Youtubers, vloggare och andra videokreatörer"

Jag upptäckte Cattis "läser era hemligheter"-videor för en vecka sen. Jättekul.
Citera
2022-08-13, 16:18
Medlem
Rotwangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talle22
det har jag hört hon gillar

Källa på det.
Citera
2023-01-15, 04:02
Medlem
Citat:

Cattis har en enorm sexuell utstrålning av sällan skådat slag. Sen är jag absolut svag för blondiner i övrigt men jag kan verkligen se framför mig vilken fantastiskt len hud hon måste ha och hur ansiktet rodnar lite lätt när hon blir upphetsad. Vidare så kan jag se en nätt och persikoformad mus framför mig utan några krusiduller som hänger och fladdrar i vinden. En otroligt vacker tjej helt enkelt.
Citera
2023-01-31, 18:35
Medlem
Otrohetsdrama på skalet när det visade sig att hon knullat en kille som hade förhållande. Idag (tisdag) har hon en ny kille som står och lagar mat åt henne på snapchat. Hon måste vara en kukslukerska av rang
Citera
2023-01-31, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Otrohetsdrama på skalet när det visade sig att hon knullat en kille som hade förhållande. Idag (tisdag) har hon en ny kille som står och lagar mat åt henne på snapchat. Hon måste vara en kukslukerska av rang

Varför är jag inte förvånad?! När vi gick på skola i Funäsdalen så kallades hon för pul-jäntan. Det visade sig att hon hade legat med hela byn’s pojkar i åldrarna 16-24.. några år senare så flyttade hon ner till Stockholm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in