• 1
  • 2
2023-02-01, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Varför är jag inte förvånad?! När vi gick på skola i Funäsdalen så kallades hon för pul-jäntan. Det visade sig att hon hade legat med hela byn’s pojkar i åldrarna 16-24.. några år senare så flyttade hon ner till Stockholm.

Då är jag inte ute och cyklar i mina antaganden precis. Jag undrar om hon stannat till vid någon vedstuga på en av skoterturerna med grabbarna, eldat på i kaminen och knäppt upp skoteroverallen för lite göka
Citera
2023-03-21, 21:40
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZMYxwhYET/

I den länkade videon har Cattis visibelt ingen BH och i tur ser man hennes bröstvårta sticka ut, personligen tycker jag det ser ut som att hon har en piercing i vårtan också.
Citera
2023-12-07, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TQSwe
https://vm.tiktok.com/ZMYxwhYET/

I den länkade videon har Cattis visibelt ingen BH och i tur ser man hennes bröstvårta sticka ut, personligen tycker jag det ser ut som att hon har en piercing i vårtan också.

Borttagen.. Verkar som att hon ska flytta igen. 2 veckor efter att hon fick sin inneboende.
Citera
2024-04-29, 09:14
Medlem
Någon som vet hur hon känner både sdmonkan och sdtobbe. ? Hon följer båda på instagram.
Citera
2024-05-11, 08:03
Medlem
Split-eds avatar
Jag får upp den här kvinnans storys på min Snapchat av någon anledning?

Jag är väl för gammal för att förstå vad som är hela grejen, ska allt vara vara "skönt" i livet eller vad handlar de om? I varje post så gör hon en konstig min där hennes ögonbryn åker längst upp i pannan, eller så håller hon handen på 1 av 2 sätt mot pannan eller mot ansiktet.

Vad är grejen? Tjänar hon pengar på Snapchat? Eller vad fan är det frågan om varför dyker hon upp där fastän jag inte följer henne eller är vän med henne, vad tycker andra är så intressant med hennes liv? Är hon kändis?
Citera
2024-07-14, 01:47
Medlem
Såg en selfie nyligen då hon inte hade handen i nyllet, förstår om ni inte tror mej men det är alltså sant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in