2022-09-12, 09:20
Medlem
sonofnatures avatar
Någon som vet när spelet släpps som ea play ? Å måste man förbeställt spelet för spela ea play ?
Kommer köpa spelet nu när släpps , men orkar ej förbeställa
Köper det digitalt när släpps

Sugen nu
FIFA 22 va över i våras .
Citera
2022-09-12, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Någon som vet när spelet släpps som ea play ? Å måste man förbeställt spelet för spela ea play ?
Kommer köpa spelet nu när släpps , men orkar ej förbeställa
Köper det digitalt när släpps

Sugen nu
FIFA 22 va över i våras .
27 sep
Citera
2022-09-13, 09:30
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
27 sep

Kanon tack
Citera
2022-09-13, 11:36
Medlem
tjatat om det förr men alltså. loggade på 22 nu i sluttampen mest för skojs skull, på någon kvälls spelande och sbcer har jag nu det här laget:

https://www.futbin.com/22/squad/9507919

4 mille kvar på kontot och går inte att förbättra laget... och alla har ju de här korten, så jag är knappast någon enhörning.

de bästa korten i spelet med minimal ansträngning. som att slå på cheat codes, inte roligt. vad är syftet med att spela om alla får allting gratis i slutet.

så, jag skippar nog 23. ea kan suga min slaka
Citera
2022-09-13, 13:01
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
tjatat om det förr men alltså. loggade på 22 nu i sluttampen mest för skojs skull, på någon kvälls spelande och sbcer har jag nu det här laget:

4 mille kvar på kontot och går inte att förbättra laget... och alla har ju de här korten, så jag är knappast någon enhörning.

de bästa korten i spelet med minimal ansträngning. som att slå på cheat codes, inte roligt. vad är syftet med att spela om alla får allting gratis i slutet.

E ju bara sista månaderna vart så
Spelet håller ju på länge
Ingen som har 99 Messi å 99 Rolle
Ginola shapshifter första månaderna

Så kör från sep till maj
Lagom
Kostar väl ca 600 blir ca 100 i månaden
Ploja lite så på plan å kolla kort
E värt

Finns många kort nu å byggs hybrids mm
Kul med bra kort på slutet men samtidigt meningslöst då spelet e trasigt
Någon med 99 dribbling å 99 pace lunkar fram å stakar sig i vändningar

Men som sagt FIFA är helt ok spel om man plojar lite första månaderna
Citera
2022-09-13, 13:43
Medlem
RolfRolands avatar
Så EA Play får man lira från 27 sep (säkert 10 h eller något sådant) men det är väl samma datum för de som förbeställt Ultimate Edition? Eller har jag fel?
Citera
2022-09-13, 14:46
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Så EA Play får man lira från 27 sep (säkert 10 h eller något sådant) men det är väl samma datum för de som förbeställt Ultimate Edition? Eller har jag fel?

E väl att 10 timmar ingår då med u edition
Men annars måste du köpa ea play för få 10 timmar
Citera
2022-09-13, 16:56
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
E väl att 10 timmar ingår då med u edition
Men annars måste du köpa ea play för få 10 timmar
JA så är det ju, hade glömt att man får 10 extra timmar.
Citera
2022-09-14, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
JA så är det ju, hade glömt att man får 10 extra timmar.
Ultimate version kan man spela obegränsat den 27de Ea play 10 timmars begränsning 👌
Citera
2022-09-14, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor

Hela poängen är ju att spelet börjar om, vem bryr sig att folk som haft ett sämre lag hela året får ett bra i slutet efter du slutat med spelet?

Att du skippar den roligaste delen varje år för att spara ett par hundra lappar kan jag bara inte förstå.

Köp spelet i början , gå all in till efter TOTY , sälj ditt konto= Du har varit med om den roligaste delen av spelet, haft bättre lag än de flesta.

Dessutom kan du tjäna 1-3 k på kuppen!

Själv är jag övertaggad med tanke på att VM kommer så tätt inpå starten av Fifa.!
Citera
2022-09-14, 09:02
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Hela poängen är ju att spelet börjar om, vem bryr sig att folk som haft ett sämre lag hela året får ett bra i slutet efter du slutat med spelet?

Att du skippar den roligaste delen varje år för att spara ett par hundra lappar kan jag bara inte förstå.

Köp spelet i början , gå all in till efter TOTY , sälj ditt konto= Du har varit med om den roligaste delen av spelet, haft bättre lag än de flesta.

Dessutom kan du tjäna 1-3 k på kuppen!

Själv är jag övertaggad med tanke på att VM kommer så tätt inpå starten av Fifa.!

Bra skrivit

Även om man blir frustrerad på spelet många ggr . Så är det värt kostnaden att köpa spelet
Plus som du säger med vm - mode

Nu har Pl ligan paus oxå , så kommer ju komma igång runt FIFA igen 😎
Haaland if osv

Hoppas på fler formationer i år

Nu har vi ju Cross play oxå å kan mötas mer i tråden . Kanske vi kan göra något Flashback lag 😎 PRO club så
Citera
2022-09-14, 10:23
Medlem
Citat:
Bra skrivit

Även om man blir frustrerad på spelet många ggr . Så är det värt kostnaden att köpa spelet
Plus som du säger med vm - mode

Nu har Pl ligan paus oxå , så kommer ju komma igång runt FIFA igen 😎
Haaland if osv

Hoppas på fler formationer i år

Nu har vi ju Cross play oxå å kan mötas mer i tråden . Kanske vi kan göra något Flashback lag 😎 PRO club så

Har sett det kommer lite fler funktioner gällande ställa in taktiker, om det blir fler variationer av formationer vet jag inte.

Att köra en Pro club här med FB medlemmar är ju en svinkul ide! Har sett tidigare men då har det bara varit för dem som kör PC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in