Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-26, 14:21
Medlem
exe.es avatar
Åkte på ett så redigt jävla L igår. Ett dubbel-L till och med. Började med att göra en TOTW 85+ då jag hade en hel del fodder och att den inte var jätte avancerad. Tror jag lämnade in min Aspas, Depay och min Milinković-Savić, och gissa vem fan man får? Jo det är en Milinković-Savić inform som är 87-rated. Det enda postiva ur det är väl att jag kunde använda honon i World Cup Hero SBC:n. Annars hade man kunnat hoppats på att det hade blivit något användbart till laget. Dock drog jag en sjuk W innan det, ibland känner man för att göra en two player pick (som faktiskt är underskattat) så får jag en Trapp inform som jag senare skickade in i nästkommande SBC. Har redan Maignan som är helt sinnes. Till World Cup Hero SBC:n som jag där efter gör lämnar jag in, har för mig att det skulle vara tre 88or. Lämnade in min Ruben Dias då hans pace är helt åt helvete. Sedan var det to Trapps inform kort och min Modric som gjorde ont att offra. Iallfall som man måste är det en hel del bra spelare som måste offras, men jag slutförde den och öppnade. Tänkte inte så mycket direkt för att jag var i tidsnöd. Öppnade på webappen och vem är det som kommer fram? Jo det abslolut sämsta man kan få.. Peter maddafakkin Crouch, går för 12,5k. Är nog tvungen att bygga om hela laget efter detta. Bästa spelarna man har nu är WC-korten som försvinner om 20 dagar, då kommer jag inte ha ett lag alls..
Citera
2022-11-27, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
Åkte på ett så redigt jävla L igår. Ett dubbel-L till och med. Började med att göra en TOTW 85+ då jag hade en hel del fodder och att den inte var jätte avancerad. Tror jag lämnade in min Aspas, Depay och min Milinković-Savić, och gissa vem fan man får? Jo det är en Milinković-Savić inform som är 87-rated. Det enda postiva ur det är väl att jag kunde använda honon i World Cup Hero SBC:n. Annars hade man kunnat hoppats på att det hade blivit något användbart till laget. Dock drog jag en sjuk W innan det, ibland känner man för att göra en two player pick (som faktiskt är underskattat) så får jag en Trapp inform som jag senare skickade in i nästkommande SBC. Har redan Maignan som är helt sinnes. Till World Cup Hero SBC:n som jag där efter gör lämnar jag in, har för mig att det skulle vara tre 88or. Lämnade in min Ruben Dias då hans pace är helt åt helvete. Sedan var det to Trapps inform kort och min Modric som gjorde ont att offra. Iallfall som man måste är det en hel del bra spelare som måste offras, men jag slutförde den och öppnade. Tänkte inte så mycket direkt för att jag var i tidsnöd. Öppnade på webappen och vem är det som kommer fram? Jo det abslolut sämsta man kan få.. Peter maddafakkin Crouch, går för 12,5k. Är nog tvungen att bygga om hela laget efter detta. Bästa spelarna man har nu är WC-korten som försvinner om 20 dagar, då kommer jag inte ha ett lag alls..

Du kan ju inte slänga in spelare du använder i sbc:er.. 😑
Citera
2022-11-27, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Du kan ju inte slänga in spelare du använder i sbc:er.. 😑

Folk är ju så kraftigt beroende av öppna paket att de till och med öppnade det 100x rare scam paketet med 250k coins!

Helt galet jag undrar vad folk hoppas på att få för att det ska vara värt det med tanke på det man får är UT?

Sett över 100 paket och en R9 inga andra riktigt bra ikoner eller Mbappe/Son/Marquinhos från denne promo.

Därför jag aldrig håller med att detta spel är par to win , de flesta casuals som hade fått starta fifa med 1 mille FP hade endå lyckas bränna alla coins till jul.

Man blir inte rik på sina inkomster utan på sina ICKE utgifter!
Citera
2022-11-27, 16:10
Medlem
Lägger snart ner, fått 5 raka.matcher nu där de skjuter ut bollen från plan och quittar, visa lite heder och ge mig 5 raka era skitungar
Citera
2022-11-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Lägger snart ner, fått 5 raka.matcher nu där de skjuter ut bollen från plan och quittar, visa lite heder och ge mig 5 raka era skitungar

Ja, råkat ut för samma i 3 matcher

Fifa är oerhört toxic
Citera
2022-11-27, 16:15
Medlem
Citat:

Fifa är oerhört toxic

Det borde räknas som win kan man tycka? Lämnar man walk over så gör man, är extra irriterad då jag inte är så bra och det hade varit sköna freebies
Citera
2022-11-27, 19:03
Medlem
Citat:

Fifa är oerhört toxic
Hände mig senast nu för några timmar sedan. Varför gör folk så, tror du?
Citera
2022-11-27, 19:15
Medlem
Mest prisvärd, icon eller hero sbc? Kan nog trycka ut 2 hero sbc gratis, men förmodligen bara 1 icon.
Citera
2022-11-27, 19:42
Medlem
tigertompas avatar
Varför är folk så fucking fattiga igen genom att spela i fel div och förstöra spelet totalt

Jubelidioter är dessa personer. Förstört spelet totalt
Citera
2022-11-27, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Det borde räknas som win kan man tycka? Lämnar man walk over så gör man, är extra irriterad då jag inte är så bra och det hade varit sköna freebies

Yes, det borde det

Citat:
Ursprungligen postat av GlamWirdemo
Hände mig senast nu för några timmar sedan. Varför gör folk så, tror du?
Jag vet inte.. i alla andra onlinesoel sp försöker folk hjälpa varandra

Men fifa.. det är något i spelet som lockar ut det värsta i folk..
Citera
2022-11-27, 21:24
Medlem
Packade brolin i hero sbc, kortet ser inte märkvärdigt ut, men känns bra

Nu har jag larsson, ljungberg och brolin untrade

Och han gör fan sin piruett målgest 😊 inte sett innan
Citera
2022-11-28, 07:19
Medlem
Citat:
Packade brolin i hero sbc, kortet ser inte märkvärdigt ut, men känns bra

Nu har jag larsson, ljungberg och brolin untrade

Och han gör fan sin piruett målgest 😊 inte sett innan

Va roligt att du packat typ alla specialkort från sverige!.

Brolin vanliga hero gillade jag starkt i början av spelet.

Är det WC hero du lyckas packa?

För han är ju riktigt bra, mer ingame stats än mid Etoo, och guld Mbappe.

Men att han har 3star weekfoot är ju lite synd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in