2023-07-19, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Jag tror dagens kids kommer älska att ha en OP Sam Kerr som de kan vara toxic med.

Spelar man Pro Clubs tex så har ca 30% valt att göra en kvinnlig spelare.

Det kommer nog framförallt vara 30+ som kanske väljer att skippa fifa, visst vi är köpstarka.

Men tror inte det är vi som lägger mest pengar på FP och köper dessa nya häftiga storepacks vecka in och ut.

absolut, bra spaning

men att spelare väljer damspelare för att vara toxic mot varann, för att det är extra förnedrande att Sam Kerr gör mål på dig gentemot Mbappe, det är ju knappast vad ea vill uppnå

snarast har väl EA försökt minimera möjligheterna att vara toxic mot varann

som sagt, ea hoppas detta ska betyda mer kunder. jag tror det kommer slå tillbaka. men vi får se
Citera
2023-07-19, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
absolut, bra spaning

men att spelare väljer damspelare för att vara toxic mot varann, för att det är extra förnedrande att Sam Kerr gör mål på dig gentemot Mbappe, det är ju knappast vad ea vill uppnå

snarast har väl EA försökt minimera möjligheterna att vara toxic mot varann

som sagt, ea hoppas detta ska betyda mer kunder. jag tror det kommer slå tillbaka. men vi får se

Jag vet att EA säger hela tiden att det jobbar stenhård på att minimera möjligheten till vara toxix mot varandra.

Men i praktiken gör de bara saker för ha ryggen fri typ att folk inte får ha lagnamn som 2girls1cup. stänger av folk som skriver toxic/rasistiska saker till någon.

Det kommer tillbaka målgester de tidigare tagit bort som ansågs toxic tex "hyssandet"

De låter folk tjäna på att lämna vid 0-0 och ger inte den drabbade en vinst.

Flertalet twitch streamers hånar folk som är emot de kommer in tjejer i spelet och säger de ser fram emot att spöa folk med tjejer i laget.

Tycker det är mycket snack och lite verkstad på EA när de inte åtgärdar grund problemet som skapar toxic människor tex att folk kan tjäna på lämna vid 0-0. För att få snabbare reward, för de får rött kort/straff och inte vill motståndaren ska "få" en lätt vinst.

Folk kan inte ens ge bort en vinst som tar 5 sek mer då sätter de upp massa regler kring om de ska vara en bra människa.
*Motståndaren måste trycka in i matchen utan fördröjing.
*Motståndaren får inte pausa till en.
* Motståndaren får inte ha några lån i truppen.
*motståndaren får inte göra en målgest.

Plus massa andra ursäkter.
Senast redigerad av FifaUltimateTeam 2023-07-19 kl. 12:04.
Citera
2023-07-20, 18:41
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Behöver akut hjälp med mitt spelarkarriärläge. Jag har spelat i ett och ett halvt år nu i min ursprungliga klubb och vill lämna. Jag har gått till ”mina åtgärder” men det enda beslut jag kan fatta är att lägga skorna på hyllan. Finns varken ”begär att bli såld” eller ”begärd att bli utlånad” att välja mellan. Hur löser jag detta?
Senast redigerad av GreveholmLeif 2023-07-20 kl. 18:42. Anledning: Stavfel
Citera
2023-08-06, 21:00
Medlem
Cech och rudiger anfallare, utespelare mv osv. När man inte trodde fut kunde sjunka lägre. Finns det nån förutom kidsen som går igång på detta?
Citera
2023-08-07, 03:18
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Jag vet att EA säger hela tiden att det jobbar stenhård på att minimera möjligheten till vara toxix mot varandra.

Men i praktiken gör de bara saker för ha ryggen fri typ att folk inte får ha lagnamn som 2girls1cup. stänger av folk som skriver toxic/rasistiska saker till någon.

Det kommer tillbaka målgester de tidigare tagit bort som ansågs toxic tex "hyssandet"

De låter folk tjäna på att lämna vid 0-0 och ger inte den drabbade en vinst.

Flertalet twitch streamers hånar folk som är emot de kommer in tjejer i spelet och säger de ser fram emot att spöa folk med tjejer i laget.

Tycker det är mycket snack och lite verkstad på EA när de inte åtgärdar grund problemet som skapar toxic människor tex att folk kan tjäna på lämna vid 0-0. För att få snabbare reward, för de får rött kort/straff och inte vill motståndaren ska "få" en lätt vinst.

Folk kan inte ens ge bort en vinst som tar 5 sek mer då sätter de upp massa regler kring om de ska vara en bra människa.
*Motståndaren måste trycka in i matchen utan fördröjing.
*Motståndaren får inte pausa till en.
* Motståndaren får inte ha några lån i truppen.
*motståndaren får inte göra en målgest.

Plus massa andra ursäkter.

För att vända,på problemet

Något som är fuckiijg drygt också ör typ om man tar ledningen med ett par mål i ena halvleken, sen visade sig att den andra spelare är mycket bättre än dig själv. Finns de någon anledning för mig då att ge bort segern självmant. Självklart lämnar jag WO vid en lika resultat i sådana fall. Varför inte bara Sätta två bollar på mig i början och Få sin vinst, istället,för slösa min tid
Citera
2023-08-08, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigertompa
För att vända,på problemet

Något som är fuckiijg drygt också ör typ om man tar ledningen med ett par mål i ena halvleken, sen visade sig att den andra spelare är mycket bättre än dig själv. Finns de någon anledning för mig då att ge bort segern självmant. Självklart lämnar jag WO vid en lika resultat i sådana fall. Varför inte bara Sätta två bollar på mig i början och Få sin vinst, istället,för slösa min tid

Enligt mig är du en del av problemet!

