2022-05-20, 04:23
Medlem
Ferhs avatar
Ta och polisanmäl dem för den där misshandeln, få 3000 kr i skadestånd, och ge sen tillbaka pengarna till dem och säg att ni är kvitt.

Det skulle ju däremot förstås ta för lång tid, så ett bättre alternativ vore kanske att bara se till att ha en kniv på dej, och om de kommer och ska misshandla igen så hugger du bara ihjäl dem i självförsvar innan de ens hinner få syn på kniven.
Citera
2022-05-20, 04:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
får lösn sjunde men pengarna ska fram idag, det handlar om cirka 3000kr jag vet ej hur jag ska få fram dem, jag har inget mer än min laptop att pantsättat. hur ska jag göra eller gå tillvägga? Det kan sluta riktiga illa blev brutalt misshandlad igår och nästa steg kommer förmodligen leda till ändå brutala misshandlar och räntor, finns de någon som vet hur jag ska skaka fram allt från 1500.5000 idag?

BER OM HJÄLP får lämna hela mitt liv annars.
Sms lån har jag hört att man kan få snabbt.
Citera
2022-05-20, 04:30
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Jag behöver också cash. Här är min swish xxx xx xxx xxx

sluta skräpa ner för helvete, du förtjänar inte flashback
Citera
2022-05-20, 05:05
Medlem
storm72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Sälj röven? Gå in på typ QX och annonsera ut din bakre oskuld. 3-4 olika män klarar du säkert av nästkommande 24 timmar. Sedan har du pengarna i näven.

Vet inte hur länge du varit verksam men är de mycket pengar i detta och är man inte rätt så slut i ringmuskeln efter nummer 2? Var på QX lägger du upp annonser?
Citera
2022-05-20, 06:32
Medlem
Hahahaaha 3000 och skapar tråd på Flashback förlåt men ärligt talat hoppas ryssen tar oss så vi slipper såna här trådar i framtiden
Citera
2022-05-20, 07:21
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
får lösn sjunde men pengarna ska fram idag, det handlar om cirka 3000kr jag vet ej hur jag ska få fram dem, jag har inget mer än min laptop att pantsättat. hur ska jag göra eller gå tillvägga? Det kan sluta riktiga illa blev brutalt misshandlad igår och nästa steg kommer förmodligen leda till ändå brutala misshandlar och räntor, finns de någon som vet hur jag ska skaka fram allt från 1500.5000 idag?

BER OM HJÄLP får lämna hela mitt liv annars.
Sluta vara en ansvarslös idiot.

Om du vill skaka fram 1500 kr snabbt rekommenderar jag dig att sälja din kropp, Sug gubbkuk så kommer du snabbt upp i den siffran.
Citera
2022-05-20, 07:49
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Spela din när dom hotar dig. Sen går du till polisen.
Är du en gedigen dryg addic, varför inte flytta? Fräscha till dig på ny ort.
Annars kanske du kan ta ett svart extrajobb?
Citera
2022-05-20, 08:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Spela din när dom hotar dig. Sen går du till polisen.
Är du en gedigen dryg addic, varför inte flytta? Fräscha till dig på ny ort.
Annars kanske du kan ta ett svart extrajobb?
Så skaffar man drogskulder ska man gola sig ur dom?

Sådana som du borde skjutas av gängen.
Citera
2022-05-20, 08:17
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Är det 3000kr får man ju fixa pengarna. Men vill dom fortsätta mjölka TS på pengar sen för att dekan i ren djävulskap förtjänar dom att bli nergolade, eller skjutna för den delen.
Citera
2022-05-20, 08:30
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Är det 3000kr får man ju fixa pengarna. Men vill dom fortsätta mjölka TS på pengar sen för att dekan i ren djävulskap förtjänar dom att bli nergolade, eller skjutna för den delen.
Men om du ingår avtal i kriminella världen om o betala på fredag o du fular dig gäller liksom inte konsumentköplagen.

Kanske borde hjälpa ts med tips, erbjud dig springa ärenden tills dess skuden är betalt, mulor behövs alltid.
Citera
2022-05-20, 08:33
Medlem
aaerligs avatar
Citat:

Gängen skjuter honom och polisen skjuter gängen, perfekt.

"Gola" går fint såvida man inte är 13 och bor i biskopsgården eller är kriminellt slödder. Skiter fullständigt i er inte prata med polisen-kultur, såvida det inte gynnar mig direkt. Hade jag varit i TS situation, eller ens haft en femhundring att potentiellt tjäna, så hade jag golat ner adidaskrigaren direkt.

Till TS: Sälj din dator och betala. Antingen betalar du av skulden, eller så köper du en pistol och etablerar dominans. Beror lite på vem du har att göra med, Ali-Khan-smutset i Göteborg eller bruschorna vid stationen i Eslöv?
Citera
2022-05-20, 08:36
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Men om du ingår avtal i kriminella världen om o betala på fredag o du fular dig gäller liksom inte konsumentköplagen.

Kanske borde hjälpa ts med tips, erbjud dig springa ärenden tills dess skuden är betalt, mulor behövs alltid.

Självklart gäller ju dom 3000kr som jag sa. Men fortsätter de att fula sig anser jag också att deras rätt att hävda "kriminell heder" när de blir golade eller skjutna. Vad är det för jävla heder att fortsätta mjölka pengar av folk om de fått originalskulden reglerad. Nu har det ju inte skett än som jag förstår det men.. det är nog bra för TS att smida planer för om så sker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in