2022-05-26, 16:54
Medlem
Om ni vet så exakt, fram med Martins efternamn, den Martin jag tveklöst tror på har 13+ visningar på mrkoll. Han hade 11, när jag kikade innan jag publicerade inlägget här.

Känner till Martin igenom min egna erfarenhet i Alingsås, och han är absolut inte guldgosse för att han e grundare av Velox.

Alkohol och tjack är hans grej
Citera
2022-05-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurkentjabo
Om ni vet så exakt, fram med Martins efternamn, den Martin jag tveklöst tror på har 13+ visningar på mrkoll. Han hade 11, när jag kikade innan jag publicerade inlägget här.

Känner till Martin igenom min egna erfarenhet i Alingsås, och han är absolut inte guldgosse för att han e grundare av Velox.

När jag läste fupen gällande mordet i rosens gamla lägenhet så fanns namnet Sven-Martin östergaa*d med...

Tror det är han som avses men kan ha fel.

Den du pratar om har ju domar på sig också enligt lexbase.
Citera
2022-05-26, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Rätta mig om jag har fel nu men heter inte Martin österga*rd i efternamn ?

Nope, fel Martin !! Psyko-Martin är känd på byn. Bänksittare om jag inte missminner dömd för sexualbrott mot minderårig. Inte den du skriver om !
Citera
2022-05-26, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinHe
Nope, fel Martin !! Psyko-Martin är känd på byn. Bänksittare om jag inte missminner dömd för sexualbrott mot minderårig. Inte den du skriver om !

Vad heter han mer än Martin då? Om du är så jävla säker, så fram med namnet.
Citera
2022-05-26, 19:27
Medlem
Citat:

Dina erfarenheter har inte ett skit substans i detta fallet, tro mig !! Ganska säker på att denna Martin heter Sven*son !! Dömd för sexbrott mot barn. Springer inte och hoppar parkour !!
Citera
2022-05-26, 19:28
Medlem
Citat:
Vad heter han mer än Martin då? Om du är så jävla säker, så fram med namnet.

Du har fått namn i tråden, var och hos vem det har hänt. Kamma luggen och gå och lägg dig
Citera
2022-05-26, 19:29
Medlem
Citat:
Dina erfarenheter har inte ett skit substans i detta fallet, tro mig !! Ganska säker på att denna Martin heter Sven*son !! Dömd för sexbrott mot barn. Springer inte och hoppar parkour !!

Så nu är du säker på att han begått sexbrott? För några minuter sedan var du osäker.

Hur har du denna insynen i personerna? Knarkar du och rör dig i kretsarna? Vad är din källa? När du ser personen, kan han sitta på en bänk, men det är lååångt ifrån deras hela vardag. Svårt att tänka mig att rosen skulle hänga med en pedofil. Menmen du verkar ha stenkoll.
Citera
2022-05-26, 19:40
Medlem
Citat:
Så nu är du säker på att han begått sexbrott? För några minuter sedan var du osäker.

Hur har du denna insynen i personerna? Knarkar du och rör dig i kretsarna? Vad är din källa? När du ser personen, kan han sitta på en bänk, men det är lååångt ifrån deras hela vardag. Svårt att tänka mig att rosen skulle hänga med en pedofil. Menmen du verkar ha stenkoll.

Svårt se att du öveerhuvudtaget bor i byn, 9 inlägg på flash men du är experten. Jag känner dem alla, vet vad som hände exakt. Men varför skulle jag lämna ut allt till en fitta som dig ?? Vissa i tråden tillför något, har varit med länge och vet hur det funkar. Du är en jäkla newbee vett inte ett skit och hänvisar till mrkoll. Fortsätt leta där och stör inte seriösa snubbar i denna tråden. Du har ju ändå full koll via mrkoll :P

Så Fuck off och stör inte mig mer, läs inläggen i tråden. Där har du ju faktiskt all info, men du är för dum för att förstå densamma. Bye bye..
Citera
2022-05-26, 20:19
Medlem
Citat:

Är det denna person ? (FB) 20-åring häktad för våldtäkt mot barn i Alingsås (/Mod)
Citera
2022-05-27, 06:41
Medlem
Martin heter Svensson i efternamn, bor i psykiatrins lägenheter på Sjömansvägen. Inte sett till honom sen denna händelse.
Jag vill även minnas mig att han blev knivhuggen borta på Noltorp för ett par år sen
Citera
2022-06-14, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubbeltrad
Martin heter Svensson i efternamn, bor i psykiatrins lägenheter på Sjömansvägen. Inte sett till honom sen denna händelse.
Jag vill även minnas mig att han blev knivhuggen borta på Noltorp för ett par år sen

Stämmer bra !!
Citera
2022-08-27, 03:41
Medlem
Någon som har uppdateringar kring detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in