2022-09-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetSaJagInte
Någon som har uppdateringar kring detta?

Han åtalas nu för mordförsök och försök till grov misshandel enligt Nya Lidköpings tidningen.
Citera
2022-10-03, 10:33
Medlem
Läste fupen och det är inte Martin som är misstänkt utan han blev utsatt, den misstänkte heter Erik David Andreasson född 1987
Citera
2022-10-03, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Läste fupen och det är inte Martin som är misstänkt utan han blev utsatt, den misstänkte heter Erik David Andreasson född 1987

stämmer att det är goltuppen, mytomanen och den otroligt misslyckade människan David Andreasson som är GM. Lägg gärna upp fupen. Killen kommer få en jobbig volta det kan jag lova.

Finns nog ingen som tycker bra om honom, smutsig människa. Hoppas på ett långt straff
Citera
2022-10-04, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
stämmer att det är goltuppen, mytomanen och den otroligt misslyckade människan David Andreasson som är GM. Lägg gärna upp fupen. Killen kommer få en jobbig volta det kan jag lova.

Finns nog ingen som tycker bra om honom, smutsig människa. Hoppas på ett långt straff

https://anonymfile.com/VAJ7/alingsas...otokoll-23.pdf

https://anonymfile.com/8EDY/alingsas...otokoll-23.pdf
Citera
2022-10-04, 06:58
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Vet du vilken skola han gick på innan gymnasiet?
Citera
2022-10-05, 01:18
Medlem
Citat:
https://anonymfile.com/VAJ7/alingsas...otokoll-23.pdf

https://anonymfile.com/8EDY/alingsas...otokoll-23.pdf

fan vad bra jobbat! tack!
Citera
2022-10-05, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll

ingen aning tyvärr
Citera
2022-10-05, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll

Fredriksdalskolan
Citera
2022-10-06, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gascoigne
Fredriksdalskolan

Varför hängde han i Alingsås när han var skriven i Lidköping ? Behandlingshem ?
Citera
2022-10-06, 07:53
Medlem
Citat:
Varför hängde han i Alingsås när han var skriven i Lidköping ? Behandlingshem ?
Jag vet bara att han flyttade till Alingsås med sin son när han va väldigt liten för att "få ordning på sitt liv". Blev väl snarare tvärtom. Hans föräldrar tar iaf hand om sonen mycket.
Senast redigerad av Gascoigne 2022-10-06 kl. 08:04.
Citera
2022-10-11, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gascoigne
Jag vet bara att han flyttade till Alingsås med sin son när han va väldigt liten för att "få ordning på sitt liv". Blev väl snarare tvärtom. Hans föräldrar tar iaf hand om sonen mycket.

hans son i Trollhättan och har väl aldrig bott i Alingsås? David är iallafall en mytoman av stor kaliber, ljuger om exakt allt. Har nyss kommit ut från en lång volta för steroider säger han fast han har aldrig varit häktad innan detta. Riktig låtsaskriminell som tar andras historier och gör dom till sina egna. Även varit medlem i BSK enligt egen utsago 😂
Citera
2022-10-12, 06:45
Medlem
Citat:
hans son i Trollhättan och har väl aldrig bott i Alingsås? David är iallafall en mytoman av stor kaliber, ljuger om exakt allt. Har nyss kommit ut från en lång volta för steroider säger han fast han har aldrig varit häktad innan detta. Riktig låtsaskriminell som tar andras historier och gör dom till sina egna. Även varit medlem i BSK enligt egen utsago 😂
Jo tack, mytoman är der snällaste man kan kalla honom. Växte upp med hans storebrorsa, som tyvärr inte lever längre, så jag har hört hans lögner så många gånger.
Enligt hans farsa så flyttade han till Alingsås. Men kan ju givetvis va något David ljög lite om också...
Föräldrarna är iaf världens snällaste. Så han har fan inget att skylla på att han blivit sån här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in