Tror du motspelaren med vilja släpper in målen i början av matchen för att jävlas med dig?

Du förväntar dig han ska RQ pga du gör ett par mål i början, när han vänder blir du en dålig förlorare och skyller på han spiller din tid.

I detta scenariot är du den enda som beter dig illa.

Du hade aldrig vågat göra så i verkliga livet för då hade det fått konsekvenser. Ingen vill spela med dig igen, vänner hade undvikit dig osv.

Att skylla på det är ju vara ett datorspel är en urusel ursäkt. DU är personen som tar ett datorspel på för stort allvar!

Verkligen inget personligt mot dig men DU kan göra din del så spelet blir lite bättre.
Citera
2023-08-08, 12:12
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duuu
Cech och rudiger anfallare, utespelare mv osv. När man inte trodde fut kunde sjunka lägre. Finns det nån förutom kidsen som går igång på detta?

Det är en del av spelet
Heter ultimate team
Olika specialkort genom hela året
Är inte mv som striker hela året

Har inget problem med olika teman under året
E gameplay de måste fixa
Spelarna bryter svin bra i en match , nästa så e de åker skridskor utan styrka
Hela laget faller 50-80% av matcherna

Det e synd
Annars skiter jag i deras upplägg
Finns väl mycket att göra för dom som gillar att vara online länge

Jag begär bara bra gameplay + hyfsad grafik

Årets nya spel är nog helt onödigt att köpa till en början , kanske köper i jul eller vår

Spelar man lite lagom så , så är det inte så viktigt att hänga med
Kommer ändå 2 nya fotbollspel i framtiden
Som förmodligen kommer funka mer balanserat , annars hade de aldrig ens börjat skapa spelen
Citera
2023-08-12, 22:22
Medlem
Har haft lång paus från fifa, men glr lite comeback nu när det är packfest

Upptäckte att premium futties korten ger full kemi

Och är riktigt bra, så man gör ju en ny toppelva jättesnabbt

Såg ochså att "fifa 24" lär bli grymmt

Haland 91 rating, hon som lirar i chelsea och är med på omslaget har rating 92 🤣🤣

Visst, det kan ändras till release men... Kom igen
Citera
2023-08-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Har haft lång paus från fifa, men glr lite comeback nu när det är packfest

Upptäckte att premium futties korten ger full kemi

Och är riktigt bra, så man gör ju en ny toppelva jättesnabbt

Såg ochså att "fifa 24" lär bli grymmt

Haland 91 rating, hon som lirar i chelsea och är med på omslaget har rating 92 🤣🤣

Visst, det kan ändras till release men... Kom igen

Kul du är tillbaka 😁

Själv så lirar jag mindre än någonsin och det märker helt klart EA.

Först fick jag R9 prime ut ur ett vanligt Ultimate paket . 3.3 mille.

Fått massor av futties men de bästa är väl Lucio, AL Owariran, Jesus, Capdevilla .
Citera
2023-08-16, 13:43
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Kul du är tillbaka 😁

Själv så lirar jag mindre än någonsin och det märker helt klart EA.

Först fick jag R9 prime ut ur ett vanligt Ultimate paket . 3.3 mille.

Fått massor av futties men de bästa är väl Lucio, AL Owariran, Jesus, Capdevilla .

Fick alaba 600.000+ från mm
Blev glad i några minuter
Man e för gammal för detta med paket i FIFA numera

Synd inte spelet fokuserar mer på tabeller och ligor
Att man går ner i divisioner så som riktig fotboll
Hade vart redigt kul

Tex månadens klubb osv i högsta ligan
Bäst målskillnad i sämsta ligan
Då hade alla kunnat ha något att kämpa för

Nu spelar väl de flesta för några paket
Visst bra kort e ju kul när spelet flyter
Men i det stora hela så e det för obalanserat för att njuta av lagen man bygger
Citera
2023-08-16, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Fick alaba 600.000+ från mm
Blev glad i några minuter
Man e för gammal för detta med paket i FIFA numera

Synd inte spelet fokuserar mer på tabeller och ligor
Att man går ner i divisioner så som riktig fotboll
Hade vart redigt kul

Tex månadens klubb osv i högsta ligan
Bäst målskillnad i sämsta ligan
Då hade alla kunnat ha något att kämpa för

Nu spelar väl de flesta för några paket
Visst bra kort e ju kul när spelet flyter
Men i det stora hela så e det för obalanserat för att njuta av lagen man bygger

Har faktiskt spelar mycket FM23 på sistone sen det kom till playstation.

Man får nog inse att vill man ha det du efterfrågar så lär det inte vara fifa/eafc som kommer vara först med det tyvärr.

Tror att vill man möta folk online så kommer det oavsett sluta med att de flesta jagar paket för få de bästa meta spelarna.
Citera
2023-08-17, 12:59
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Har faktiskt spelar mycket FM23 på sistone sen det kom till playstation.

Man får nog inse att vill man ha det du efterfrågar så lär det inte vara fifa/eafc som kommer vara först med det tyvärr.

Tror att vill man möta folk online så kommer det oavsett sluta med att de flesta jagar paket för få de bästa meta spelarna.

E det skoj FM23 ? Aldrig kört FM spelen
Bara karriär i FIFA som tränare
Men e ju hel bugg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in